Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Výrobce:AL-KOpro celkovou hmotnost přívěsu min.:1500 kgpro celkovou hmotnost přívěsu max.:2700 kgmaximální povolené svislé zatížení:120 kgmontovatelné na oj: V oj spojovací zařízení:AK 270 montáž:spodní servisní číslo AL-KO (ETI):811025 Part ID:1251919, 811025Objednací číslo:60156 Tato nájezdová brzda je určena pro tzv. spodní montáž na oje tvaru V , t.j. pro montáž, kdy je nájezdová brzda přišroubovaná na oj ze spodu (pro horní montáž, kdy je brzda k oji šroubovaná z horní strany, je určena b
Tato nájezdová brzda je určena pro montáž na jekl o hraně 100 mm.Brzda je dodávána kompletní včetně tažné kulové spojky AL-KO AK 270 a pojistného lanka. pro celkovou hmotnost přívěsu: 1500 až 2600 kg max. povolené svislé zatížení: 100 kg kombinovatelné s kol. jednotkami: AL-KO typ 1636G, 1637 a 2051 a po přestavení přepákování i s typy 2361, 3062 a 3081
Uzamykatelný plastový box na na nářadí, upínací soupravy a pod. Odklápěcí víko je vybaveno otočným uzamykatelným madlem s plastovým krytem zámku, přiloženy jsou dva klíče. - vnější rozměr 520 x 225 mm (délka x šířka) - výška 275 mm + 25 mm madlo- vnitřní rozměr 460 x 185 x 220 mm (délka x šířka x výška)- nosnost 20 kgMontuje se nastojato - jako na fotografii. Pro montáž se v zadní stěně boxu svrtají 4 otvory pr. 8,5 mm, box se přichytí šrouby M8 s velkoplošnými podložkami (nejsou přiloženy).Víko je opatře
Uzamykatelný plastový box na na nářadí, upínací soupravy a pod. Odklápěcí víko je vybaveno otočným uzamykatelným madlem s plastovým krytem zámku, přiloženy jsou dva klíče.- vnější rozměr 520 x 225 mm (délka x šířka) - výška 275 mm + 25 mm madlo- vnitřní rozměr 460 x 185 x 220 mm (délka x šířka x výška)- nosnost 20 kgMontuje se nastojato - jako na fotografii. Pro montáž se v zadní stěně boxu svrtají 4 otvory pr. 8,5 mm, box se přichytí šrouby M8 s velkoplošnými podložkami (nejsou přiloženy).Víko je opatřen
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Náprava brzděná AL-KO B 1200, a=1400 mm, E-PLUS, 112x5Náprava montovaná na přívěsy ADAM 66 , 67 , 5 scelkovou hmotností do 2500 kg.Náprava je vybavená středovým držákem pro dva lanovody. Při použití nápravy jako přední na tandemovém přívěsu je nutné použít redukci držáků lanovodů ze 2 na 4 obj. č. 249236 nebo obj. č. 101111 (není součástí dodávky)Náprava je dodávána bez lanovodů a kolových šroubů. Vhodné lanovody a kolové šrouby najdete níže na stránce v nabídce souvisejících produktů. Kolové šrouby vybír
Náprava AL-KO Plus Optima UBR 700-5 (750kg), a=800mm, 100x4Náprava je dodávána bez kolových šroubů. Vhodný typ šroubů, dle dosedací plochy disku, naleznete v souvisejícím zboží.
Náprava nebrzděná AL-KO Plus Optima UBR 700-5 (750kg), A=1150mm, C=1580mm, 100x4, patky 50mm.Náprava je dodávána bez kolových šroubů. Vhodný typ šroubů, dle dosedací plochy disku, naleznete v souvisejícím zboží.
Náprava je dodávána bez kolových šroubů. Vhodný typ šroubů, dle dosedací plochy disku, naleznete v souvisejícím zboží.
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra