Tobiáš

Dyslektická čítanka pro 8.-9. ročník

Dyslektická čítanka pro 8.-9. ročník

Tato publikace je pokračováním Dyslektické čítanky pro 6. - 7. ročník na druhém stupni základní školy. Při práci s čítankou je nutná přímá pomoc učitele (rodiče, speciálního pedagoga...). Dokáže čtenáře vhodně motivovat ke čtení a vytvářet ovzduší optimistického ladění dítěte. Ve srovnání s  předcházejícím dílem jsou však již texty náročnější a delší. Nahrazuje titul Čítanka pro dyslektiky IV PhDr. Zdena Michalová, Ph.D. 80 stran formátu A4, ilustrováno Rok vydání: 2016, ISBN: 978-80-7311-168-7

koupit
ČJ - Pracovní sešit pro 8. ročník

ČJ - Pracovní sešit pro 8. ročník

Vladimíra Bičíková, Zdeněk Topil, František Šafránek 60 stran formátu A4 Rok vydání: 2017 Pracovní sešit k učebnici ISBN: 978-80-7311-180-9

koupit
ČJ - Pracovní sešit pro 7. ročník

ČJ - Pracovní sešit pro 7. ročník

Pracovní sešit k učebnici. Vladimíra Bičíková, Zdeněk Topil, František Šafránek 60 stran formátu A4 Rok vydání: 2017

koupit
ČJ - Pracovní sešit pro 6. ročník

ČJ - Pracovní sešit pro 6. ročník

Český jazyk - pracovní sešit pro 6. ročník Vladimíra Bičíková, Zdeněk Topil, František Šafránek 56 stran na formátu A4 Rok vydání: 2017     ISBN: 978-80-7311-176-2

koupit
Dyslektická čítanka pro 4. - 5. ročník

Dyslektická čítanka pro 4. - 5. ročník

PhDr. Zdena Michalová, Ph.D. 80 stran formátu A4, ilustrováno. Rok vydání: 2017 Přepracovaná Čítanka pro dyslektiky II ISBN: 978-80-7311-171-7 Tuto čítanku již znáte pod názvem Čítanka pro dyslektiky II. Tato publikace navazuje na Dyslektickou čítanku pro 1. - 2. roč. a Dyslekticku čítanku pro 2. - 3. roč. téže autorky. Texty jsou voleny tak, aby svou rozmanitostí přitáhly ke čtení. Zpočátku jsou jednodušší, postupně však jejich náročnost stoupá. Před většinou článků najdete nejprve ve sloupcích vypsána

koupit
Český jazyk - učebnice pro 2. ročník

Český jazyk - učebnice pro 2. ročník

Učebnice Český jazyk 2 je první z řady učebnic nakladatelství pro první stupeň základní školy a je součástí ediční řady Zatracená čeština. Obsahově vychází z rámcového vzdělávacího plánu pro základní vzdělávání. Strukturou a didaktickým pojetím navazuje na ediční řadu Český jazyk s Tobiášem, tzn., že klade důraz na přehlednou a algoritmicky uspořádanou prezentaci učiva, graficky nepřetížené stránky a důsledné vysvětlování jazykových pojmů jazykem odpovídajícím rozumovým předpokladům žáků 1. stupně. V tom

koupit
Dyslektická čítanka pro 2. - 3. ročník

Dyslektická čítanka pro 2. - 3. ročník

PhDr. Zdena Michalová, Ph.D. 80 stran formátu A4, ilustrováno ISBN: 80-85808-99-4Rok vydání: 2002 Navazuje na díl první, po formální stránce je uspořádán stejným způsobem. Dospělý, který dle učebnice pracuje s malým čtenářem, je přesně instruován k dílčím úkonům s dítětem v záhlaví jednotlivých textů. Z obsahového hlediska tento díl pokrývá čtení trojpísmenné otevřené slabiky (typ pro, sto, stojí...) a slov se dvěma souhláskami uprostřed, čtení slov se slabikotvorným r, l a čtení slov se shluky souhlásek

koupit
Dyslektická čítanka pro 1. - 2. ročník

Dyslektická čítanka pro 1. - 2. ročník

PhDr. Zdena Michalová, Ph.D. 80 stran formátu A4, ilustrováno ISBN: 978-80-7311-151-9Rok vydání: 2015 Společně s Dyslektickou čítankou pro 2. - 3. ročník a Čítankou pro dyslektiky II, III a IV téže autorky tvoří ucelenou řadu učebnic pro nácvik techniky čtení a nácvik čtení s porozuměním pokrývající 1. - 9. ročník ZŠ. Značnou část učebnice tvoří práce s písmenem a slabikou. Úkoly posilují práci obou mozkových hemisfér. Z obsahového hlediska je systematicky pracováno s otevřenou slabikou, zavřenou slabiko

koupit
Pravopisné křižovatky - Stavba slova, slova příbuzná

Pravopisné křižovatky - Stavba slova, slova příbuzná

PaedDr. Zdeněk Topil pracovní, sešit formátu A4, 48 stran barevné ilustrace. Rok vydání: 2016 Pravopisné křižovatky – stavba slova, slova příbuzná vychází v edici Zatracená čeština nakladatelství Tobiáš. Ta přináší soubory cvičení, jejichž prostřednictvím se děti naučí, jak postupovat při řešení gramatických jevů, jako je například pravopis i/y po obojetných souhláskách uprostřed slova i v koncovkách, jak se orientovat ve stavbě slova, … s následným procvičením a zafixováním postupů. Úlohy jsou rozpracová

koupit