Originální lanovod KNOTT k výškově stavitelným ojím a ojím typu Z Používá se k propojení nájezdové brzdy a brzdového táhla v případech, kdy konstrukční řešení oje neumožňuje přímé napojení brzdového táhla do nájezdové brzdyPřipojením nájezdové brzdy k brzdovému táhlu lanovodem dochází k vyššímu zatížení vratných pružin kolových brzd vlivem vzniklého tření v lanovodu. Lanovod je proto vhodné vždy doplnit osazením tlačné pružiny s podložkou na konec brzdového táhla pro posílení vratného účinku při odbrzďov
Originální lanovod KNOTT k výškově stavitelným ojím a ojím typu Z .Používá se k propojení nájezdové brzdy a brzdového táhla v případech, kdy konstrukční řešení oje neumožňuje přímé napojení brzdového táhla do nájezdové brzdy.Připojením nájezdové brzdy k brzdovému táhlu lanovodem dochází k vyššímu zatížení vratných pružin kolových brzd vlivem vzniklého tření v lanovodu. Lanovod je proto vhodné vždy doplnit osazením tlačné pružiny s podložkou na konec brzdového táhla pro posílení vratného účinku při odbrzď
Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodný pro nápravy KNOTT 2000 kg až 3500 kg kg (např. GB20, GB22, GB25, GB30, GB35 a kolové brzdové jednotky KNOTT 30-2261 (300x60), 30-2261 (300x60), 30-2355 (300x60), 30-3859 (300x80), 30-4304 (300x80), 32.5-1082 (325x80).Zakončení lana závitem M10 na straně pro namontování do vahadel.Pro zajištění lana ve vahadle je nutné použít kulovou matici M10 zajištěnou samojistnou kontram
Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodný pro nápravy KNOTT 2000 kg až 3500 kg kg (např. GB20, GB22, GB25, GB30, GB35 a kolové brzdové jednotky KNOTT 30-2261 (300x60), 30-2261 (300x60), 30-2355 (300x60), 30-3859 (300x80), 30-4304 (300x80), 32.5-1082 (325x80).Zakončení lana závitem M10 na straně pro namontování do vahadel.Pro zajištění lana ve vahadle je nutné použít kulovou matici M10 zajištěnou samojistnou kontram
Středová samojistná matice pro náboje brzdových kolových jednotek KNOTT s kuželíkovými ložiskyJe nutné dodržet předepsaný postup monáže; během otáčení kola dotahovat matici, dokud neucítíte v rotaci kola odpor. V případě potřeby matici otočit zpět (max. o 30°) a zajistit příslušnou závlačkou. Nesprávně dotažená či zajištěná matice může mít za následek poškození ložisek nebo uvolnění náboje!Matice není určena pro náboje KNOTT osazené dvouřadými kuličkovými ložisky ani náboje jiných výrobců.Důrazně doporuč
Originální lanovod KNOTT k výškově stavitelným ojím a ojím typu Z Používá se k propojení nájezdové brzdy a brzdového táhla v případech, kdy konstrukční řešení oje neumožňuje přímé napojení brzdového táhla do nájezdové brzdyPřipojením nájezdové brzdy k brzdovému táhlu lanovodem dochází k vyššímu zatížení vratných pružin kolových brzd vlivem vzniklého tření v lanovodu. Lanovod je proto vhodné vždy doplnit osazením tlačné pružiny s podložkou na konec brzdového táhla pro posílení vratného účinku při odbrzďov
Pasuje na brzdy Knott KFL o průměru tažné tyče 45 mm. Pozor nelze použít na brzdy Knott typu KF.
Tlumič nájezdové brzdy KNOTT KFL 12 StabilusCelková délka na středy ok 410 mm.Zdvih: 150 mm
Tažná trubka nájezdové brzdy KNOTT KFL 12, KFL 14 (pr. 45 mm)Celková délka 347 mm
Originální lanovod KNOTT k výškově stavitelným ojím a ojím typu Z Používá se k propojení nájezdové brzdy a brzdového táhla v případech, kdy konstrukční řešení oje neumožňuje přímé napojení brzdového táhla do nájezdové brzdyPřipojením nájezdové brzdy k brzdovému táhlu lanovodem dochází k vyššímu zatížení vratných pružin kolových brzd vlivem vzniklého tření v lanovodu. Lanovod je proto vhodné vždy doplnit osazením tlačné pružiny s podložkou na konec brzdového táhla pro posílení vratného účinku při odbrzďov
Standardní brzdové lano k nápravám KNOTT GB5 až GB18, VGB5 až VGB18 a GDB13 až GDB18. Bovden je vyvložkovaný teflonovou trubičkou, ve které běhá vlastní lano, konce bovdenu jsou před zalisováním opatřeny tukovými zátkami. Tím je zajištěna dlouhá životnost lanovodu i hladký chod s minimálním odporem.
Maznice narážecí drážkovaná do nájezdové brzdy KNOTT- NOVÉ PROVEDENÍ
Originální lanovod KNOTT k výškově stavitelným ojím a ojím typu Z .Používá se k propojení nájezdové brzdy a brzdového táhla v případech, kdy konstrukční řešení oje neumožňuje přímé napojení brzdového táhla do nájezdové brzdy.Připojením nájezdové brzdy k brzdovému táhlu lanovodem dochází k vyššímu zatížení vratných pružin kolových brzd vlivem vzniklého tření v lanovodu. Lanovod je proto vhodné vždy doplnit osazením tlačné pružiny s podložkou na konec brzdového táhla pro posílení vratného účinku při odbrzď
Lanovod pro starší provedení náprav KNOTT, BPW a PeitzOriginální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodný pro kolové brzdové jednotky KNOTT 20-963/1 (200x30), 20-964/1 (200x50), 20-965/1 (200x30), 20-966/1 (200x50), 20.32-1647 (203.2x40), 25-2025 (250x40), 25-2026 (250x40).Lze použít také pro kolové brzdové jednotky BPW/Peitz R234-76.Zakončení lana závitem M8 na straně pro namontování do vahadel umožňuje použití lanovodu i p
Lanovod pro starší provedení náprav KNOTT, BPW a PeitzOriginální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodný pro kolové brzdové jednotky KNOTT 20-963/1 (200x30), 20-964/1 (200x50), 20-965/1 (200x30), 20-966/1 (200x50), 20.32-1647 (203.2x40), 25-2025 (250x40), 25-2026 (250x40).Lze použít také pro kolové brzdové jednotky BPW/Peitz R234-76.Zakončení lana závitem M8 na straně pro namontování do vahadel umožňuje použití lanovodu i p