Originální gumová krytka AL-KO Soft Dock pro tažné spojky AL-KO AK 161 a AK 270. Slouží jako ochrana před odřením nárazníku tažného automobilu při drobných kolizích.
Originální lanovod pro nápravy AL-KO do roku výroby nápravy přibližně 1998 v provedení Profi Longlife. Od současného provedení se liší zejména pevně nalisovanou neodnímatelnou karabinkou na laně a absencí koncovky opletu ve formě převlečného nátrubku. Tento lanovod se na straně kolové jednotky nepřevléká přes vyústění z kolové jednotky, ale vkládá se dovnitř.Prodloužené životnosti a odolnosti originálních lanovodů Profi Longlife je dosaženo potažením vnitřního lana vysoce kluzným jakostním plastem, použit
Originální lanovod pro nápravy AL-KO do roku výroby nápravy přibližně 1998 v provedení Profi Longlife. Od současného provedení se liší zejména pevně nalisovanou neodnímatelnou karabinkou na laně a absencí koncovky opletu ve formě převlečného nátrubku. Tento lanovod se na straně kolové jednotky nepřevléká přes vyústění z kolové jednotky, ale vkládá se dovnitř.Prodloužené životnosti a odolnosti originálních lanovodů Profi Longlife je dosaženo potažením vnitřního lana vysoce kluzným jakostním plastem, použit
Originální lanovod pro nápravy AL-KO do roku výroby nápravy přibližně 1998 v provedení Profi Longlife. Od současného provedení se liší zejména pevně nalisovanou neodnímatelnou karabinkou na laně a absencí koncovky opletu ve formě převlečného nátrubku. Tento lanovod se na straně kolové jednotky nepřevléká přes vyústění z kolové jednotky, ale vkládá se dovnitř.Prodloužené životnosti a odolnosti originálních lanovodů Profi Longlife je dosaženo potažením vnitřního lana vysoce kluzným jakostním plastem, použit
Tzv. malá sada (Set 48) originálních brzdových čelistí AL-KO pro kolové jednotky typ 2051 (kolové jednotky s vnitřním průměrem bubnu 200 mm, šířka čelistí 50 mm).Sada obsahuje:4 ks náběžná/úběžná čelist (značení na čelisti 384.294) 2 ks tažná pružina 4 ks tlačná pružina 4 ks podložka tlačné pružiny Jedná se o sadu čelistí a pružin k čelistem do dvou kol.Přímo na čelisti je obvykle možné najít označení 384294 nebo alternativně 1807779.Tyto čelisti najdete na nápravách AL-KO B 1600 (provedení Compact 1500 k
Originální lanovod pro nápravy AL-KO do roku výroby nápravy přibližně 1998 v provedení Profi Longlife. Od současného provedení se liší zejména pevně nalisovanou neodnímatelnou karabinkou na laně a absencí koncovky opletu ve formě převlečného nátrubku. Tento lanovod se na straně kolové jednotky nepřevléká přes vyústění z kolové jednotky, ale vkládá se dovnitř.Prodloužené životnosti a odolnosti originálních lanovodů Profi Longlife je dosaženo potažením vnitřního lana vysoce kluzným jakostním plastem, použit
Originální lanovod pro nápravy AL-KO do roku výroby nápravy přibližně 1998 v provedení Profi Longlife. Od současného provedení se liší zejména pevně nalisovanou neodnímatelnou karabinkou na laně a absencí koncovky opletu ve formě převlečného nátrubku. Tento lanovod se na straně kolové jednotky nepřevléká přes vyústění z kolové jednotky, ale vkládá se dovnitř.Prodloužené životnosti a odolnosti originálních lanovodů Profi Longlife je dosaženo potažením vnitřního lana vysoce kluzným jakostním plastem, použit
Originální lanovod pro nápravy AL-KO do roku výroby nápravy přibližně 1998 v provedení Profi Longlife. Od současného provedení se liší zejména pevně nalisovanou neodnímatelnou karabinkou na laně a absencí koncovky opletu ve formě převlečného nátrubku. Tento lanovod se na straně kolové jednotky nepřevléká přes vyústění z kolové jednotky, ale vkládá se dovnitř.Prodloužené životnosti a odolnosti originálních lanovodů Profi Longlife je dosaženo potažením vnitřního lana vysoce kluzným jakostním plastem, použit
Pružný dorazový kroužek pro nájezdové brzdy AL-KO s pr. tažné trubky 50 mm (např. 161S, 251S, včetně inovovaných provedení PLUS). Kroužek je vyroben z houževnatého pružného materiálu. Nasazuje se na tažnou trubku nájezdové brzdy těsně před osazení na jejím konci. V provozu kroužek chrání spolu s dvojčinným plynokapalinovým tlumičem zadní plastové pouzdro nájezdové brzdy před nárazy ocelového osazení tažné tyče při rozjezdech.K poškození dorazového kroužku dochází zpravidla na konci životnosti tlumiče náje
Kroužek dorazový AL-KO 60S, 90S (na tyč pr. 35 mm)
Originální plechová pozinkovaná krytka ložiska AL-KO pro kolové jednotky 1637 a 2051. Krytka se naklepává do středového otvoru brzdového bubnu.Brzdové bubny kolových jednotek AL-KO 1637 a 2051 odlišíte od ostatních zejména podle toho, že jsou osazeny jedním kompaktním dvouřádkovým kuličkovým ložiskem. Vnitřní průměr bubnu 1637 je 160 mm, vnitřní průměr bubnu 2051 je 200 mm. Kolovými jednotkami 1637 jsou vybaveny např. 900 kg nápravy AL-KO B 850-5 s kompaktními ložisky. Kolovými jednotkami AL-KO 2051 jsou
Originální plechová pozinkovaná krytka ložiska AL-KO pro kolové jednotky 2361. Krytka se naklepává do středového otvoru brzdového bubnu. Brzdové bubny kolových jednotek AL-KO 2361 odlišíte od ostatních zejména podle toho, že jsou osazeny jedním kompaktním dvouřádkovým kuličkovým ložiskem a vnitřní průměr bubnu je 230 mm. Kolovými jednotkami 2361 jsou vybaveny např. 1600 kg nápravy AL-KO B 1600-1 nebo 1800 kg nápravy AL-KO B1800-9. Typ kolové jednotky je vyražený na brzdovém štítu poblíž obvodu. Krytku p
Originální pojistné lanko pro nájezdové brzdy AL-KO 101 VB a 161 VB. Lanko je má délku 1660 mm a je opatřeno háčkem, který se provléká otvorem v páce ruční brzdy a následně se zajišťuje ohnutím pomocí velkých kleští. Za jízdy by měla být karabinka pojistného lanka zaháknutá v oku k tomu určenému na závěsu nebo v bezprostřední blízkosti závěsu tažného automobilu. V případě nehody, kdy dojde k odpojení přívěsu od tažného vozu působí lanko jako nouzová brzda - zatáhne za páku ruční brzdy, tím ji zabrzdí a ná
Středová samojistná matice pro náboje kolových jednotek AL-KO 3081 a 3062 kegel. s kuželíkovými ložiskyJe nutné dodržet předepsaný postup monáže; utahovací moment 30 - 40 Nm. V případě potřeby matici otočit zpět (max. o 30°) a zajistit příslušnou závlačkou. Nesprávně dotažená či zajištěná matice může mít za následek poškození ložisek nebo uvolnění náboje!Matice není určena pro náboje AL-KO osazené dvouřadými kuličkovými ložisky ani náboje jiných výrobců.Důrazně doporučujeme montáž svěřit zaškolenému AL-KO
Originální pojistné lanko AL-KO pro výškově stavitelné oje. Délka lanka: 1700 mm. Za jízdy by měla být karabinka pojistného lanka zaháknutá v oku k tomu určenému na závěsu nebo v bezprostřední blízkosti závěsu tažného automobilu. V případě nehody, kdy dojde k odpojení přívěsu od tažného vozu působí lanko jako nouzová brzda - zatáhne za páku ruční brzdy, tím ji zabrzdí a následně se přetrhne lanko nebo rozevře karabina. UPOZORNĚNÍ: Lanko není určeno k jištění nebo tažení nebrzděných přívěsů. Je dimenzován