Výrobce:AL-KOpro celkovou hmotnost přívěsu min.:1500 kgpro celkovou hmotnost přívěsu max.:2700 kgmaximální povolené svislé zatížení:120 kgmontovatelné na oj: V oj spojovací zařízení:AK 270 montáž:horní servisní číslo AL-KO (ETI):811023 Part ID:1251916, 811023Objednací číslo:60002 Tato nájezdová brzda je určena pro tzv. horní montáž na oje tvaru V , t.j. pro montáž, kdy je nájezdová brzda přišroubovaná na ojshora (pro spodní montáž, kdy je brzda k oji šroubovaná ze spodní strany, je určena brzda
Tato nájezdová brzda je určena pro spodní i horní montáž na oje tvaru V , t.j. brzdu lze osadit na oj z horní i ze spodní strany. Brzda je dodávána kompletní včetně tažné kulové spojky AL-KO AK 351 a pojistného lanka. pro celkovou hmotnost přívěsu: 2500 až 3500 kg max. povolené svislé zatížení: 150 kg kombinovatelné s kol. jednotkami: AL-KO typ 2051 a typ 2361 Brzda je dodávána kompletní včetně tažné kulové spojky AL-KO AK 351 a pojistného lanka.
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Tažna spojka AL-KO AK 351 (3500 kg), pro brzděné přívěsy o celkové hmotnosti do 3500 kg. Tažná spojka je vybavena kontrolkou připojení a kontrolkou opotřebení tažné spojky. Dodávaná včetně montážního materiálu a ochranného návleku soft dock, tažná spojka AK 351 nahrazuje starší model AK 350. Rozteč bočních montážních otvorů je 54 mm.
Tato nájezdová brzda je určena pro tzv. spodní montáž na oje tvaru V , t.j. pro montáž, kdy je nájezdová brzda přišroubovaná na oj ze spodu (pro horní montáž, kdy je brzda k oji šroubovaná z horní strany, je určena brzda s jinak vychýlenou ovládací pákouruční brzdy). Brzda je dodávána kompletní včetně tažné kulové spojky AL-KO AK 161 a pojistného lanka. pro celkovou hmotnost přívěsu: 950 až 1600 kg max. povolené svislé zatížení: 100 kg kombinovatelné s kol. jednotkami: AL-KO typ 1637 a typ 2051 Brzda je
Výrobce:AL-KOPart ID:691937Objednací číslo:60067 Malá praktická krytka Soft dock kryje přední hranu tažné kulové spojky. Měkká guma krytky dobře ochrání karoserii tažného vozu před oděrkami při drobných kolizích při připojování přívěsu. Krytkta je kompatibilní s litinovými tažnými spojkami AL-KO AK 301 a AK 351. Drážka v krytce je osazena dvěma ocelovými západkami, které přesně padnou do výřezů na tažné spojce. Tím je zajištěno bezpečné usazení Soft docku na tažné spojce tak, aby nedocházelo k jeho sklouz
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra