EVBIKE

Baterie EVBIKE 36V/13Ah do rámu

Baterie EVBIKE 36V/13Ah do rámu

div id= test_product_shortdesc class= longdesc Akumulátor k sadě EVBIKE v černém provedení. Akumulátor má kapacitu 13Ah při napětí 36V. Maximální reálný dojezd přes 100 km. Inteligentní ochranný systém (BMS). /div p   /p

koupit
Brzdové páky pro středový pohon se snímačem (L+R)

Brzdové páky pro středový pohon se snímačem (L+R)

p Náhradní díl: Brzdové páky pro středový pohon se snímačem (levá + pravá) /p

koupit
Elektromotor na kolo 500W/750W, 28 , přední pohon

Elektromotor na kolo 500W/750W, 28 , přední pohon

p Motor s ráfkem (dvoustěnný duralový 205B-27-7x9) 28 do předního kola o výkonu 500W (36V), nebo 750W (48V). BLDC (bezkartáčový stejnosměrný). Motor EVBIKE vyniká vysokým krouticím momentem. /p

koupit
Elektromotor na kolo 500W/750W, 26 , zadní pohon

Elektromotor na kolo 500W/750W, 26 , zadní pohon

p Motor s ráfkem (dvoustěnný duralový 205B-27-7x9) 26 do zadního kola o výkonu 500W (36V), nebo 750W (48V). BLDC (bezkartáčový stejnosměrný). Motor EVBIKE vyniká vysokým krouticím momentem. /p

koupit
Kompletní elektrická výbava pro přímý pohon 36V/48V, 22A - EVBIKE

Kompletní elektrická výbava pro přímý pohon 36V/48V, 22A - EVBIKE

p Kompletní elektrická výbava k přímým pohonům EVBIKE 36V/48V. Sada obsahuje vše co potřebujete, za zvýhodněnou cenu oproti nákupu samostatných součástí. /p

koupit
Ruční akcelerátor, pravé umístění - EVBIKE

Ruční akcelerátor, pravé umístění - EVBIKE

p Rukojeť akcelerátoru (elektrického plynu) pro přestavbový kit EV-BIKE Wheel. Náhradní díl. /p

koupit
Náhradní řídící jednotka pro přímý pohon 36/48V, 22A - EVBIKE

Náhradní řídící jednotka pro přímý pohon 36/48V, 22A - EVBIKE

p Programovatelná řídící jednotka (controller) pro EVBIKE. Provoz je na napětí 36 V nebo 48V s použitím displeje EVLED-EC-Y15. Maximální proud 22 A. Ochrana baterie odpojení při poklesu pod 31 V. /p

koupit
Sada brzdových páček pro přímý pohon s odpojovačem (L+R) - EVBIKE

Sada brzdových páček pro přímý pohon s odpojovačem (L+R) - EVBIKE

p Brzdové páky na čelisťové brzdy nebo mechanické kotoučové. Kontakt uvnitř brzdové páky při brždění vyšle signál do regulátoru a dojde k odpojení motoru. /p

koupit
EVBIKE 48V/750W ZADNÍ 26"+ akumulátor nosičový 9Ah

EVBIKE 48V/750W ZADNÍ 26"+ akumulátor nosičový 9Ah

Tato sada je kompletní a pro její funkčnost není zapotřebí žádné další příslušenství. Po připojení 48 V baterie je nominální výkon motoru 750W. Díky vysokému kroutícímu momentu silného motoru je možné na kole jezdit i v režimu akcelerátoru. Motor je bezúdržbový a díky jeho robustní konstrukci jej lze výrazně přetěžovat aniž by došlo k jeho poškození. Výhody sady EVBIKE: multifunkční, podsvícený LCD displej, který kromě informací o jízdě, zobrazuje aktuální spotřebu energie (W), napětí baterie (V) a další

koupit
EVBIKE STŘEDOVÝ POHON (250W, 36V) + 13Ah akumulátor

EVBIKE STŘEDOVÝ POHON (250W, 36V) + 13Ah akumulátor

Sada s motorem 36V a 250W pro pohon středové osy a kompletní elektrickou výbavu + pohonný akumulátor k sadě EVBIKE. Akumulátor má kapacitu 13Ah při napětí 36V. Maximální dojezd přes 100 km. Nový stříbrný design.

koupit
EVBIKE STŘEDOVÝ POHON (750W, 48V) + 9Ah akumulátor

EVBIKE STŘEDOVÝ POHON (750W, 48V) + 9Ah akumulátor

Tato sada je kompletní a pro její funkčnost není zapotřebí žádné další příslušenství. Balení obsahuje motor EVBIKE 750W (napětí 48V), displej C10 s USB výstupem a baterii 9Ah do rámu kola (napětí 48V) vč. nabíječky 2A. Středový pohon vyniká zejména svou lehkostí a jednoduchostí instalace. Montáž motoru se provádí do rámu místo špalacího středu. Díky tomu, že motor je instalován ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny. Motor je určen pro středové osy o rozmě

koupit
Evbike sada 36V/500W PŘEDNÍ 28" + baterie rámová 13 Ah

Evbike sada 36V/500W PŘEDNÍ 28" + baterie rámová 13 Ah

Sada pro přestavbu kola na elektrokolo s inovovanou řídící jednotkou, která podporuje napětí 36 a 48 V. Nově umí jednotka vyčítat data o rychlosti a ujeté vzdálenosti přímo z motoru a díky tomu již sada neobsahuje čidlo rychlosti, montáž je tak snazší a přehlednější. Po připojení 36 V baterie je nominální výkon motoru 500W. Díky vysokému kroutícímu momentu silného motoru je možné na kole jezdit i v režimu akcelerátoru. Motor je bezúdržbový a díky jeho robustní konstrukci jej lze výrazně přetěžovat aniž by

koupit
Evbike sada 36V/500W PŘEDNÍ 26" + akumulátor rámový 13Ah

Evbike sada 36V/500W PŘEDNÍ 26" + akumulátor rámový 13Ah

Sada pro přestavbu kola na elektrokolo s inovovanou řídící jednotkou, která podporuje napětí 36 a 48 V. Nově umí jednotka vyčítat data o rychlosti a ujeté vzdálenosti přímo z motoru a díky tomu již sada neobsahuje čidlo rychlosti, montáž je tak snazší a přehlednější. Po připojení 36 V baterie je nominální výkon motoru 500W. Díky vysokému kroutícímu momentu silného motoru je možné na kole jezdit i v režimu akcelerátoru. Motor je bezúdržbový a díky jeho robustní konstrukci jej lze výrazně přetěžovat aniž by

koupit
EVBIKE 48V/750W ZADNÍ 26" + akumulátor rámový 9Ah

EVBIKE 48V/750W ZADNÍ 26" + akumulátor rámový 9Ah

Sada pro přestavbu kola na elektrokolo s inovovanou řídící jednotkou, která podporuje napětí 36 a 48 V. Nově umí jednotka vyčítat data o rychlosti a ujeté vzdálenosti přímo z motoru a díky tomu již sada neobsahuje čidlo rychlosti, montáž je tak snazší a přehlednější.Sada je určena pro montáž do zadního kola a šroubovací kazetu. Motor je určen pro zadní vidlice rámu o šířce +/- 135 mm Tato sada je kompletní a pro její funkčnost není zapotřebí žádné další příslušenství. Po připojení 48 V baterie je nomináln

koupit
EVBIKE 36V/500W PŘEDNÍ 28" + baterie nosičová 13Ah

EVBIKE 36V/500W PŘEDNÍ 28" + baterie nosičová 13Ah

Sada pro přestavbu kola na elektrokolo s inovovanou řídící jednotkou, která podporuje napětí 36 a 48 V. Nově umí jednotka vyčítat data o rychlosti a ujeté vzdálenosti přímo z motoru a díky tomu již sada neobsahuje čidlo rychlosti, montáž je tak snazší a přehlednější. Po připojení 36 V baterie je nominální výkon motoru 500W. Díky vysokému kroutícímu momentu silného motoru je možné na kole jezdit i v režimu akcelerátoru. Motor je bezúdržbový a díky jeho robustní konstrukci jej lze výrazně přetěžovat aniž by

koupit