Originální držák tlumiče AL-KO Octagon PLUS, AL-KO Universal Compact a AL-KO OCTAGON Compact pro nápravy AL-KO B 850, B 1000, B 1200, a B1600Držák je dvoudílný - v ceně jsou obě poloviny držákuRamena náprav jsou pod plastovou záslepkou opatřena výřezem, do kterého se vloží obě části držáku tlumiče. Sevřením obou částí držáku na druhém konci přimontováním tlumiče dojde k rozepření a zafixování držáku ve výřezu nápravy. Jeden dvoudílný držák je určený k uchycení jednoho tlumiče na jednom rameni nápravy. Na
Originální ložisko pro kolovou jednotku KNOTT (pro buben KNOTT s vnitřním průměrem bubnu 250 mm, šířka čelistí 40 mm).Utahovací moment předepsaný pro kompaktní ložiska KNOTT: 280 Nm.Výměnu ložiska doporučujeme provádět pouze v autorizovaném servisu s odpovídajícím vybavením.Servis VAPP je autorizovaným servisním místem přívěsové techniky KNOTT s pravidelně proškolovaným personálem a kontrolovaným vybavením.Obsah balení:1x ložisko*pozn.: Značení na ložisku uvedené v parametrech nemusí být pro všechny šarže
Pojistné lanko délky 1200 mm s vidlicí pro starší nájezdové brzdy výškově stavitelných ojí KNOTT. Vidlice lanka se pomocí čepu upevní k otvoru v páce ruční brzdy a následně zajistí závlačkou. Starší nájezdové brzdy KNOTT mohou být osazeny pojistným lankem, na kterém je namísto vidlice s čepem kroužek (podobný kroužku na klíče). Za jízdy by měla být karabinka pojistného lanka zaháknutá v oku k tomu určenému na závěsu nebo v bezprostřední blízkosti závěsu tažného automobilu. V případě nehody, kdy dojde k od
Středová samojistná matice pro náboje kolových jednotek KNOTT typ 20-2425/1 (200x50) a KNOTT typ 25-2025 (250x40) s dvouřadým kuličkovým ložiskemMatice je určena pro jednorázovou montáž. Po demontáži je nutné použít novou matici. Při opakovaném použití matice není garantováno dostatečné zajištění náboje.Je nutné dodržet předepsaný utahovací moment 280 Nm. Nesprávný utahovací moment může mít za následek poškození ložiska nebo uvolnění náboje.Dotažením matice předepsaným utahovacím momentem se automaticky v
Dvojčinný plynokapalinový tlumič nájezdové brzdy AL-KO 90S/3 zajišťuje plynulý chod brzdového systému při brzdění a odbrzďování. Opotřebený nebo jinak poškozený tlumič se projevuje prudkými rázy při přibrzdění nebo odbrzďování přívěsu. Tlumič je uložený uvnitř tažné trubky nájezdové brzdy a jeho výměnu je doporučeno svěřit zaškolenému AL-KO servisu. Spolu z výměnou tlumiče je nezbytně nutné provést kontrolu vůle uložení tažné trubky nájezdové brzdy v pouzdrech, konstrolu/výměnu dorazového kroužku umístěné
Originální ložisko pro kolovou jednotku KNOTT 200x50 s čepem u pr. 40 mm (pro přívěsy Fitzel).Výměnu ložiska doporučujeme provádět pouze v autorizovaném servisu s odpovídajícím vybavením. Servis VAPP je autorizovaným servisním místem přívěsové techniky KNOTT s pravidelně proškolovaným personálem a kontrolovaným vybavením.Obsah balení:1x ložisko
Ocelové manipulační madlo pro nájezdové brzdy a výškově stavitelné oje KNOTT:KFG 20 A, KFG 27 A, KFG 30 A, KFG 35 DKFGL 35 A, KFGL 35 DKHA 30 A/B, KHA 35 BKHD 25, KHD 27, KHD 35KR 30 HV (A/B), KR 35 HV (A/B)Povrchová úprava práškovým lakováním.Rozteč otvorů pro přišroubování 195 mm, průměr 19 mm.Výška madla 60 mmMadlo je montované na výše uvedených nájezdových brzdách KNOTT pro snazší manipulaci s přívěsem.Na brzdách osazených na výškově stavitelných ojích usnadňuje nastavení oje do správné výšky.Madlo se
Originální pouzdro uložení tažné trubky pro nájezdové brzdy KNOTT s průměrem tažné trubky 45 mm (např. KF7,5, KF13, KF 17, KF20, KR7,5, KR13, KR20, KRV7,5, KRV13, KRV20).Přední a zadní pouzdro je stejné. Doporučujeme měnit vždy obě pouzdra najednou, t.j. objednávat 2 ks tohoto pouzdra pro jednu brzdu. Pokud jsou v nájezdové brzdě použity narážecí mazničky, je potřeba počítat s tím, že při výměně pouzder budete potřebovat i 2 ks nových mazniček. Před výměnou puzder proveďte kontrolu povrchu tažné trubky. P
Originální pouzdro uložení tažné trubky pro nájezdové brzdy KNOTT s průměrem tažné trubky 50 mm (např. KF27, KF30, KR27, KR30, KRV27, KRV30, KFZ35)Přední a zadní pouzdro je stejné. Doporučujeme měnit vždy obě pouzdra najednou, t.j. objednávat 2 ks tohoto pouzdra pro jednu brzdu. Pokud jsou v nájezdové brzdě použity narážecí mazničky, je potřeba počítat s tím, že při výměně pouzder budete potřebovat i 2 ks nových mazniček. Před výměnou puzder proveďte kontrolu povrchu tažné trubky. Povrch musí být zcela hl
Součástí tažné trubky je ocelové pouzdro na dorazový kroužek i dorazový kroužek
Tažná trubka nájezdové brzdy KNOTT KF 30/KR 30 A+B (pr. 50 mm)vč. dorazového kroužku, vrtání pro šrouby 14,5 mm
Součástí dodávky je rovněž dorazový kroužek na trubku pr. 60 mm s kovovým pouzdrem na dorazový kroužek. Dodáváno bez čepu k zajištění tlumiče. Čep lze objednat samostatně, viz související zboží níže.
Pozor těleso brzdy je určeno pro nájezdové brzdy KNOTT KFG 35 s plynopružinovým zásobníkem, toto těleso nelze použít na starší variantu brzdy KNOTT KFG 35 s pružinovým zásobníkem.
Originální stabilizační tlumič k nápravám KNOTT s montáží před kolo. Používá se k nápravám do nosnosti 1800 kg (nejčastěji GB10, GB13, GB15 a GB18). Pozor, spojovací materiál ani držáky tlumiče nejsou součástí dodávky.
Sada čelistí do hydraulické kolové jednotky KNOTT 200x50, sada na 2 kola, originál KNOTT