.Nabízíme výukové laminované pomůcky pro školáky, strukturované učení pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami (autismus), piktogramy a didaktické hry.
Počítám, násobím,čísla 0 až 5 .Dagmar Šimková. Soubor pracovních listů k procvičování násobení na 1. stupni ZŠ.Sešit obsahuje šedesát pracovních listů s černobílými ilustracemi. Listy jsou zpracovány názorně a zábavnou formou a jsou řazeny od jednodušších po složitější. Materiál doporučujeme zejména dětem se speciálními vzdělávacími potřebami nebo dětem, u kterých je při učení třeba individuální přístup, např. kvůli pomalejšímu tempu práce. Se sešitem lze pracovat ve škole i v domácím prostředí.
Když běžné postupy selhávají . Hynek Jůn .Pasparta V České republice prozatím chybí ucelený model sociálních služeb pro lidi s takovýmto typem handicapu, kteří potřebují vyšší míru podpory. Publikace toto téma otevírá, nemá však ambici představit ucelený model práce s lidmi s chováním náročným na péči. Zabývá se hlavně otázkou systémového rozpoznání klienta s vyšší mírou podpory a metodikou práce s lidmi s těžším problémovým chováním pro pečující personál. Autor vychází z osobních zkuš
Jak si porozumět, domluvit se a společně si hrát. Pavla Foster Skalová, Alena Kunová, Jana Šarounová. Pasparta Kniha si klade za cíl ukázat, že mnohdy i malé úpravy a drobná opatření za využití stávajících prostředků a materiálů, které má mateřská škola a rodina k dispozici, mohou vést k rozvoji komunikace a lepšímu dorozumění a interakci s neverbálním dítětem. A to nejen mezi učitelem a dítětem, ale i dětmi navzájem. Autorky nenabízejí složité metody nebo přesně strukturované postupy, ale spíše způsob,
Jak na to? – OBLÉKÁNÍ . Hana Zobačová, Tereza Lukešová Sebeobsluha, do které schopnost se samostatně obléknout patří, je činnost, jíž se děti učí od nejútlejšího věku. Málokterý rodič si ale uvědomí, co všechno sebeobsluha obnáší, jaké schopnosti jsou k ní třeba a že její zvládnutí nemusí být v žádném případě takovou samozřejmostí, za jakou ji považujeme. Dítě musí v mnoha případech provádět složité motorické operace, odlišit od sebe rub a líc, přední a zadní stranu, levou a pravou část. Úkony provád
Výjímečné děti, Aspergerův syndrom. Kateřina Thorová Informační příručka - Základní informace o příčinách a projevech Aspergerova syndromu spolu s doporučeními a strategiemi, jak případné obtíže zvládat.
EMOCE-Obrázkové karty pro porozumění emocím a rozvoj sociálních dovedností Sada obsahuje 30 barevných karet, na nichž jsou zobrazeny každodenní situace ze života dětí a rodiny. Děti pomocí situací poznávají pocity, které samy znají, učí se je pojmenovávat a formou hry se zdokonalují v sociálních dovednostech a trénují svoji emoční inteligenci.