Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Náprava je dodávána bez kolových šroubů. Vhodný typ šroubů, dle dosedací plochy disku, naleznete v souvisejícím zboží.
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Náprava je dodávána bez kolových šroubů. Vhodný typ šroubů, dle dosedací plochy disku, naleznete v souvisejícím zboží.
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Robustní nebrzděná náprava AL-KO UBR 1200-5 s nosností 1300 kg je osazena kvalitními zapouzdřenými bezúdržbovými ložisky a vybavena systémem odpružení AL-KO v gumových pružicích vložkách. Díky speciálnímu tvarování vnitřního uložení i vnějšího pláště nápravnice dochází při pružení nejen k prostému stlačování gum, ale i k jejich částečnému odvalovaní při obou směrech pohybu. Tím je dosaženo vysokého vlastního tlumení i bez použití přídavných hydraulických tlumičů a lepšího jízdního komfortu než u standardn
Náprava je dodávána bez kolových šroubů. Vhodný typ šroubů, dle dosedací plochy disku, naleznete v souvisejícím zboží.
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Tato nájezdová brzda je určena pro spodní i horní montáž na oje tvaru V , t.j. brzdu lze osadit na oj z horní i ze spodní strany. Brzda je dodávána bez spojovacího zařízení. Lze ji osadit odpovídající tažnou kulovou spojkou nebo tažným okem. pro celkovou hmotnost přívěsu: 2500 až 3500 kg max. povolené svislé zatížení: 150 kg kombinovatelné s kol. jednotkami: AL-KO typ 2051 a 2361
Náprava je dodávána bez kolových šroubů. Vhodný typ šroubů, dle dosedací plochy disku, naleznete v souvisejícím zboží.
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Náprava je dodávána bez kolových šroubů. Vhodný typ šroubů, dle dosedací plochy disku, naleznete v souvisejícím zboží.
Tato nájezdová brzda je určena pro tzv. horní montáž na oje tvaru V , t.j. pro montáž, kdy je nájezdová brzda přišroubovaná na oj shora (pro spodní montáž, kdy je brzda k oji šroubovaná ze spodní strany, je určena brzda s jinak vychýlenou ovládací pákou ruční brzdy). Brzda je dodávána kompletní včetně tažné kulové spojky AL-KO AK 161 a pojistného lanka. pro celkovou hmotnost přívěsu: 450 až 750 kg max. povolené svislé zatížení: 75 kg kombinovatelné s kol. jednotkami: AL-KO typ 1636G a typ 1637