Standardní pojistné lanko délky 1055 mm s kroužkem pro starší nájezdové brzdy KNOTT pro V-oje (KF 7,5 až KFG 35). Kroužek lanka se navléká do otvoru v páce ruční brzdy podobně, jako kroužek na klíče. Novější nájezdové brzdy KNOTT jsou osazeny pojistným lankem, na kterém je pro snazší nasazování místo kroužku vidlička s čepem.Za jízdy by měla být karabinka pojistného lanka zaháknutá v oku k tomu určenému na závěsu nebo v bezprostřední blízkosti závěsu tažného automobilu. V případě nehody, kdy dojde k odpoj
Pojistné lanko délky 1200 mm s kroužkem pro starší nájezdové brzdy výškově stavitelných ojí KNOTT. Kroužek lanka se navléká do příslušného otvoru ve výškově stavitelné oji podobně, jako kroužek na klíče.Za jízdy by měla být karabinka pojistného lanka zaháknutá v oku k tomu určenému na závěsu nebo v bezprostřední blízkosti závěsu tažného automobilu. V případě nehody, kdy dojde k odpojení přívěsu od tažného vozu působí lanko jako nouzová brzda - zatáhne za páku ruční brzdy, tím ji zabrzdí a následně se přet
Sada originálních brzdových čelistí KNOTT do kolových jednotek 25-2025 (vnitřní průměr bubnu 250 mm, šířka čelistí 40 mm). Tyto čelisti jsou osazované na nápravách GB 15, GB16, GB 18, VGB 16, VGB 18. Sada obsahuje:2 ks náběžná čelist2 ks úběžná čelist včetně osazeného mechanismu couvací automatiky s pružinami Backmat2 ks krátká tažná pružina2 ks dlouhá tažná pružina2 ks přítlačná kuželový pružinaJedná se o kompletní sadu pružinek a čelistí, potřebných do dvou kol. Potřebujete identifikovat typ Vaší náprav
Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodný pro nápravy KNOTT GB/VGB do 1800 kg (např. GB8, GB10, GB13, GB15, GB18, VGB8, VGB10, VGB13, VGB15, VGB18) a kolové brzdové jednotky KNOTT 16-1365 (160x35), 16-1369/1 (160x35), 20-2425/1 (200x50), 20-2426/1 (200x50), 20-4320 (200x35), 20.32-1647 (203.2x40), 25-2025 (250x40), 25-2026 (250x40).UPOZORNĚNÍ: Na trhu se objevují neoriginální napodobeniny lanovodů KNOTT. Tyto napod
Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodný pro nápravy KNOTT GB/VGB do 1800 kg (např. GB8, GB10, GB13, GB15, GB18, VGB8, VGB10, VGB13, VGB15, VGB18) a kolové brzdové jednotky KNOTT 16-1365 (160x35), 16-1369/1 (160x35), 20-2425/1 (200x50), 20-2426/1 (200x50), 20-4320 (200x35), 20.32-1647 (203.2x40), 25-2025 (250x40), 25-2026 (250x40).UPOZORNĚNÍ: Na trhu se objevují neoriginální napodobeniny lanovodů KNOTT. Tyto napod
Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodný pro nápravy KNOTT GB/VGB do 1800 kg (např. GB8, GB10, GB13, GB15, GB18, VGB8, VGB10, VGB13, VGB15, VGB18) a kolové brzdové jednotky KNOTT 16-1365 (160x35), 16-1369/1 (160x35), 20-2425/1 (200x50), 20-2426/1 (200x50), 20-4320 (200x35), 20.32-1647 (203.2x40), 25-2025 (250x40), 25-2026 (250x40).UPOZORNĚNÍ: Na trhu se objevují neoriginální napodobeniny lanovodů KNOTT. Tyto napod
Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodný pro nápravy KNOTT GB/VGB do 1800 kg (např. GB8, GB10, GB13, GB15, GB18, VGB8, VGB10, VGB13, VGB15, VGB18) a kolové brzdové jednotky KNOTT 16-1365 (160x35), 16-1369/1 (160x35), 20-2425/1 (200x50), 20-2426/1 (200x50), 20-4320 (200x35), 20.32-1647 (203.2x40), 25-2025 (250x40), 25-2026 (250x40).UPOZORNĚNÍ: Na trhu se objevují neoriginální napodobeniny lanovodů KNOTT. Tyto napod
Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou, nerezovým lankem a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodný zejména pro použití v náročných provozních podmínkách a na lodních přívěsech. Vykazuje také velmi dobrou životnost na přívěsech s delší odstávkou mezi jízdami, kdy zkondenzovaná vzdušná vlhkost může způsobit u standardních lan povrchovou korozi.UPOZORNĚNÍ: Na trhu se objevují neoriginální napodobeniny těchto lanovodů KNOTT rovněž v modré bužírce. Tyto napo
Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou, nerezovým lankem a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodný zejména pro použití v náročných provozních podmínkách a na lodních přívěsech. Vykazuje také velmi dobrou životnost na přívěsech s delší odstávkou mezi jízdami, kdy zkondenzovaná vzdušná vlhkost může způsobit u standardních lan povrchovou korozi.UPOZORNĚNÍ: Na trhu se objevují neoriginální napodobeniny těchto lanovodů KNOTT rovněž v modré bužírce. Tyto napo
Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou, nerezovým lankem a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodný zejména pro použití v náročných provozních podmínkách a na lodních přívěsech. Vykazuje také velmi dobrou životnost na přívěsech s delší odstávkou mezi jízdami, kdy zkondenzovaná vzdušná vlhkost může způsobit u standardních lan povrchovou korozi.UPOZORNĚNÍ: Na trhu se objevují neoriginální napodobeniny těchto lanovodů KNOTT rovněž v modré bužírce. Tyto napo
Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou, nerezovým lankem a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodný zejména pro použití v náročných provozních podmínkách a na lodních přívěsech. Vykazuje také velmi dobrou životnost na přívěsech s delší odstávkou mezi jízdami, kdy zkondenzovaná vzdušná vlhkost může způsobit u standardních lan povrchovou korozi.UPOZORNĚNÍ: Na trhu se objevují neoriginální napodobeniny těchto lanovodů KNOTT rovněž v modré bužírce. Tyto napo
Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou, nerezovým lankem a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodný zejména pro použití v náročných provozních podmínkách a na lodních přívěsech. Vykazuje také velmi dobrou životnost na přívěsech s delší odstávkou mezi jízdami, kdy zkondenzovaná vzdušná vlhkost může způsobit u standardních lan povrchovou korozi.UPOZORNĚNÍ: Na trhu se objevují neoriginální napodobeniny těchto lanovodů KNOTT rovněž v modré bužírce. Tyto napo
Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou, nerezovým lankem a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodný zejména pro použití v náročných provozních podmínkách a na lodních přívěsech. Vykazuje také velmi dobrou životnost na přívěsech s delší odstávkou mezi jízdami, kdy zkondenzovaná vzdušná vlhkost může způsobit u standardních lan povrchovou korozi.UPOZORNĚNÍ: Na trhu se objevují neoriginální napodobeniny těchto lanovodů KNOTT rovněž v modré bužírce. Tyto napo
Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou, nerezovým lankem a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodný zejména pro použití v náročných provozních podmínkách a na lodních přívěsech. Vykazuje také velmi dobrou životnost na přívěsech s delší odstávkou mezi jízdami, kdy zkondenzovaná vzdušná vlhkost může způsobit u standardních lan povrchovou korozi.UPOZORNĚNÍ: Na trhu se objevují neoriginální napodobeniny těchto lanovodů KNOTT rovněž v modré bužírce. Tyto napo
Originální ložisko pro běžnou kolovou jednotku KNOTT 200x50 (pro buben KNOTT s vnitřním průměrem bubnu 200 mm, šířka čelistí 50 mm). Pozor, toto ložisko není určené pro speciální kolové jednotky KNOTT 200x50 určené pro 10''kola. Jedná se o dvouřádkové kuličkové ložisko s kosoúhlým stykem s trvalou náplní tuku na min. 100 tis. kmLožisko je bezúdržbové, po dobu své životnosti se neseřizuje ani nedoplňuje tukem.Vůle ložiska je vymezena dotažením předepsaným utahovacím momentemUtahovací moment předepsaný pro