Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodný pro nápravy KNOTT GB/VGB do 1800 kg (např. GB8, GB10, GB13, GB15, GB18, VGB8, VGB10, VGB13, VGB15, VGB18) a kolové brzdové jednotky KNOTT 16-1365 (160x35), 16-1369/1 (160x35), 20-2425/1 (200x50), 20-2426/1 (200x50), 20-4320 (200x35), 20.32-1647 (203.2x40), 25-2025 (250x40), 25-2026 (250x40).UPOZORNĚNÍ: Na trhu se objevují neoriginální napodobeniny lanovodů KNOTT. Tyto napod
Buben brzdový KNOTT 300x80 (205x6) včetně ložisek SKF
Čelisti brzdové KNOTT 250x40 samostav ANS sada na 2 kola, orig. KNOTTPružiny jiné než uvedené níže v souvisejících produktech není možné objednat jako náhradní díl zvlášť. Při jejich poškození nebo ztrátě je nutné objednat celou sadu.
Sada originálních brzdových čelistí KNOTT do kolových jednotek 30-2261 (vnitřní průměr bubnu 300 mm, šířka čelistí 60 mm). Tyto čelisti jsou osazované na nápravách GB 22.
Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodný pro nápravy KNOTT GB/VGB do 1800 kg (např. GB8, GB10, GB13, GB15, GB18, VGB8, VGB10, VGB13, VGB15, VGB18) a kolové brzdové jednotky KNOTT 16-1365 (160x35), 16-1369/1 (160x35), 20-2425/1 (200x50), 20-2426/1 (200x50), 20-4320 (200x35), 20.32-1647 (203.2x40), 25-2025 (250x40), 25-2026 (250x40).UPOZORNĚNÍ: Na trhu se objevují neoriginální napodobeniny lanovodů KNOTT. Tyto napod
Lanovod s nerezovým lanem k nápravám KNOTT GB5 až GB18, VGB5 až VGB18 a GDB13 až GDB18. Bovden je vyvložkovaný teflonovou trubičkou, ve které běhá vlastní lano, konce bovdenu jsou před zalisováním opatřeny tukovými zátkami. Tím je zajištěna dlouhá životnost lanovodu i hladký chod s minimálním odporem. Lanovod s nerezovým lanem je vhodný díky své odolnosti vůči korozi pro všechny přívěsy provozované v náročných podmínkách, zejména pak pro přívěsy pro přepravu lodí. Doporučené délky lanovodů dvouosých přív
Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodný pro nápravy KNOTT GB/VGB do 1800 kg (např. GB8, GB10, GB13, GB15, GB18, VGB8, VGB10, VGB13, VGB15, VGB18) a kolové brzdové jednotky KNOTT 16-1365 (160x35), 16-1369/1 (160x35), 20-2425/1 (200x50), 20-2426/1 (200x50), 20-4320 (200x35), 20.32-1647 (203.2x40), 25-2025 (250x40), 25-2026 (250x40).UPOZORNĚNÍ: Na trhu se objevují neoriginální napodobeniny lanovodů KNOTT. Tyto napod
Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodný pro nápravy KNOTT GB/VGB do 1800 kg (např. GB8, GB10, GB13, GB15, GB18, VGB8, VGB10, VGB13, VGB15, VGB18) a kolové brzdové jednotky KNOTT 16-1365 (160x35), 16-1369/1 (160x35), 20-2425/1 (200x50), 20-2426/1 (200x50), 20-4320 (200x35), 20.32-1647 (203.2x40), 25-2025 (250x40), 25-2026 (250x40).UPOZORNĚNÍ: Na trhu se objevují neoriginální napodobeniny lanovodů KNOTT. Tyto napod
Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodný pro nápravy KNOTT GB/VGB do 1800 kg (např. GB8, GB10, GB13, GB15, GB18, VGB8, VGB10, VGB13, VGB15, VGB18) a kolové brzdové jednotky KNOTT 16-1365 (160x35), 16-1369/1 (160x35), 20-2425/1 (200x50), 20-2426/1 (200x50), 20-4320 (200x35), 20.32-1647 (203.2x40), 25-2025 (250x40), 25-2026 (250x40).UPOZORNĚNÍ: Na trhu se objevují neoriginální napodobeniny lanovodů KNOTT. Tyto napod
Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodný pro nápravy KNOTT 2000 kg až 3500 kg kg (např. GB20, GB22, GB25, GB30, GB35 a kolové brzdové jednotky KNOTT 30-2261 (300x60), 30-2261 (300x60), 30-2355 (300x60), 30-3859 (300x80), 30-4304 (300x80), 32.5-1082 (325x80).Zakončení lana závitem M10 na straně pro namontování do vahadel.Pro zajištění lana ve vahadle je nutné použít kulovou matici M10 zajištěnou samojistnou kontram
Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodný pro nápravy KNOTT 2000 kg až 3500 kg kg (např. GB20, GB22, GB25, GB30, GB35 a kolové brzdové jednotky KNOTT 30-2261 (300x60), 30-2261 (300x60), 30-2355 (300x60), 30-3859 (300x80), 30-4304 (300x80), 32.5-1082 (325x80).Zakončení lana závitem M10 na straně pro namontování do vahadel.Pro zajištění lana ve vahadle je nutné použít kulovou matici M10 zajištěnou samojistnou kontram
Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodný pro nápravy KNOTT 2000 kg až 3500 kg kg (např. GB20, GB22, GB25, GB30, GB35 a kolové brzdové jednotky KNOTT 30-2261 (300x60), 30-2261 (300x60), 30-2355 (300x60), 30-3859 (300x80), 30-4304 (300x80), 32.5-1082 (325x80).Zakončení lana závitem M10 na straně pro namontování do vahadel.Pro zajištění lana ve vahadle je nutné použít kulovou matici M10 zajištěnou samojistnou kontram
Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodný pro nápravy KNOTT 2000 kg až 3500 kg kg (např. GB20, GB22, GB25, GB30, GB35 a kolové brzdové jednotky KNOTT 30-2261 (300x60), 30-2261 (300x60), 30-2355 (300x60), 30-3859 (300x80), 30-4304 (300x80), 32.5-1082 (325x80).Zakončení lana závitem M10 na straně pro namontování do vahadel.Pro zajištění lana ve vahadle je nutné použít kulovou matici M10 zajištěnou samojistnou kontram
Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodný pro nápravy KNOTT GB/VGB do 1800 kg (např. GB8, GB10, GB13, GB15, GB18, VGB8, VGB10, VGB13, VGB15, VGB18) a kolové brzdové jednotky KNOTT 16-1365 (160x35), 16-1369/1 (160x35), 20-2425/1 (200x50), 20-2426/1 (200x50), 20-4320 (200x35), 20.32-1647 (203.2x40), 25-2025 (250x40), 25-2026 (250x40).UPOZORNĚNÍ: Na trhu se objevují neoriginální napodobeniny lanovodů KNOTT. Tyto napod
Originální lanovod KNOTT k výškově stavitelným ojím a ojím typu Z Používá se k propojení nájezdové brzdy a brzdového táhla v případech, kdy konstrukční řešení oje neumožňuje přímé napojení brzdového táhla do nájezdové brzdyPřipojením nájezdové brzdy k brzdovému táhlu lanovodem dochází k vyššímu zatížení vratných pružin kolových brzd vlivem vzniklého tření v lanovodu. Lanovod je proto vhodné vždy doplnit osazením tlačné pružiny s podložkou na konec brzdového táhla pro posílení vratného účinku při odbrzďov