HOPE kotoučová brzda TECH 4 X2 Zcela nová brzda Tech 4 X2 staví na více než 25 letech zkušeností s navrhováním a výrobou hydraulických brzdových systémů. Tech 4 používá zcela nové vnitřní těsnění pro snížení tření a čep se otáčí na válečkových ložiskách, což umožňuje snížit tuhost pružiny. Nižší tuhost pružiny zase poskytuje lehčí chod páky, snižuje únavu jezdce a zachovává legendární pocit a modulaci brždění. Aktualizovaný třmen X2 používá písty z nerezové oceli hybridního stylu s fenolickou vložkou umo
HOPE kotoučová brzda TECH 4 X2 Zcela nová brzda Tech 4 X2 staví na více než 25 letech zkušeností s navrhováním a výrobou hydraulických brzdových systémů. Tech 4 používá zcela nové vnitřní těsnění pro snížení tření a čep se otáčí na válečkových ložiskách, což umožňuje snížit tuhost pružiny. Nižší tuhost pružiny zase poskytuje lehčí chod páky, snižuje únavu jezdce a zachovává legendární pocit a modulaci brždění. Aktualizovaný třmen X2 používá písty z nerezové oceli hybridního stylu s fenolickou vložkou umo
Hope Easy Bleed Kit odvzdušňovací sada. Kompatibilní pouze s Tech 4 páčkami. Pro jiné páčky nutno zakoupit samostatné krytky (pro více info nás kontaktujte). Obsah balení: 5.1 kapalina 250ml hadička s kovovým ukončením pro brzdový třmen nádobka na kapalinu a špunt krytka na Tech 4 páčku s těsněním 2x T10 šroubky na uchycení krytky Kód: HTTEBK4
HOPE krytka expanzní nádoby TECH 4 Krytka k odvzdušňovací sadě pro třmen TECH 4 krytka na Tech 4 páčku s těsněním 2x T10 šroubky na uchycení krytky
HOPE kotoučová brzda TECH 4 V4 Zcela nová brzda Tech 4 V4 staví na více než 25 letech zkušeností s navrhováním a výrobou hydraulických brzdových systémů. Tech 4 používá zcela nové vnitřní těsnění pro snížení tření a čep se otáčí na válečkových ložiskách, což umožňuje snížit tuhost pružiny. Nižší tuhost pružiny zase poskytuje lehčí chod páky, snižuje únavu jezdce a zachovává legendární pocit a modulaci brždění. Aktualizovaný třmen V4 používá písty z nerezové oceli hybridního stylu s fenolickou vložkou umo
HOPE kotoučová brzda TECH 4 V4 Zcela nová brzda Tech 4 V4 staví na více než 25 letech zkušeností s navrhováním a výrobou hydraulických brzdových systémů. Tech 4 používá zcela nové vnitřní těsnění pro snížení tření a čep se otáčí na válečkových ložiskách, což umožňuje snížit tuhost pružiny. Nižší tuhost pružiny zase poskytuje lehčí chod páky, snižuje únavu jezdce a zachovává legendární pocit a modulaci brždění. Aktualizovaný třmen V4 používá písty z nerezové oceli hybridního stylu s fenolickou vložkou umo
Průměr: 34.9 mm, 36.4 mm, 38.5 mm Materiál: hliník Barva: černá Všechny HOPE díly jsou vyráběny ve Velké Británii na CNC strojích z nejkvalitnějších materiálů. Nekompromisní kvalita, bezkonkurenční spolehlivost, vysoká účinnost a variabilita, nadčasovost a jednoduchá údržba jsou přednostmi všech HOPE výrobků. Loga a nápisy gravírovány laserem.
Průměr: 34.9 mm, 36.4 mm, 38.5 mm Materiál: hliník Barva: černá Všechny HOPE díly jsou vyráběny ve Velké Británii na CNC strojích z nejkvalitnějších materiálů. Nekompromisní kvalita, bezkonkurenční spolehlivost, vysoká účinnost a variabilita, nadčasovost a jednoduchá údržba jsou přednostmi všech HOPE výrobků. Loga a nápisy gravírovány laserem.
Průměr: 34.9 mm, 36.4 mm, 38.5 mm Materiál: hliník Barva: černá Všechny HOPE díly jsou vyráběny ve Velké Británii na CNC strojích z nejkvalitnějších materiálů. Nekompromisní kvalita, bezkonkurenční spolehlivost, vysoká účinnost a variabilita, nadčasovost a jednoduchá údržba jsou přednostmi všech HOPE výrobků. Loga a nápisy gravírovány laserem.
Středové složení určené pro kliky s osou o průměru 30mm vysoce kvalitní ložiska z nerezové oceli poskytují dlouhou životnost a jsou vyměnitelná vhodné pro rámy o šířce 68, 73, 83, 100 a 120 mm kód: BBSS30NPU
HOPE kotoučová brzda TECH 4 V4 - BEZ OPLETENÉ HADICE Zcela nová brzda Tech 4 V4 staví na více než 25 letech zkušeností s navrhováním a výrobou hydraulických brzdových systémů. Tech 4 používá zcela nové vnitřní těsnění pro snížení tření a čep se otáčí na válečkových ložiskách, což umožňuje snížit tuhost pružiny. Nižší tuhost pružiny zase poskytuje lehčí chod páky, snižuje únavu jezdce a zachovává legendární pocit a modulaci brždění. Aktualizovaný třmen V4 používá písty z nerezové oceli hybridního stylu s
HOPE kotoučová brzda TECH 4 V4 - BEZ OPLETENÉ HADICE Zcela nová brzda Tech 4 V4 staví na více než 25 letech zkušeností s navrhováním a výrobou hydraulických brzdových systémů. Tech 4 používá zcela nové vnitřní těsnění pro snížení tření a čep se otáčí na válečkových ložiskách, což umožňuje snížit tuhost pružiny. Nižší tuhost pružiny zase poskytuje lehčí chod páky, snižuje únavu jezdce a zachovává legendární pocit a modulaci brždění. Aktualizovaný třmen V4 používá písty z nerezové oceli hybridního stylu s
HOPE kotoučová brzda TECH 4 E4 Zcela nová brzda Tech 4 E4 staví na více než 25 letech zkušeností s navrhováním a výrobou hydraulických brzdových systémů. Tech 4 používá zcela nové vnitřní těsnění pro snížení tření a čep se otáčí na válečkových ložiskách, což umožňuje snížit tuhost pružiny. Nižší tuhost pružiny zase poskytuje lehčí chod páky, snižuje únavu jezdce a zachovává legendární pocit a modulaci brždění. Aktualizovaný třmen E4 používá písty z nerezové oceli hybridního stylu s fenolickou vložkou umo
HOPE kotoučová brzda TECH 4 E4 Zcela nová brzda Tech 4 E4 staví na více než 25 letech zkušeností s navrhováním a výrobou hydraulických brzdových systémů. Tech 4 používá zcela nové vnitřní těsnění pro snížení tření a čep se otáčí na válečkových ložiskách, což umožňuje snížit tuhost pružiny. Nižší tuhost pružiny zase poskytuje lehčí chod páky, snižuje únavu jezdce a zachovává legendární pocit a modulaci brždění. Aktualizovaný třmen E4 používá písty z nerezové oceli hybridního stylu s fenolickou vložkou umo
HOPE kotoučová brzda TECH 4 E4 Zcela nová brzda Tech 4 E4 staví na více než 25 letech zkušeností s navrhováním a výrobou hydraulických brzdových systémů. Tech 4 používá zcela nové vnitřní těsnění pro snížení tření a čep se otáčí na válečkových ložiskách, což umožňuje snížit tuhost pružiny. Nižší tuhost pružiny zase poskytuje lehčí chod páky, snižuje únavu jezdce a zachovává legendární pocit a modulaci brždění. Aktualizovaný třmen E4 používá písty z nerezové oceli hybridního stylu s fenolickou vložkou umo