Tažna spojka AL-KO AK 301(3000 Kg),pro bžděné přívěsy o celkové hmotnosti do 3000 Kg. Tažná spojka AK 301 je aleternativou k tažným spojkám AK 160 nebo AK 300 průměr 50 mm. Rozteč bočních montážních otvorů je 47-50 mm. Rozteč otvorů pro montáž 1x vertikálním a 1x horizontálním šroubem je 40 mm.
Náhradní sklo na svítilny AJ.BA typu RL80 a RL82. Varianta pro pravou svítilnu s mlhovkou.
Náhradní sklo na svítilny AJ.BA typu RL80 a RL82. Varianta pro levou svítilnu.
Náhradní sklo na svítilny AJ.BA typu RL80 a RL82. Varianta pro pravou svítilnu s couvačkou.
Přední obrysová svítilna AJ.BA s bočním držákem. Držák je zhotoven z houževnaté ohebné gumy a opatřen otvory pro dva šrouby M6 v rozteči 15 mm. Do svítilny se osazuje sufit žárovka typu C5W. Žárovka není součástí balení, je nutné objednat vzlášť.
Kvalitní litinová tažná spojka Winterhoff WW30-D3-1412 je přímou náhradou již nevyráběné tažné spojky ALBE/Winterhoff EM 300 R-B s vrtáním 12,5 mm svisle a 14,5 mm horizontálněTažná spojka je určená pro montáž na tažné trubky o průměru 50 až 51 mmUchycení pomocí dvou šroubů - přední šroub M14 vodorovně, zadní M12 svisle (šrouby a matice nejsou součástí dodávky)Spojka je vybavena stiskací pojistkou v ovládacím madle a otvorem pro zámek WW DBS 8/AK7 (zámek není součástí dodávky)Na boční straně spojky je uk
Univerzální držák boxů na nářadí vhodný pro všechy modelové řady (JUST, BLACKIT).Maximální nosnost - 200 kgTloušťka materiálu - 6 mm
Přední obrysová svítilna v úsporném LED provedení s provozním napětím 12-24 V (svítilna se automaticky přizůsobí zdroji napětí).
Sada originálních brzdových čelistí KNOTT do kolových jednotek 20-2425/1 (vnitřní průměr bubnu 200 mm, šířka čelistí 50 mm). Tyto čelisti jsou osazované na nápravách GB 8, GB10, GB 13, VGB 8, VGB 10, VGB 13. Sada obsahuje:2 ks náběžná čelist2 ks úběžná čelist včetně osazeného mechanismu couvací automatiky s pružinami Backmat2 ks krátká tažná pružina2 ks dlouhá tažná pružina2 ks přítlačná kuželová pružinaJedná se o kompletní sadu pružinek a čelistí, potřebných do dvou kol. Potřebujete identifikovat typ Vaš
Tento typ brzdového bubnu je nejběžnější na nápravách KNOTT typ GB 8, VGB 8, GB 10 a VGB 10 (nosnosti náprav 800 až 1000 kg na nápravu). kolový úchyt: 4 otvory M12x1,5, průměr roztečné kružnice 100 mmvnitřní průměr bubnu: 200 mmšířka brzdné plochy: pro čelisti šíře 50 mmvnitřní průměr ložiska: 34 mm
Tento typ brzdového bubnu je nejběžnější na nápravách KNOTT typ GB13 a VGB13 (nosnost 1300 kg na nápravu). kolový úchyt: 5 otvorů M12x1,5, průměr roztečné kružnice 112 mmvnitřní průměr bubnu: 200 mmšířka brzdné plochy: pro čelisti šíře 50 mmvnitřní průměr ložiska: 34 mm
Tento typ brzdového bubnu je nejběžnější na starších nápravách KNOTT typ GB 8, VGB 8, GB 10 a VGB 10 (nosnosti náprav 800 až 1000 kg na nápravu). Na přívěsech VAPP byly tyto bubny osazeny před r. 93. kolový úchyt: 4 otvory M12x1,5, průměr roztečné kružnice 98 mmvnitřní průměr bubnu: 200 mmšířka brzdné plochy: pro čelisti šíře 50 mmvnitřní průměr ložiska: 34 mm
Tento typ brzdového bubnu je nejběžnější na nápravách KNOTT typ GB 16, GB 18, VGB 16 a VGB18 (nosnost 1600 a 1800 kg na nápravu). kolový úchyt: 5 otvorů M12x1,5, průměr roztečné kružnice 112 mmvnitřní průměr bubnu: 250 mmšířka brzdné plochy: pro čelisti šíře 40 mmvnitřní průměr ložiska: 39 mm
Náběžná brzdová čelist KNOTT do kolových brzdových jednotek KNOTT typ 20-2425/1 - pro průměr brzdového bubnu 200 mm, šířka čelisti 50 mm.Kolové jednotky typu 20-2425/1 s průměrem bubnu 200 mm jsou běžně osazovány na nápravách KNOTT GB 6 až GB13 a VGB 7M až VGB 13M (do nosnosti nápravy 1300 kg).Ve standardním osazení kolové jednotky s rozpěrným klíčem vepředu dole je tato čelist osazena jako náběžná v pozici vzadu dole. V kolové jednotce je osazena vždy pouze jedna tato čelist jako náběžná. Jako úběžná če
Držák tlumiče pro nájezdové brzdy KNOTT:KF 27 A1KF 27 BKF 30 EKFG 20 AKFG 30 AKFG 35 DKRV 30BLitinový držák slouží k přichycení konce pístnice tlumiče k tělesu nájezdové brzdy. Shora jsou v držáku dva otvory se závitem M12 pro přišroubování k tělesu nájezdové brzdy (šrouby nejsou součástí dodávky). Otvor pro uchycení pístnice tlumiče je bez závitu. Pístnice se v otvoru zajistí z přední strany běžnou maticí M10 a ze zadní strany samojistnou maticí M10, případně běžnou maticí M10 s vějířovou nebo pérovou po