Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Pozor, výroba této položky byla ukončena. Nahrazena bylo inovovaným typem AL-KO 251 G PLUS. Tato nájezdová brzda je určena pro tzv. horní montáž na oje tvaru V , t.j. pro montáž, kdy je nájezdová brzda přišroubovaná na oj shora (pro spodní montáž, kdy je brzda k oji šroubovaná ze spodní strany, je určena brzda s jinak vychýlenou ovládací pákou ruční brzdy). Brzda je dodávána kompletní včetně tažné kulové spojky AL-KO AK 301 a pojistného lanka. pro celkovou hmotnost přívěsu: 1550 až 3000 kg max. povolené
Výrobce:AL-KOpro celkovou hmotnost přívěsu min.:1550 kgpro celkovou hmotnost přívěsu max.:3000 kgmaximální povolené svislé zatížení:120 kgmontovatelné na oj: V oj spojovací zařízení:AK 301 montáž:spodní servisní číslo AL-KO (ETI):811788 Part ID:249846, 1251288Objednací číslo:60193 Tato nájezdová brzda je určena pro tzv. spodní montáž na oje tvaru V , t.j. pro montáž, kdy je nájezdová brzda přišroubovaná naoj ze spodní strany. Brzda je dodávána kompletní včetně tažné k
Nájezdová brzda AL-KO 161S HM 700-1350 kg (horní montáž)
Výrobce:AL-KOpro celkovou hmotnost přívěsu min.:700 kgpro celkovou hmotnost přívěsu max.:1350 kgmaximální povolené svislé zatížení:100 kgmontovatelné na oj: V oj spojovací zařízení:AK 161 montáž:spodní servisní číslo AL-KO (ETI):811460 Part ID:1253205Objednací číslo:60200 Nájezdová brzda AL-KO 161S HM 700-1350 kg (spodní montáž)
Náprava nebrzděná AL-KO Plus Optima UBR 700-5 (750kg), , A=1100mm, C=1530mm, 100x4Náprava je dodávána bez kolových šroubů. Vhodný typ šroubů, dle dosedací plochy disku, naleznete v souvisejícím zboží.
Tato nájezdová brzda je určena pro spodní i horní montáž na oje tvaru V , t.j. brzdu lze osadit na oj z horní i ze spodní strany.Brzda je dodávána bez spojovacího zařízení. Lze ji osadit odpovídající tažnou kulovou spojkou nebo tažným okem.Robustní těleso nájezdové brzdy je vyrobeno z litiny a je opatřeno přípravou pro montáž držáku opěrného kolečka. Držák opěrného kolečka není součástí dodávky a lze ho objednat samostatně.pro celkovou hmotnost přívěsu: 2000 až 3500 kgmax. povolené svislé zatížení: 350 k
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Náprava je dodávána bez kolových šroubů. Vhodný typ šroubů, dle dosedací plochy disku, naleznete v souvisejícím zboží.
Náprava je dodávána bez kolových šroubů. Vhodný typ šroubů, dle dosedací plochy disku, naleznete v souvisejícím zboží.
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra