HOPE kotoučová brzda TECH 4 V4 Zcela nová brzda Tech 4 V4 staví na více než 25 letech zkušeností s navrhováním a výrobou hydraulických brzdových systémů. Tech 4 používá zcela nové vnitřní těsnění pro snížení tření a čep se otáčí na válečkových ložiskách, což umožňuje snížit tuhost pružiny. Nižší tuhost pružiny zase poskytuje lehčí chod páky, snižuje únavu jezdce a zachovává legendární pocit a modulaci brždění. Aktualizovaný třmen V4 používá písty z nerezové oceli hybridního stylu s fenolickou vložkou umo
HOPE kotoučová brzda TECH 4 V4 Zcela nová brzda Tech 4 V4 staví na více než 25 letech zkušeností s navrhováním a výrobou hydraulických brzdových systémů. Tech 4 používá zcela nové vnitřní těsnění pro snížení tření a čep se otáčí na válečkových ložiskách, což umožňuje snížit tuhost pružiny. Nižší tuhost pružiny zase poskytuje lehčí chod páky, snižuje únavu jezdce a zachovává legendární pocit a modulaci brždění. Aktualizovaný třmen V4 používá písty z nerezové oceli hybridního stylu s fenolickou vložkou umo
HOPE kotoučová brzda TECH 4 V4 Zcela nová brzda Tech 4 V4 staví na více než 25 letech zkušeností s navrhováním a výrobou hydraulických brzdových systémů. Tech 4 používá zcela nové vnitřní těsnění pro snížení tření a čep se otáčí na válečkových ložiskách, což umožňuje snížit tuhost pružiny. Nižší tuhost pružiny zase poskytuje lehčí chod páky, snižuje únavu jezdce a zachovává legendární pocit a modulaci brždění. Aktualizovaný třmen V4 používá písty z nerezové oceli hybridního stylu s fenolickou vložkou umo
HOPE kotoučová brzda TECH 4 V4 Zcela nová brzda Tech 4 V4 staví na více než 25 letech zkušeností s navrhováním a výrobou hydraulických brzdových systémů. Tech 4 používá zcela nové vnitřní těsnění pro snížení tření a čep se otáčí na válečkových ložiskách, což umožňuje snížit tuhost pružiny. Nižší tuhost pružiny zase poskytuje lehčí chod páky, snižuje únavu jezdce a zachovává legendární pocit a modulaci brždění. Aktualizovaný třmen V4 používá písty z nerezové oceli hybridního stylu s fenolickou vložkou umo
HOPE kotoučová brzda TECH 4 V4 Zcela nová brzda Tech 4 V4 staví na více než 25 letech zkušeností s navrhováním a výrobou hydraulických brzdových systémů. Tech 4 používá zcela nové vnitřní těsnění pro snížení tření a čep se otáčí na válečkových ložiskách, což umožňuje snížit tuhost pružiny. Nižší tuhost pružiny zase poskytuje lehčí chod páky, snižuje únavu jezdce a zachovává legendární pocit a modulaci brždění. Aktualizovaný třmen V4 používá písty z nerezové oceli hybridního stylu s fenolickou vložkou umo
HOPE kotoučová brzda TECH 4 X2 Zcela nová brzda Tech 4 X2 staví na více než 25 letech zkušeností s navrhováním a výrobou hydraulických brzdových systémů. Tech 4 používá zcela nové vnitřní těsnění pro snížení tření a čep se otáčí na válečkových ložiskách, což umožňuje snížit tuhost pružiny. Nižší tuhost pružiny zase poskytuje lehčí chod páky, snižuje únavu jezdce a zachovává legendární pocit a modulaci brždění. Aktualizovaný třmen X2 používá písty z nerezové oceli hybridního stylu s fenolickou vložkou umo
HOPE kotoučová brzda TECH 4 X2 Zcela nová brzda Tech 4 X2 staví na více než 25 letech zkušeností s navrhováním a výrobou hydraulických brzdových systémů. Tech 4 používá zcela nové vnitřní těsnění pro snížení tření a čep se otáčí na válečkových ložiskách, což umožňuje snížit tuhost pružiny. Nižší tuhost pružiny zase poskytuje lehčí chod páky, snižuje únavu jezdce a zachovává legendární pocit a modulaci brždění. Aktualizovaný třmen X2 používá písty z nerezové oceli hybridního stylu s fenolickou vložkou umo
HOPE kotoučová brzda TECH 4 X2 Zcela nová brzda Tech 4 X2 staví na více než 25 letech zkušeností s navrhováním a výrobou hydraulických brzdových systémů. Tech 4 používá zcela nové vnitřní těsnění pro snížení tření a čep se otáčí na válečkových ložiskách, což umožňuje snížit tuhost pružiny. Nižší tuhost pružiny zase poskytuje lehčí chod páky, snižuje únavu jezdce a zachovává legendární pocit a modulaci brždění. Aktualizovaný třmen X2 používá písty z nerezové oceli hybridního stylu s fenolickou vložkou umo
HOPE kotoučová brzda TECH 4 X2 Zcela nová brzda Tech 4 X2 staví na více než 25 letech zkušeností s navrhováním a výrobou hydraulických brzdových systémů. Tech 4 používá zcela nové vnitřní těsnění pro snížení tření a čep se otáčí na válečkových ložiskách, což umožňuje snížit tuhost pružiny. Nižší tuhost pružiny zase poskytuje lehčí chod páky, snižuje únavu jezdce a zachovává legendární pocit a modulaci brždění. Aktualizovaný třmen X2 používá písty z nerezové oceli hybridního stylu s fenolickou vložkou umo
HOPE kotoučová brzda TECH 4 X2 Zcela nová brzda Tech 4 X2 staví na více než 25 letech zkušeností s navrhováním a výrobou hydraulických brzdových systémů. Tech 4 používá zcela nové vnitřní těsnění pro snížení tření a čep se otáčí na válečkových ložiskách, což umožňuje snížit tuhost pružiny. Nižší tuhost pružiny zase poskytuje lehčí chod páky, snižuje únavu jezdce a zachovává legendární pocit a modulaci brždění. Aktualizovaný třmen X2 používá písty z nerezové oceli hybridního stylu s fenolickou vložkou umo
HOPE kotoučová brzda TECH 4 X2 Zcela nová brzda Tech 4 X2 staví na více než 25 letech zkušeností s navrhováním a výrobou hydraulických brzdových systémů. Tech 4 používá zcela nové vnitřní těsnění pro snížení tření a čep se otáčí na válečkových ložiskách, což umožňuje snížit tuhost pružiny. Nižší tuhost pružiny zase poskytuje lehčí chod páky, snižuje únavu jezdce a zachovává legendární pocit a modulaci brždění. Aktualizovaný třmen X2 používá písty z nerezové oceli hybridního stylu s fenolickou vložkou umo
HOPE kotoučová brzda TECH 4 X2 Zcela nová brzda Tech 4 X2 staví na více než 25 letech zkušeností s navrhováním a výrobou hydraulických brzdových systémů. Tech 4 používá zcela nové vnitřní těsnění pro snížení tření a čep se otáčí na válečkových ložiskách, což umožňuje snížit tuhost pružiny. Nižší tuhost pružiny zase poskytuje lehčí chod páky, snižuje únavu jezdce a zachovává legendární pocit a modulaci brždění. Aktualizovaný třmen X2 používá písty z nerezové oceli hybridního stylu s fenolickou vložkou umo
HOPE kotoučová brzda TECH 4 X2 Zcela nová brzda Tech 4 X2 staví na více než 25 letech zkušeností s navrhováním a výrobou hydraulických brzdových systémů. Tech 4 používá zcela nové vnitřní těsnění pro snížení tření a čep se otáčí na válečkových ložiskách, což umožňuje snížit tuhost pružiny. Nižší tuhost pružiny zase poskytuje lehčí chod páky, snižuje únavu jezdce a zachovává legendární pocit a modulaci brždění. Aktualizovaný třmen X2 používá písty z nerezové oceli hybridního stylu s fenolickou vložkou umo
HOPE kotoučová brzda TECH 4 X2 Zcela nová brzda Tech 4 X2 staví na více než 25 letech zkušeností s navrhováním a výrobou hydraulických brzdových systémů. Tech 4 používá zcela nové vnitřní těsnění pro snížení tření a čep se otáčí na válečkových ložiskách, což umožňuje snížit tuhost pružiny. Nižší tuhost pružiny zase poskytuje lehčí chod páky, snižuje únavu jezdce a zachovává legendární pocit a modulaci brždění. Aktualizovaný třmen X2 používá písty z nerezové oceli hybridního stylu s fenolickou vložkou umo
HOPE kotoučová brzda TECH 4 X2 Zcela nová brzda Tech 4 X2 staví na více než 25 letech zkušeností s navrhováním a výrobou hydraulických brzdových systémů. Tech 4 používá zcela nové vnitřní těsnění pro snížení tření a čep se otáčí na válečkových ložiskách, což umožňuje snížit tuhost pružiny. Nižší tuhost pružiny zase poskytuje lehčí chod páky, snižuje únavu jezdce a zachovává legendární pocit a modulaci brždění. Aktualizovaný třmen X2 používá písty z nerezové oceli hybridního stylu s fenolickou vložkou umo