MTB

TT MTB ř.740.749 MTR (TT l MTB)

TT MTB ř.740.749 MTR (TT l MTB)

Diesel-elektrická lokomotiva řady 740, Metrans. . Model je vybaven motorem s jedním setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Vyrobeno  pro www.okvlacky.cz Délka 155 mm Hmotnost 392 g Min. poloměr oblouku 360 mm Osvětlení bílá/červená Zvuk ne Počet hnaných náprav 4 Počet bandáž. náprav 0

koupit
TT MTB 810.191 ČSD (TT l MTB)

TT MTB 810.191 ČSD (TT l MTB)

Motorové vozy řady 810 (ex M152.0)  jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1975 až 1982, v celkovém počtu 680 kusů.   Mají provozně nenáročnou jednoduchou konstrukci pro snadnou  obsluhu i údržbu.  Motorové  vozy  jsou provozovány na uzemí ČR a SR, pro posílení kapacity je připojován 1-2 osobní vůz  Blm (010) v podobném designu.  Model M152 má poháněné obě nápravy,výkvné uloženi převodovek,  kulisu

koupit
Motorová lokomotiva T678 017 Pomeranč, ČSD, TT 1:120

Motorová lokomotiva T678 017 Pomeranč, ČSD, TT 1:120

Lokomotivy řady 775 (dříve T 678.0), přezdívané Pomeranč/Cénula nebo také Devina jsou dieselové lokomotivy s elektrickým přenosem výkonu. Celkem bylo vyrobeno 17 kusů a 27ks osobní verze T679.0, v letech 1961 až 1965. Loko 775 byly určeny pro nákladní vozbu, osvědčily se při postrku na sklonově náročných tratích Slovenska. Provoz posledních byl ukončen v letech 1995. Model má pohon všech náprav, je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením dle směru jízdy, osvětlením stanoviště strojvedouc

koupit
Osobní vagon restaurační řada BRa, ČSD, H0 1:87

Osobní vagon restaurační řada BRa, ČSD, H0 1:87

Model restauračního vozu řady BRa , v nátěru ČSD cca 1980-89. Vozy byly vyrobeny v továrně Vagonka Tatra Studénka v roce 1969 v počtu 4ks pro vnitrostátní provoz k osobním vlakům. Byly shodné s vozy BRam pro rychlíky Vindobona jen s modifikací brzdové instrumentace pro vlakový provoz. Model lze dovybavit osvětelním interieru a koncovými světly na jedné straně. Přiloženy doplňky (schody aj).

koupit
Osobní vagon řada Bai, ČSD, H0 1:87

Osobní vagon řada Bai, ČSD, H0 1:87

Model osobního vozu dřivejší řady Bai , v nátěru ČSD cca 1975-85. Osobni vozy byly vyrobeny v továrně Vagonka Tatra Studénka v letech 1969 -75 v počtu 520ks pro vnitrostátní provoz k osobním vlakům tažených lokomotivou. Později po r 1983 přeznačeny na řadu Bt-278, část vozu rekonstukce na Bt-283/288. Interiér je členěn na dva velkoprostorové oddíly. Model lze dovybavit osvětelním interieru a koncovými světly na jedné straně. Přiloženy doplňky (schody aj).

koupit
Motorová lokomotiva T678 0002 Pomeranč, ČSD, H0 1:87

Motorová lokomotiva T678 0002 Pomeranč, ČSD, H0 1:87

Model loko v unifik nátěru z let 1985 Lokomotivy řady 775 (dříve T 678.0), přezdívané Pomeranč/Cénula nebo také Devina jsou dieselové lokomotivy s elektrickým přenosem výkonu. Celkem bylo vyrobeno 17 kusů a 27ks osobní verze T679.0 v letech 1961 až 1965 . Loko 775 byly určeny pro nákladní vozbu, osvědčily se při postrku na sklonově náročných tratích Slovenska. Provoz posledních byl ukončen v letech 1995. Model má pohon všech náprav, je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru j

koupit
Motorový vůz 860 001, H0 1:87

Motorový vůz 860 001, H0 1:87

Model motorového vozu řad 860 (ex M475.0) v natěru ČD v letech 1994-97 . Model je vybaven rozhraním Plux22, motor se setrvačníkem, řízené osvětlení interiéru, řízený čelní reflektor a osvětlení kabin strojvedoucího. Motorové vozy 860/ M475.0 byly navrženy pro univerzální vozbu osobních vlaků s elektrickým přenosem na výkonu všechny nápravy. Byly vyrobeny 2 prototypy v továrně Vagonka Tatra Studénka v letech 1974-75. Plánovaná výroba cca 400ks se neuskutečnila pro nezájem průmyslových podniků. Prototypy by

koupit
Motorový vůz 852 003, ČD, epocha VI, H0 1:87

Motorový vůz 852 003, ČD, epocha VI, H0 1:87

Model motorového vozu řad 853 a 852 (ex M296.1/2). Model je vybaven rozhraním Plux22, motor se setrvačníkem, řízené osvětlení interiéru, řízený čelní reflektor a osvětlení kabin strojvedoucího. Motorové vozy byly navrženy pro vozbu osobních a rychlíkových vlaků na hlavních tratích s hydrodynamickou převodovkou. Byly vyrobeny v továrně Vagonka Tatra Studénka v letech 1968 -70 v počtu 35ks pro M296.1 pro mezinárodní přepravu (spoj Vindobona) a 25ks řady M296.2 určené pro vnitrostátní provoz. Později všechny

koupit
Přípojný vůz Btax780 010 515, ČD, epocha V, H0 1:87

Přípojný vůz Btax780 010 515, ČD, epocha V, H0 1:87

Přípojné vozy řady Btax_780 (ex Blm) jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích k motorovým vozům M152/810, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1973 až 1983, v celkovém počtu 900 kusů. V provozu i s dalšími vozidly loko ř.714 nebo 842 Model Blm/Btax má výkvné nápravy a rozhraní NEM651.

koupit
Elektrická lokomotiva Bobina  141 015, ČSD, epocha IV, H0 1:87

Elektrická lokomotiva Bobina 141 015, ČSD, epocha IV, H0 1:87

Elektrická lokomotiva řady 141 (ex. E499.1) byla vyvinuta v Škoda Plzeň jako konstrukční pokračování první el. lokomotivy E499.0 - s náhradou licenčních prvků domácím vývojem. V letech 1959-61 bylo vyrobeno 61ks pro ČSD a současně dalších 30ks pro polské dráhy PKP ( označeno EU05) a 87ks pro SSSR pod označením Čs3. Lokomotivy byly díky rychlosti 120kmh určeny převážně pro osobní a rychlíkovou dopravu. V 90.letech přešly všechny pod ČD, po roce 2014 byl provoz ukončen. Nadále jsou v provozu poslední stroje

koupit
H0 MTB 714 219 ČD (!!! s plně funkčními světly!!!)

H0 MTB 714 219 ČD (!!! s plně funkčními světly!!!)

Plně funkční osvětlení oproti (levnější verzi) výrobcem dodávanému modelu! Zvuková verze není většinou připravena skladem, ale zhotovuje se z pravidla do 14ti dní od objednání!

koupit
H0 MTB 820.023 ČSD Singrovka (MTB 820 023)

H0 MTB 820.023 ČSD Singrovka (MTB 820 023)

Motorové vozy řady M240.0 (820) byly navrženy pro vozbu lehčích osobních vlaků na vedlejších motorizovaných tratích. Vůz je možné provozovat ve spojení s přípojnými vozy řady 020 (Bix). Byly vyrobeny v počtu 120ks v letech 1963-4.   Během provozu  vznikaly  problémy s korozí skříně , pravidelný provoz vozů byl ukončen pod správami ČD a  ŽSR  po r. 2000.  Model je vybaven osvětlením interiéru a stanoviště, konektorem Plux22 a připravou na repro.   Epocha IV. Délka 212 mm Hmotnost 270

koupit
TT MTB Bam 20-09952-0 ČSD (MTB Bam 995)

TT MTB Bam 20-09952-0 ČSD (MTB Bam 995)

Model přípojného vozu Bam k vozům  řad 853 (M296.1/2) , samostatný vagon ze soupravy Vindobona,  v nátěru ČSD  Připojné vozy byly navrženy pro vozbu osobních a rychlíkových vlaků na hlavních tratích a vyrobeny v počtu 5ks v továrně Vagónka Tatra  Studénka.     Epocha IV. Délka 205 mm Hmotnost 70 g Min. poloměr oblouku 300 mm Osvětlení připrava Zvuk ne Počet hnaných náprav 0 Počet bandáž. náprav 0 Spřáhlo šachta dle NEM (standartně krátké spřáhlo)

koupit
H0 MTB E499.005 ČSD Bobina modrá (H0 L MTB)

H0 MTB E499.005 ČSD Bobina modrá (H0 L MTB)

Elektrická lokomotiva E499.0 v nátěru  muzejního exponátu LD Spišská Nová Ves.   Loko    byla vyvinuta v Škoda Plzeň ,v  letech 1953-58  bylo vyrobeno   100ks pro  ČSD.  Lokomotivy byly díky rychlosti 120kmh určeny převážně pro osobni dopravu.  V 90.letech  přešly  pod ČD a ŽSR , některé odprodány dopravcům.  Model jako limitovaná edice, expedice  prosinec 2023. Epocha IV. Délka 184 mm Hmotnost 550 g Min. poloměr oblouku 380 mm Osvětlení ano bílá/červená,interiér Digital Plux22 Zvuk ne, př

koupit
H0 MTB Bai 295 ČSD (H0 v MTB)

H0 MTB Bai 295 ČSD (H0 v MTB)

Model osobního  vozu dřivejší řady Bai , v nátěru ČSD   cca 1975-85.  Osobni vozy byly  vyrobeny v továrně Vagonka Tatra  Studénka v letech 1969 -75 v počtu  520ks  pro vnitrostátní provoz k  osobním vlakům tažených lokomotivou. Později po r 1983  přeznačeny na řadu Bt-278, část vozu rekonstukce na Bt-283/288.  Interiér je  členěn na dva velkoprostorové  oddíly.   Model lze dovybavit  osvětelním interieru a koncovými světly na jedné straně. Přiloženy doplňky  (schody aj). Epocha IV. Délka 282 mm H

koupit