Součástí tažné trubky je ocelové pouzdro na dorazový kroužek i dorazový kroužek
Tažná trubka nájezdové brzdy KNOTT KF 30/KR 30 A+B (pr. 50 mm)vč. dorazového kroužku, vrtání pro šrouby 14,5 mm
Součástí dodávky je rovněž dorazový kroužek na trubku pr. 60 mm s kovovým pouzdrem na dorazový kroužek. Dodáváno bez čepu k zajištění tlumiče. Čep lze objednat samostatně, viz související zboží níže.
Pozor těleso brzdy je určeno pro nájezdové brzdy KNOTT KFG 35 s plynopružinovým zásobníkem, toto těleso nelze použít na starší variantu brzdy KNOTT KFG 35 s pružinovým zásobníkem.
Originální stabilizační tlumič k nápravám KNOTT s montáží před kolo. Používá se k nápravám do nosnosti 1800 kg (nejčastěji GB10, GB13, GB15 a GB18). Pozor, spojovací materiál ani držáky tlumiče nejsou součástí dodávky.
Sada čelistí do hydraulické kolové jednotky KNOTT 200x50, sada na 2 kola, originál KNOTT
Vidlice pro napojení brzdového táhla M10 k dvouzvratné páce nájezdové brzdy KNOTT KF7,5, KF 13, KF 17 a KF 20Vidlice slouží jako náhradní díl k výše uvedeným brzdám. K nové brzdě není třeba vidlici dokupovat, je již součástí dodávky kompletní brzdyČep vidlice obj. č. 90013 není součástí dodávky a je nutné jej objednat samostatněVidlice je osazená jednou zalisovanou maticí M10 pro našroubování brzdového táhlaBrzdové táhlo je nutné po našroubování do vidlice nutné zajistit kontramaticí M10 obj. č. 150003 (n
zásobník je určen pro nájezdové brzdy KF 7,5 - KF 20
zásobník je určen pro nájezdové brzdy KF 27 - KFG 35
Standardní pojistné lanko délky 1055 mm s vidlicí pro nájezdové brzdy KNOTT pro V-oje (KF 7,5 až KFG 35). Vidlice lanka se pomocí čepu upevní k otvoru v páce ruční brzdy a následně zajistí závlačkou. Starší nájezdové brzdy KNOTT mohou být osazeny pojistným lankem, na kterém je namísto vidlice s čepem kroužek (podobný kroužku na klíče). Za jízdy by měla být karabinka pojistného lanka zaháknutá v oku k tomu určenému na závěsu nebo v bezprostřední blízkosti závěsu tažného automobilu. V případě nehody, kdy do
Brzdový buben o vnitřním průměru 200 mm pro šířku čelistí 50 mm, určený pro osazení kuželíkovými ložisky. Na nápravách KNOTT od r.v. 91 se standardně nepoužívá. Dodává se bez ložisek. Vnitřní ložisko 30206, rozměr 30/62 mm, výška 14 mm. Vnější ložisko 30205, rozměr 52/25 mm, výška 13 mm. Pozor, označení ložisek od různých výrobců se mohou lišit !!! kolový úchyt: 5 otvorů M12x1,5, průměr roztečné kružnice 112 mm
Miska lanovodu pro kolové brzdové jednotky KNOTT 300x60 a 300x80Vhodná pro kolové jednotky KNOTT:30-2355 (300x60)30-2261 (300x60)30-4304 (300x80)30-3859 (300x80)Kompletní vyústění lanovodu z kolové jednotky se skládá ze dvou kusů těchto misek. Součástí dodávky je jedna miska (polovina kompletního vyústění). V případě potřeby kompletního vyústění (obou částí) je nutné objednat 2 ks této misky, ze kterých se vyústění složí. Oba kusy jsou identické, není pravá/levá nebo horní a dolní. Jedna miska je v brzdov
Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodný pro nápravy KNOTT GB/VGB do 1800 kg (např. GB8, GB10, GB13, GB15, GB18, VGB8, VGB10, VGB13, VGB15, VGB18) a kolové brzdové jednotky KNOTT 16-1365 (160x35), 16-1369/1 (160x35), 20-2425/1 (200x50), 20-2426/1 (200x50), 20-4320 (200x35), 20.32-1647 (203.2x40), 25-2025 (250x40), 25-2026 (250x40).UPOZORNĚNÍ: Na trhu se objevují neoriginální napodobeniny lanovodů KNOTT. Tyto napod
Brzdový buben o vnitřním průměru 200 mm pro šířku čelistí 50 mm, určený pro osazení kuželíkovými ložisky. Na nápravách KNOTT od r.v. 91 se standardně nepoužívá. Dodává se bez ložisek. Vnitřní ložisko 30206, rozměr 30/62 mm, výška 14 mm. Vnější ložisko 30205, rozměr 52/25 mm, výška 13 mm.Pozor, označení ložisek od různých výrobců se mohou lišit !!! kolový úchyt: 4 otvory M12x1,5, průměr roztečné kružnice 100 mm
Ložisko kužel. 30206A SLV vnitřní do bubnu KNOTT 200x50