MTB

N MTB 753.060 ČD (MTB 753 060)

N MTB 753.060 ČD (MTB 753 060)

Diesel-elektrická lokomotiva řady 753 (ex. T478.3). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením  dle směru jízdy. Model je vybaven rozhraním Next18S , ovládáním hlavního reflektoru a osvětlením stanoviště.  Předloha lokomotivy řady 753 (ex.T478.3) byla vyráběna v CKD Praha v počtu cca 400ks. Poté navázala řada 754 která se vzhledově mj. odlišuje tvarem palivové nádrže aj. Lokomotivy se používají univerzálně k vozbě osobních i nákladních vlaků.  Epocha IV. Délka 103 mm Hmotno

koupit
H0 MTB T478.3002 ČSD Brejlovec (MTB T478 3002)

H0 MTB T478.3002 ČSD Brejlovec (MTB T478 3002)

MTB T478.3002 ČSD Brejlovec Prototyp č. 002 v unifikovanem nateru. Byl vyroben v ČKD Praha, v roce 1968 a podroben zkouškám v provozu, do stavu u ČSD  přijat  v r. 1970. Lokomotivy  byly určeny pro osobní a nákladní vlaky a staly ze základem úspešné řady lokomotiv.  Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena r

koupit
H0 MTB 740 749 Metrans (MTB 740 749)

H0 MTB 740 749 Metrans (MTB 740 749)

MTB 740 749 Metrans Diesel-elektrická lokomotiva řady 740, Metrans. . Model je vybaven motorem s jedním setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Délka 155 mm Hmotnost 392 g Min. poloměr oblouku 360 mm Osvětlení bílá/červená Digital plux22 Zvuk ne Počet hnaných náprav 4 Počet bandáž. náprav 0 Spřáhl

koupit
H0 MTB 814+914.075 ČD Regionova (H0 L MTB 814+914.075 ČD Regionova)

H0 MTB 814+914.075 ČD Regionova (H0 L MTB 814+914.075 ČD Regionova)

Motorové jednotky  řady 814  jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích. Vznikly rekonstrukcí  vozů ř 810 (ex M152.0)  a spojením s přípojným vozem původní řady  010 . Sériová   přestavba  probíhala v letech 2005 až 2012, v celkovém počtu 210 kusů a dále 24ks třivozových jednotek. Motorové  jednotky  jsou provozovány na uzemí ČR  přepravcem České dráhy.   Model 814  má poháněné dvě nápravy a výkvné uloženi převodovek v části 914 ,  kulisu kratkeho spřahla  a rozhraní Plux22, ovládáni konc

koupit
H0 MTB 814.184 + 914.001 ČD Regionova (H0 L MTB 814.184 ČD Regionova)

H0 MTB 814.184 + 914.001 ČD Regionova (H0 L MTB 814.184 ČD Regionova)

Motorové jednotky  řady 814  jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích. Vznikly rekonstrukcí  vozů ř 810 (ex M152.0)  a spojením s přípojným vozem původní řady  010 . Sériová   přestavba  probíhala v letech 2005 až 2012, v celkovém počtu 210 kusů a dále 24ks třivozových jednotek. Motorové  jednotky  jsou provozovány na uzemí ČR  přepravcem České dráhy.   Model 814  má poháněné dvě nápravy a výkvné uloženi převodovek v části 914 ,  kulisu kratkeho spřahla  a rozhraní Plux22, ovládáni konc

koupit
N MTB T478.4021 ČSD (N L MTB T478.4021)

N MTB T478.4021 ČSD (N L MTB T478.4021)

Diesel-elektrická lokomotiva řady  T478.4 v normovaném  nátěru  ČSD. Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením  dle směru jízdy. Model je vybaven rozhraním Next18S , ovládáním hlavního reflektoru a osvětlením stanoviště. Předloha lokomotivy řady 754  byla vyráběna v CKD Praha v počtu  82ks , Lokomotivy se používají univerzálně k vozbě osobních  vlaků s elektrickým vytápěním, přiležitostně i nákladních vlaků.  Délka 103 mm Hmotnost 105 g Min. poloměr oblouku 200  mm Osvět

koupit
TT MTB E499 1038 ČSD (MTB E499 1038)

TT MTB E499 1038 ČSD (MTB E499 1038)

Elektrická lokomotiva řady 141   (ex. E499.1)  byla vyvinuta v Škoda Plzeň jako konstrukční  pokračování  první el. lokomotivy E499.0 -Bobina- s náhradou licenčních prvků domácím vývojem. V letech 1959-61  bylo vyrobeno   61ks pro  ČSD  a současně  dalších 30ks pro polské dráhy PKP ( označeno EU05) a  87ks pro SSSR pod označením Čs3.    Lokomotivy byly díky rychlosti 120kmh určeny převážně pro osobní a rychlíkovou dopravu.  V 90.letech  přešly všechny pod ČD,  v roce 2012 jsou v provozu  poslední stroje j

koupit
TT MTB E499.0015 ČSD (TT L MTB E499.0015 ČSD)

TT MTB E499.0015 ČSD (TT L MTB E499.0015 ČSD)

Elektrická lokomotiva E499.0   byla vyvinuta v Škoda Plzeň jako první konstrukce el lokomotivy s licenčními prvky švýcarských firem.  V letech 1953-58 bylo vyrobeno   100ks pro  ČSD a později ještě kusové modifikace pro SSSR a KLDR.    Lokomotivy byly díky rychlosti 120kmh určeny převážně pro osobní a rychlíkovou dopravu.  V 90.letech  přešly všechny pod ČD a ŽSR,  po  roce 2010 jsou v provozu  poslední stroje jako muzejní exponáty.  Model  představuje  výrobni  nátěr  ČSD  prvni serie, tmavě modré barvy 

koupit
H0 MTB T 466 0191 ČSD (MTB T466 0191)

H0 MTB T 466 0191 ČSD (MTB T466 0191)

Diesel-elektrická lokomotiva řady 735 (ex T466.0). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením dle směru jízdy,možnost volby odděleného zapínání návěstních světel a čelního reflektoru (jen u DCC).  Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22 a přípravou na reproduktor.   Předloha lokomotivy řady T466.0  byla vyráběna v  ZTS Martin  1972-77  v počtu  300ks. Vznikla jako univerzální  diesel-elektrická lokomotiva pro vedlejší tratě.  V provozu nahradila  dožívající parní  trakci , bohužel

koupit
TT MTB 714.012 ČD (TT L MTB 714.012)

TT MTB 714.012 ČD (TT L MTB 714.012)

Diesel-elektrická lokomotiva řady 714. Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením dle směru jízdy,možnost volby odděleného zapínání návěstních světel a čelního reflektoru (jen u DCC).  Lokomotiva je vybavena rozhraním Next 18S a přípravou na reproduktor.   vybavena funkčním návěstním osvětlením. Předloha lokomotivy řady 714  byla vyráběna v ČKD Praha v počtu  60ks. Vznikla kompletní rekonstrukcí vyřazených T466.0  (735), které byly v zachovalém stavu a použil se rám včetně podvozků

koupit
H0 MTB T 466.0221 ČSD (H0 L MTB)

H0 MTB T 466.0221 ČSD (H0 L MTB)

Diesel-elektrická lokomotiva řady 735 (ex T466.0). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením dle směru jízdy,možnost volby odděleného zapínání návěstních světel a čelního reflektoru (jen u DCC).  Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22 a přípravou na reproduktor.   Předloha lokomotivy řady T466.0  byla vyráběna v  ZTS Martin  1972-77  v počtu  300ks. Vznikla jako univerzální  diesel-elektrická lokomotiva pro vedlejší tratě.  V provozu nahradila  dožívající parní  trakci , bohužel

koupit
N MTB T478.1151 ČSD (MTB T478 1151)

N MTB T478.1151 ČSD (MTB T478 1151)

Diesel-elektrická lokomotiva řady 749/751 (ex. T478.1) v provedení II serie . Model je vybaven motorem s jedním setrvačníkem, přepínatelným osvětlením  dle směru jízdy. Lokomotiva je vybavena rozhraním Next18S, s osvětelním kabiny, ovládáním  čelních reflektorů. Předloha modelu lokomotivy řady 749/751 (ex.T478.1) byla vyráběna v CKD Praha, ve třech částečně odlišných sériích. V pruběhu provozu byly stroje první a druhé série doplněny tlumičem výfuku pro snížení hlučnosti.  Epocha IV. Délka 103 mm

koupit
H0 MTB T478.1005 ČSD (H0 L MTB)

H0 MTB T478.1005 ČSD (H0 L MTB)

Diesel-elektrická lokomotiva řady  T478.1005  ověřovací serie v nátěru ČSD. Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Předloha modelu lokomotivy řady T478.1 byla vyrobena ČKD Praha, ve 5 ks  sérii.  K modelu jsou přibaleny doplňky Délka 190 mm Hmotnost 615 g Min. poloměr oblouku 360 

koupit
H0 MTB 854.027  (H0 l MTB)

H0 MTB 854.027 (H0 l MTB)

Model motorového vozu řady  854 ve výrobní nátěru ČD. Model je vybaven rozhraním Plux22,  motor se setrvačníkem, řízené osvětlení interiéru, řízený čelní reflektor a osvětlení kabin strojvedoucího. Motorové vozy   byly navrženy pro vozbu osobních a rychlíkových vlaků na hlavních tratích s hydrodynamickou převodovkou. Byly vyrobeny v továrně Vagonka Tatra  Studénka v letech 1968 -70 v počtu  35ks pro  M296.1 pro mezinárodní přepravu ( spoj Vindobona) a  25ks řady M296.2 určené  pro vnitrostátní provoz. Poz

koupit
N MTB T458.1180 ČSD (N l MTB)

N MTB T458.1180 ČSD (N l MTB)

Diesel-elektrická lokomotiva řady T458.1 . Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením  dle směru jízdy a  rozhraním Next18S , s ovládáním hlavního reflektoru.  Předloha modelu byla vyráběna v ČKD Praha, v pěti částečně odlišných sériích v letech 1959-73, primárně určených pro export do SSSR, pod označením ČME2, cca  220ks dodáno pro ČSD.  Model  představuje loko čísel T458.1140 a vyšší (5. serie)  s trojdílným  oknem kabiny.  K modelu je přibalena bandážovaná náprava Délka 85

koupit