Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
U tohoto typu nápravy může být požadována záloha při objednání.
U tohoto typu nápravy může být požadována záloha při objednání.
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Náprava KNOTT G 13 (1300 kg) b=1320 mm, 100x4, vysoké patky (Sacher)Náprava je dodávána bez kolových šroubů. Vhodný typ šroubů, dle dosedací plochy disku, naleznete v souvisejícím zboží.