.Nabízíme výukové laminované pomůcky pro školáky, strukturované učení pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami (autismus), piktogramy a didaktické hry.
Jiný svět Třídíme podle velikostí. Strukturované učení Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je hodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Úkol je zaměřen na třídění obrázků podle velikostí
Třídíme barevné míče Vyrobil Jiný svět, strukturovaný úkol Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Úkol je zaměřen na třídění obrázků na téma barevné míče
Geometrické tvary kolem nás Vyrobil Jiný svět, strukturovaný úkol Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy.
Roční období Vyrobil Jiný svět, strukturovaný úkol Sobítrukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Úkol je zaměřen na třídění obrázků na téma roční období
Ovoce - celé a půlené. Strukturovaný úkol Jiný svět Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Tento úkol je zaměřen na přiřazování obrázků ovoce - celého a půleného
Třídění podle geometrických tvarů, strukturovaný úkol Jiný svět Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Tento úkol je zaměřen na třídění podle geometrických tvarů
Třídění podle barev, strukturovaný úkol Jiný svět Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Tento úkol je zaměřen na třídění podle barev
Barvy - trikolora, strukturovaný úkol Jiný svět Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Tento úkol je zaměřen na třídění podle kombinace 3 barev
Počítáme do 5, Jiný svět. Strukturované učení Strukturovaný úkol, se kterým si děti procvičí počítání do 5 Vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy
Počítáme do 3, strukturovaný úkol Jiný svět Strukturované učení dává dětem jistotu, řád, vše má své místo. Je vhodné pro děti se spec.vzdělávacími potřebami, např. autismus, dysfázie, MR a jiné komunikační poruchy. Tento úkol je zaměřen na první počítání
Laminovací folie, kapsy A4, lesklé 100 mic - balení 100 ks Vhodné pro všechny druhy stolních laminátorů. Zvýrazní vzhled Vašich dokumentů, poskytnou jim maximální ochranu proti nečistotám a prodlouží jejich životnost. Tloušťka folie v mic je vždy udávána pro jednu stranu. Laminovací kapsa je tvořena vždy dvěma vrstvami o udávané tloušťce.
Školní pas pro děti s PAS, Kateřina Thorová, Apla Praha Autismus - Informační příručka - základní informace pro pedagogy, pracovníky ve zdravotnictví a rodiče.
Od zápisu do lavice. Ivana Vlková, Honza Smolík. Pasparta Pracovní sešit je určen pro budoucí školáky.Sešit obsahuje 50 pracovních listů se cvičeními, které zábavnou formou rozvíjejí percepční a kognitivní dovednosti (např. schopnosti zrakové, prostorové, sluchové, dále grafomotoriku, vizuomotoriku, řeč, logické myšlení, paměť, předmatematické představy, ale i sociální a emoční dovednosti a orientaci v časové a dějové posloupnosti).
A na mě nikdo nemá čas. Lenka Bittmannová, Julius Bittmann, Pasparta Cílem publikace je podpořit rodiče dětí s nějakým hendikepem ve výchově jejich sourozenců a pomoci sourozencům těchto dětí pochopit a tolerovat své bratry a sestry. Rodinný život s dítětem např. s poruchou autistického spektra je velmi náročný, na jejich zdravé sourozence jsou často kladeny abnormální požadavky, a to ze strany rodičů i společnosti.
Jak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole. Jana Divoká a kol., Pasparta V knize je devět příběhů dětí, rodičů a učitelů, které ukazují co nejširší spektrum „problémového chování“ (nejen) ve škole. Prostřednictvím těchto příběhů se autoři snaží naznačit, v jakých směrech mohou různé druhy „problémového chování“ ovlivňovat život dítěte, jeho rodiny a lidí, kteří se podílejí na jeho vzdělávání.