Osobní vůz 2. třídy určený pro vnitrostátní dopravu. Vůz má dva velkoprostorové oddíly s uličkou uprostřed. Objem vyrobených kusů od započatí výroby 1960 až do konce výroby 1962 se vyšplhal na 886 v postupných dodávkách. Interval čísel 4-4110 až 4-4995. Od roku 1968 došlo k přečíslení podle UIC v intervalu 50 54 20-11 458-x až 50 54 20-12 112-x.Uvnitř vozu se nachází 2 velkoprostorové oddíly, 2 nástupní prostory, umývárna a 2 WC.Model:Nová konstrukce vozu s vysokou mírou detailů a mnoha dodatečnými dílyVů
Rychlíkový vůz 2. třídy určený pro mezinárodní dopravu dle úmluv RIC a MC na hlavních tratí s rychlostí 120 km/h. Vůz je opatřen pensylvánskými podvozky jhy, má 10 oddílů a postranní chodbu. Objem vyrobených kusů od započatí výroby 1958 až do konce výroby 1960 se vyšplhal na 288 ks v postupných dodávkách. Interval čísel 3347 až 3399 a 3578 až 3812. (Od roku 1968 došlo k přečíslení podle UIC v intervalu 51 54 29-10 000-x až 51 54 29-10 081-x v případě oddílu s rozhlasovou ústřednou a na intervaly 51 54 20-
Nová konstrukce vozu s vysokou mírou detailů a mnoha dodatečnými dílyVůz je konstrukčně uzpůsoben pro dodatečnou instalaci osvětlení.
Lehátkový vůz 2. třídy určený pro mezinárodní dopravu dle úmluv RIC a MC na hlavních tratí s rychlostí 120 km/h. Vůz je opatřen pensylvánskými podvozky jhy, má 9 oddílů a postranní chodbu, jednotlivý sedadla lze upravit na lůžka. Objem vyrobených kusů v roce 1959 byl 90 ks. Interval čísel 4900 až 4989. (Po přečíslení podle UIC v intervalu 51 54 59-10 001-x až 51 54 59-10 083-x.)Vůz je vybaven 9-ti oddíly s 72 místy k sezení, které lze upravit na 54 lůžek. Na jednom představku se nachází záchod a umývárna,
Osobní vůz 2. třídy určený pro vnitrostátní dopravu. Vůz má dva velkoprostorové oddíly s uličkou uprostřed. Objem vyrobených kusů od započatí výroby 1960 až do konce výroby 1962 se vyšplhal na 886 v postupných dodávkách. Interval čísel 4-4110 až 4-4995. Od roku 1968 došlo k přečíslení podle UIC v intervalu 50 54 20-11 458-x až 50 54 20-12 112-x.Uvnitř vozu se nachází 2 velkoprostorové oddíly, 2 nástupní prostory, umývárna a 2 WC.
Osobní vůz Bai 8dv Brno IV. Epocha Bai "Osmidvéřák" - čtyřnápravový velkoprostorový osobní vůz 2. třídy určený pro předměstskou dopravu velkých měst. Kromě osobních vlaků byl využíván i v rychlících. Pro urychlení nástupu a výstupu mají tyto vozy zvětšené plošiny a ve své době měly široké uplatnění. Pro nasazení v mimořádných situacích jej bylo možno upravit jako sanitní. Vozy byly vyráběny ve dvou seriích v letech 1952-1954 a 1955-1958 ve vagónce Tatra Smíchov. U ČD sloužily až do poloviny 90. let.
Osobní vůz Bai 8dv Brno IV. Epocha Bai "Osmidvéřák" - čtyřnápravový velkoprostorový osobní vůz 2. třídy určený pro předměstskou dopravu velkých měst. Kromě osobních vlaků byl využíván i v rychlících. Pro urychlení nástupu a výstupu mají tyto vozy zvětšené plošiny a ve své době měly široké uplatnění. Pro nasazení v mimořádných situacích jej bylo možno upravit jako sanitní. Vozy byly vyráběny ve dvou seriích v letech 1952-1954 a 1955-1958 ve vagónce Tatra Smíchov. U ČD sloužily až do poloviny 90. let.
Stavebnice na kartonové bázi - Laser Cut. Rozměry: 57x34x38mm Zastávka Myslechovice se nachází na trati Olomouc - Hradec Králové.
Vůz řady Da je Služební vůz s velkým zavazadlovým prostorem, určený k služebním účelům vlakvedoucího a k přepravě zavazadel v rychlíkovém a osobním provozu. U části vozů jsou v zavazadlovém prostoru dva oddělené celní oddíly. Vagóny řady Da se začaly vyrábět v závodě Tatra n.p. závod Smíchov v roce 1957.
Vůz řady Da je Služební vůz s velkým zavazadlovým prostorem, určený k služebním účelům vlakvedoucího a k přepravě zavazadel v rychlíkovém a osobním provozu. U části vozů jsou v zavazadlovém prostoru dva oddělené celní oddíly. Vagóny řady Da se začaly vyrábět v závodě Tatra n.p. závod Smíchov v roce 1957.
Tatra T815 6x6. Měřítko: H0 Tatra 815 je těžký nákladní automobil stavebnicové konstrukce se znakem náprav 4×4, 6×6, 8×8, 10×8, 10×10, 12×8 a 12×12. Je určen pro povoz ve velmi těžkém terénu. Na trh byla uvedena po absolvování jízdních zkoušek na zkušebním polygonu závodu Tatra a na ruské Sibiři v těžkých terénních i klimatických podmínkách v roce 1983. Model T815 koncepčně navazuje na předchozí modely T148 (v základu civilní vůz měla nahradit řada T157) a T813 (v základu vojenské vozidlo), kvůli unifikac
Tatra T815 6x6. Měřítko: H0 Tatra 815 je těžký nákladní automobil stavebnicové konstrukce se znakem náprav 4×4, 6×6, 8×8, 10×8, 10×10, 12×8 a 12×12. Je určen pro povoz ve velmi těžkém terénu. Na trh byla uvedena po absolvování jízdních zkoušek na zkušebním polygonu závodu Tatra a na ruské Sibiři v těžkých terénních i klimatických podmínkách v roce 1983. Model T815 koncepčně navazuje na předchozí modely T148 (v základu civilní vůz měla nahradit řada T157) a T813 (v základu vojenské vozidlo), kvůli unifikac
Osobní vůz řady Bai domovská stanice Ostrava Bai "Osmidvéřák" - čtyřnápravový velkoprostorový osobní vůz 2. třídy určený pro předměstskou dopravu velkých měst. Kromě osobních vlaků byl využíván i v rychlících. Pro urychlení nástupu a výstupu mají tyto vozy zvětšené plošiny a ve své době měly široké uplatnění. Pro nasazení v mimořádných situacích jej bylo možno upravit jako sanitní. Vozy byly vyráběny ve dvou seriích v letech 1952-1954 a 1955-1958 ve vagónce Tatra Smíchov. U ČD sloužily až do poloviny 90.
Osobní vůz řady Bai domovská stanice Ostrava Bai "Osmidvéřák" - čtyřnápravový velkoprostorový osobní vůz 2. třídy určený pro předměstskou dopravu velkých měst. Kromě osobních vlaků byl využíván i v rychlících. Pro urychlení nástupu a výstupu mají tyto vozy zvětšené plošiny a ve své době měly široké uplatnění. Pro nasazení v mimořádných situacích jej bylo možno upravit jako sanitní. Vozy byly vyráběny ve dvou seriích v letech 1952-1954 a 1955-1958 ve vagónce Tatra Smíchov. U ČD sloužily až do poloviny 90.
Osobní vůz řady Bai domovská stanice Plzeň Bai "Osmidvéřák" - čtyřnápravový velkoprostorový osobní vůz 2. třídy určený pro předměstskou dopravu velkých měst. Kromě osobních vlaků byl využíván i v rychlících. Pro urychlení nástupu a výstupu mají tyto vozy zvětšené plošiny a ve své době měly široké uplatnění. Pro nasazení v mimořádných situacích jej bylo možno upravit jako sanitní. Vozy byly vyráběny ve dvou seriích v letech 1952-1954 a 1955-1958 ve vagónce Tatra Smíchov. U ČD sloužily až do poloviny 90. le