MTB

H0 MTB 455.004 ČSD (MTB 455 004 ČSD)

H0 MTB 455.004 ČSD (MTB 455 004 ČSD)

Model maďarské lokomotivy M44 (puv označ. DVM2)  Lokomotivy  byly vyrabeny od r 1954  továrnou na lokomotivy MÁVAG/Ganz. Lokomotivy s motorem vykonu 440kW a elektrickým přenosem výkonu  byly primárně určeny pro posunovací  službu, byly ale  využívány  i pro přepravu lehčích nákladních nebo osobních vlaků.  Exportovány i  do mnoha zemin (SSSR - modifikovaný  označ ВМЭ1,  300ks, Polsko SM40/41 cca 280ks, JŽ, Bulharsko aj). 5 ks bylo pod označenim T455.0 zakoupeno pro ČSD,  sloužily na posunu v Bratislavě. 

koupit
Motorová lokomotiva T678 0002 Pomeranč, ČSD, H0 1:87

Motorová lokomotiva T678 0002 Pomeranč, ČSD, H0 1:87

Model loko v unifik nátěru z let 1985 Lokomotivy řady 775 (dříve T 678.0), přezdívané Pomeranč/Cénula nebo také Devina jsou dieselové lokomotivy s elektrickým přenosem výkonu. Celkem bylo vyrobeno 17 kusů a 27ks osobní verze T679.0 v letech 1961 až 1965 . Loko 775 byly určeny pro nákladní vozbu, osvědčily se při postrku na sklonově náročných tratích Slovenska. Provoz posledních byl ukončen v letech 1995. Model má pohon všech náprav, je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru j

koupit
Osobní vagon řada Bai, ČSD, H0 1:87

Osobní vagon řada Bai, ČSD, H0 1:87

Model osobního vozu dřivejší řady Bai , v nátěru ČSD cca 1975-85. Osobni vozy byly vyrobeny v továrně Vagonka Tatra Studénka v letech 1969 -75 v počtu 520ks pro vnitrostátní provoz k osobním vlakům tažených lokomotivou. Později po r 1983 přeznačeny na řadu Bt-278, část vozu rekonstukce na Bt-283/288. Interiér je členěn na dva velkoprostorové oddíly. Model lze dovybavit osvětelním interieru a koncovými světly na jedné straně. Přiloženy doplňky (schody aj).

koupit
Přípojný vůz Btax780 010 515, ČD, epocha V, H0 1:87

Přípojný vůz Btax780 010 515, ČD, epocha V, H0 1:87

Přípojné vozy řady Btax_780 (ex Blm) jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích k motorovým vozům M152/810, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1973 až 1983, v celkovém počtu 900 kusů. V provozu i s dalšími vozidly loko ř.714 nebo 842 Model Blm/Btax má výkvné nápravy a rozhraní NEM651.

koupit
Motorový vůz 852 003, ČD, epocha VI, H0 1:87

Motorový vůz 852 003, ČD, epocha VI, H0 1:87

Model motorového vozu řad 853 a 852 (ex M296.1/2). Model je vybaven rozhraním Plux22, motor se setrvačníkem, řízené osvětlení interiéru, řízený čelní reflektor a osvětlení kabin strojvedoucího. Motorové vozy byly navrženy pro vozbu osobních a rychlíkových vlaků na hlavních tratích s hydrodynamickou převodovkou. Byly vyrobeny v továrně Vagonka Tatra Studénka v letech 1968 -70 v počtu 35ks pro M296.1 pro mezinárodní přepravu (spoj Vindobona) a 25ks řady M296.2 určené pro vnitrostátní provoz. Později všechny

koupit
Motorový vůz 860 001, H0 1:87

Motorový vůz 860 001, H0 1:87

Model motorového vozu řad 860 (ex M475.0) v natěru ČD v letech 1994-97 . Model je vybaven rozhraním Plux22, motor se setrvačníkem, řízené osvětlení interiéru, řízený čelní reflektor a osvětlení kabin strojvedoucího. Motorové vozy 860/ M475.0 byly navrženy pro univerzální vozbu osobních vlaků s elektrickým přenosem na výkonu všechny nápravy. Byly vyrobeny 2 prototypy v továrně Vagonka Tatra Studénka v letech 1974-75. Plánovaná výroba cca 400ks se neuskutečnila pro nezájem průmyslových podniků. Prototypy by

koupit
Elektrická lokomotiva 181 114 Šestikolák, ČSD, epocha IV, H0 1:87

Elektrická lokomotiva 181 114 Šestikolák, ČSD, epocha IV, H0 1:87

Elektrická lokomotiva řady 181 (ex. E669.1) v nátěru r 1991 s logem ČSD. Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), a možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22 Předloha modelu byla vyráběna ve Škodových závodech v Plzni (dříve V.I Lenina) ve 3 částečně odlišných sériích v letech 1961-71 , označených řadou E669.1 až E669.3 , s určením p

koupit
Dieselová lokomotiva 742 238 Kocour, ČD Cargo, epocha IV, H0 1:87

Dieselová lokomotiva 742 238 Kocour, ČD Cargo, epocha IV, H0 1:87

Diesel-elektrická lokomotiva řady 740/742 (ex. T466.2). Model je vybaven motorem s jedním setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Nový tvar kabiny. Předloha modelu byla vyráběna v ČKD Praha, v 9 částečně odlišných sériích v letech 1977-86, jako pokračování od průmyslové T448. ČSD tuto řadu akceptovala po neúspěchu T4

koupit
Dieselová lokomotiva Brejlovec 750 118, ČD, epocha V/VI, H0 1:87

Dieselová lokomotiva Brejlovec 750 118, ČD, epocha V/VI, H0 1:87

Diesel-elektrická lokomotiva řady 753/754 (ex. T478.3). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Předloha modelu lokomotivy řady 753 (ex.T478.3) byla vyráběna v ČKD Praha, v letech 1970-7 ve několika seriich- prototyp, ověřovací série 10ks a poté několika částečně odlišných produkčních seri

koupit
Dieselová lokomotiva 753 006 Brejlovec, ČD, epocha V/VI, H0 1:87

Dieselová lokomotiva 753 006 Brejlovec, ČD, epocha V/VI, H0 1:87

Diesel-elektrická lokomotiva řady 753/754 (ex. T478.3). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Předloha modelu lokomotivy řady 753 (ex.T478.3) byla vyráběna v ČKD Praha, v letech 1970-7 ve několika seriich- prototyp, ověřovací série 10ks a poté několika částečně odlišných produkčních seri

koupit
Dieselová lokomotiva Brejlovec 755 001, ČD, epocha V/VI, H0 1:87

Dieselová lokomotiva Brejlovec 755 001, ČD, epocha V/VI, H0 1:87

Diesel-elektrická lokomotiva řady 755. Upravená forma s přesnými bočncemi. Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Předloha modelu lokomotivy řady 755 vznikla ve 2 ks jako ověřovací přestavba lokomotivy 753 s motorem Catepillar a novými komponenty řízení. Zkušební provoz posloužil pro příp

koupit
Motorový vůz 810 172, ČD, epocha V/VI, H0 1:87

Motorový vůz 810 172, ČD, epocha V/VI, H0 1:87

Motorové vozy řady 810 (ex M152.0) jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1975 až 1982, v celkovém počtu 680 kusů. Mají provozně nenáročnou jednoduchou konstrukci pro snadnou obsluhu i údržbu. Motorové vozy jsou provozovány na uzemí ČR a SR, pro posílení kapacity je připojován 1-2 osobní vůz Blm (010) v podobném designu. Model M152 má poháněné obě nápravy, kulisu KKK a rozhraní Plux22. Přibaleny dop

koupit
Set čtyř osobních vagonů VINDOBONA, ČSD, epocha IV, H0 1:87

Set čtyř osobních vagonů VINDOBONA, ČSD, epocha IV, H0 1:87

Sada přípojných vozů pro sestavení mezinárodního vlaku Vindobona- 2x čisla Aam, 1x Bam a 1x Bram. Model vybaven osvětelním interiéru a koncovými světly na jedné straně, nutno uživatelsky dozapojit sběr proudu. Rozhraní NEM651 pro řízení osvětlení interiéru a koncových světel, +analogové spinání konc. světel dle směru jizdy.

koupit
Motorický přestavník MTB

Motorický přestavník MTB

Motorické přestavníky pro modelovou železnici • Motorické přestavníky s tichým a pomalým chodem • Miniaturní rozměry • Vestavěn motorek s planetovou převodovkou • Univerzální zapojení jako elektromagnetický nebo motorický přestavník • Možnost nastavení stupňů zdvihu • Integrované přepínací kontakty • Pohodlná instalace • Snadné nastaveni základní pozice táhla Přestavníky slouží pro elektrické ovládání dvoupolohových mechanismů v modelech, typicky výhybky či mechanick

koupit
Dieselová lokomotiva Brejlovec Viamont 753 724, epocha V, H0 1:87

Dieselová lokomotiva Brejlovec Viamont 753 724, epocha V, H0 1:87

Diesel-elektrická lokomotiva řady 753.7. Upravená forma s přesnými bočnicemi. Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. K modelu jsou přibaleny doplňky.

koupit