Drátovody - doplněk, který nesmí chybět na žádném kolejišti. Díly ve stavebnici nejsou předbarveny. Typ 4 - 10x šachta (rám+krycí plech)
Laser-Cut Stavebnice Měřítko: TT (1:120)Rozměry: 31x31x45 mmMateriál: Překližka, kartón a fólie
Drátovody - doplněk, který nesmí chybět na žádném kolejišti. Díly ve stavebnici nejsou předbarveny. Typ 1 - drátovody (584mm pro TT) a 10ks šachta s krycím plechem
Předbarvené panelové bloky různých velikostí pro široké použití na silnice, skladové plochy nebo nástupiště. Nově již tento doplněk není předbarven - pouze základní šedá barva lepenky. Typ 2 - v balení 20ks Rozměr 12,5mm x 25mm - 20x
Montážní jáma vyrobena technologií Laser-Cut, která by neměla chybět na žádném nádraží nebo depu. Celková délka 112 mm.
Sedadla od osobního vagónu typu Bi. Použitý materiál je kvalitní finská překližka. Součástí stavebnice, která je dodávána v rozloženém stavu, je návod. Stavebnice Laser Cut.
Jedná se o drážní budovy, které se nachází na nádraží Malá Hraštice. Stanice byla postavena v polovině devadesátých let 19. století. Její původní název byl Knín-Hraštice a provoz vlaků zde byl zahájen v roce 1897.Od roku 2006 není stanice trvale obsazena výpravčím a funguje jen jako zastávka. Součástí stavebnice, která je dodávána v rozloženém stavu, je lepidlo a návod.
Okál je lidové označení typizovaných montovaných dřevostaveb, které se v Československu začaly objevovat počátkem 70. let 20. století. Tehdy národní podnik Rudné doly Jeseník zakoupil licenci na příslušný systém od německé firmy OKAL - Otto Kreinbaum (dnes součást firmy Deutsche Fertighaus Holding), z jejíž zkratky vzniklo označení okál. Okály byly oblíbenou a poměrně dostupnou alternativou k panelovým sídlištím a postavilo se jich velké množství. Stavebnice.
Plastový model nákladního automobilu AVIA, typ furgon.
Brzdařské budky pro TT vagóny ( 2 ks ) Produkt: 99110004 Měřítko: TTMateriál: Mosazný odlitek Kompatibilní s vozy TT, zejména Zaes.
Model Pragy V3S barvená stavebnice. Plastiková stavebnice obsahující komplet dílů k sestavení Praga V3S skříň. Díly mohou mít jiné barvy než na fotografii. NÁVOD
Jedná se o model Tatra 148. Celkem se v Kopřivnici vyrobilo 113 647 těchto dodnes velmi dobře sloužících automobilů. Z tohoto počtu bylo 63 700 automobilů exportováno do 43 států pěti kontinentů. Hotový model. Dostupné množství za zvýhodněnou cenu.
Jedná se o model Tatra 138. Hotový model. Dostupné množství za zvýhodněnou cenu.
Rychlíkový vůz 2. třídy určený pro mezinárodní dopravu dle úmluv RIC a MC na hlavních tratí s rychlostí 120 km/h. Vůz je opatřen pensylvánskými podvozky jhy, má 10 oddílů a postranní chodbu. Objem vyrobených kusů od započatí výroby 1958 až do konce výroby 1960 se vyšplhal na 288 ks v postupných dodávkách. Interval čísel 3347 až 3399 a 3578 až 3812. (Od roku 1968 došlo k přečíslení podle UIC v intervalu 51 54 29-10 000-x až 51 54 29-10 081-x v případě oddílu s rozhlasovou ústřednou a na intervaly 51 54 20-
Lehátkový vůz 2. třídy určený pro mezinárodní dopravu dle úmluv RIC a MC na hlavních tratí s rychlostí 120 km/h. Vůz je opatřen pensylvánskými podvozky jhy, má 9 oddílů a postranní chodbu, jednotlivý sedadla lze upravit na lůžka. Objem vyrobených kusů v roce 1959 byl 90 ks. Interval čísel 4900 až 4989. (Po přečíslení podle UIC v intervalu 51 54 59-10 001-x až 51 54 59-10 083-x.)Vůz je vybaven 9-ti oddíly s 72 místy k sezení, které lze upravit na 54 lůžek. Na jednom představku se nachází záchod a umývárna,