Dekodér -ND4/ND4V je určen pro řízení 4 hlavních návěstidel s moduly S-COM prostřednictvím digitální komunikace DCC. Umožňuje pomocí std. ovládaní návěstidel povely DCC či v programech PC realizovat návěstní soustavu ČSD/ČD včetně závislosti návěstidel mezi sebou. Hlavní návěstidla jsou vjezdové, odjezdové a seřazovací, mohou být použity v libovolné kombinaci. Všechny návěstidla se připojují pomocí 3-vodičového kabelu a miniaturní elektroniky Scom, nezávisle na počtu světel. Každé návěstidlo může mít pa
Nová verze, k přepnutí stačí jen impulz. U MP1-5 se musel nastavovat delší čas. Nejlepší motorický přestavník na trhu. Slouží pro elektrické ovládání dvou polohových mechanismů v modelech, typicky výhybky či mechanická návěstidla a závory. • Miniaturní rozměry 30×42 mm (š×d) • Univerzální zapojení jako elektromagnetický přestavník • Impulsní ovládání • 4 stupně zdvihu 3, 6, 9 a 12 mm • Integrovaný dvojitý přepínací kontakt • Pohodlná instalace s odnímatelným konektorem
• Kompatibilní rozměry s Tortoise Slow machine (TM) • Redukovaná rychlost, vyšší síla - vhodné i pro větší měřítka modelů • Univerzální zapojení jako elektromagnetický nebo motorický přestavník • 4 stupně zdvihu 3.5, 6, 9.5 a 12.5 mm • Integrovaný dvojitý přepínací kontakt • Pohodlná instalace s odnímatelným konektorem Zdvih se nastavuje ve čtyřech stupních pozicí kolíku v unašeci. Kulisový mechanismus zajištuje plynulý dojezd do koncové polohy a její aretaci. Zapojení přes
• Náhrada za MP5 • Miniaturní rozměry • Univerzální zapojení jako elektromagnetický nebo motorický přestavník • 4 stupně zdvihu 3, 6, 9 a 12 mm • Integrovaný dvojitý přepínací kontakt • Pohodlná instalace s odnímatelným konektorem Zdvih se nastavuje ve čtyřech stupních 3, 6, 9 a 12 mm, pozicí kolíku v unašeci. Kulisový mechanismus zajištuje plynulý dojezd do koncové polohy a její aretaci. Zapojení přestavníku MP5 je univerzální - třívodicové (jako elektromagnety) nebo dvouvo
Slouží pro elektrické ovládání dvou polohových mechanismů v modelech, typicky výhybky či mechanická návěstidla a závory. Parametry: rozměry 42 mm x 40 mm x 20 mm + 22 mm x 13 mm x 23 mm (zasunutý 15 mm) Napájení: 9 - 16V, stejnosměrný i střídavý proud Odběr: 150mA při chodu Doba přestavení: cca 0,7 s Zdvih: ve 4 stupních - 3, 6, 9 a 12 mm Tento přestavník nepotřebuje adaptér pro motorické přestavníky, lze jej tedy zapojit přímo do dekodéru KUEHN WD 10 atd. Viz obrázek s MP1, Pok
• Integrovaný DCC dekodér, nízká cena • Rozměry a mechanická funkce shodná s MP4 • 4 stupně zdvihu 3, 6, 9 a 12 mm • Integrovaný dvojitý přepínací kontakt • Rychle nastavení konfiguračním tlačítkem Přestavníky DP4/10 jsou vybaveny rozhraním DCC které zajišťuje příjem digitálních povelů a současně napájení chodu přestavníku. Dále jsou vybaveny pomocnými přepínači AUX1, AUX2 pro indikaci a napájení srdcovky. Indikační LED dioda slouží pro signalizaci stavů, pro konfiguraci a testování
• Integrovaný DCC dekodér, nízká cena • Rozměry a mechanická funkce shodná s MP10 • 4 stupně zdvihu 3.5, 6, 9.5 a 12.5 mm • Integrovaný dvojitý přepínací kontakt • Rychle nastavení konfiguračním tlačítkem Přestavníky DP4/10 jsou vybaveny rozhraním DCC které zajišťuje příjem digitálních povelů a současně napájení chodu přestavníku. Dále jsou vybaveny pomocnými přepínači AUX1, AUX2 pro indikaci a napájení srdcovky. Indikační LED dioda slouží pro signalizaci stavů, pro konfiguraci a tes
Přípojné vozy řady Btax_780 (ex Blm) jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích k motorovým vozům M152/810, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1973 až 1983, v celkovém počtu 900 kusů. V provozu i s dalšími vozidly loko ř.714 nebo 842 Model Blm/Btax má výkvné nápravy
Přípojné vozy řady Btax_780 (ex Blm) jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích k motorovým vozům M152/810, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1973 až 1983, v celkovém počtu 900 kusů. V provozu i s dalšími vozidly loko ř.714 nebo 842 Model Blm/Btax má výkvné nápravy
Model motorového vozu řad M296.1 ve výrobním nátěru Vindobona. Model je vybaven rozhraním Plux22, motor se setrvačníkem, řízené osvětlení interiéru, řízený čelní reflektor a osvětlení kabin strojvedoucího. Motorové vozy byly navrženy pro vozbu osobních a rychlíkových vlaků na hlavních tratích s hydrodynamickou převodovkou. Byly vyrobeny v továrně Vagonka Tatra Studénka v letech 1968 -70 v počtu 35ks pro M296.1 pro mezinárodní přepravu (spoj Vindobona) a 25ks řady M296.2 určené pro vnitrostátní provoz. Poz
Model osobního vozu dřivejší řady Bt (dříve Bai) , v nátěru ČSD cca 1995-2015. Osobni vozy byly vyrobeny v továrně Vagonka Tatra Studénka v letech 1969 -75 v počtu 520ks pro vnitrostátní provoz k osobním vlakům tažených lokomotivou. Později po r 1983 přeznačeny na řadu Bt-278, část vozu rekonstukce na Bt-283/288. Interiér je členěn na dva velkoprostorové oddíly. Model lze dovybavit osvětelním interieru a koncovými světly na jedné straně. Přiloženy doplňky (schody aj).
Motorové jednotky řady 814/914 jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích. Vznikly rekonstrukcí vozů ř 810 (ex M152.0) a spojením s přípojným vozem původní řady 010 . Sériová přestavba probíhala v letech 2005 až 2012, v celkovém počtu 210 kusů a dále 24ks třivozových jednotek. Motorové jednotky jsou provozovány na uzemí ČR přepravcem České dráhy. Sada trojice vozu 814-014 a 814 . Model má poháněné dvě nápravy a výkvné uloženi převodovek v části 014 , kulisu kratkeho spřahla a rozhraní Plu
Sada přípojných vozů pro sestavení mezinárodního vlaku Vindobona- 2x čisla Aam, 1x Bam a 1x Bram. Model vybaven osvětelním interiéru a koncovými světly na jedné straně, nutno uživatelsky dozapojit sběr proudu. Rozhraní NEM651 pro řízení osvětlení interiéru a koncových světel, +analogové spinání konc. světel dle směru jizdy.
Diesel-elektrická lokomotiva řady 755. Upravená forma s přesnými bočncemi. Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Předloha modelu lokomotivy řady 755 vznikla ve 2 ks jako ověřovací přestavba lokomotivy 753 s motorem Catepillar a novými komponenty řízení. Zkušební provoz posloužil pro příp
Diesel-elektrická lokomotiva řady 753/754 (ex. T478.3). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Předloha modelu lokomotivy řady 753 (ex.T478.3) byla vyráběna v ČKD Praha, v letech 1970-7 ve několika seriich- prototyp, ověřovací série 10ks a poté několika částečně odlišných produkčních