Stejně jako všechny naše rámy, i Stereo ONE22 je o poskytování nejlepšího výkonu při nejnižší možné hmotnosti. Hydraulicky tvarovaná trubka je trojitá, aby se ušetřila co největší hmotnost bez obětování pevnosti. Kuželová hlavová trubka a zadní osa Boost 148 zajišťují přesnost řízení a vynikající efektivitu šlapání. A to vše je postaveno na naší kinematice Efficient Trail Control a 130mm vidlici s Agile Trail Geometry, která vám dává za všech okolností pevnou kontrolu. K dispozici je dokonce i možnost Siz
Stejně jako všechny naše rámy, i Stereo ONE22 je o poskytování nejlepšího výkonu při nejnižší možné hmotnosti. Hydraulicky tvarovaná trubka je trojitá, aby se ušetřila co největší hmotnost bez obětování pevnosti. Kuželová hlavová trubka a zadní osa Boost 148 zajišťují přesnost řízení a vynikající efektivitu šlapání. A to vše je postaveno na naší kinematice Efficient Trail Control a 130mm vidlici s Agile Trail Geometry, která vám dává za všech okolností pevnou kontrolu. K dispozici je dokonce i možnost Siz
Stejně jako všechny naše rámy, i Stereo ONE22 je o poskytování nejlepšího výkonu při nejnižší možné hmotnosti. Hydraulicky tvarovaná trubka je trojitá, aby se ušetřila co největší hmotnost bez obětování pevnosti. Kuželová hlavová trubka a zadní osa Boost 148 zajišťují přesnost řízení a vynikající efektivitu šlapání. A to vše je postaveno na naší kinematice Efficient Trail Control a 130mm vidlici s Agile Trail Geometry, která vám dává za všech okolností pevnou kontrolu. K dispozici je dokonce i možnost Siz
Stejně jako všechny naše rámy, i Stereo ONE22 je o poskytování nejlepšího výkonu při nejnižší možné hmotnosti. Hydraulicky tvarovaná trubka je trojitá, aby se ušetřila co největší hmotnost bez obětování pevnosti. Kuželová hlavová trubka a zadní osa Boost 148 zajišťují přesnost řízení a vynikající efektivitu šlapání. A to vše je postaveno na naší kinematice Efficient Trail Control a 130mm vidlici s Agile Trail Geometry, která vám dává za všech okolností pevnou kontrolu. K dispozici je dokonce i možnost Siz
Stejně jako všechny naše rámy, i Stereo ONE22 je o poskytování nejlepšího výkonu při nejnižší možné hmotnosti. Hydraulicky tvarovaná trubka je trojitá, aby se ušetřila co největší hmotnost bez obětování pevnosti. Kuželová hlavová trubka a zadní osa Boost 148 zajišťují přesnost řízení a vynikající efektivitu šlapání. A to vše je postaveno na naší kinematice Efficient Trail Control a 130mm vidlici s Agile Trail Geometry, která vám dává za všech okolností pevnou kontrolu. K dispozici je dokonce i možnost Siz
Stejně jako všechny naše rámy, i Stereo ONE22 je o poskytování nejlepšího výkonu při nejnižší možné hmotnosti. Hydraulicky tvarovaná trubka je trojitá, aby se ušetřila co největší hmotnost bez obětování pevnosti. Kuželová hlavová trubka a zadní osa Boost 148 zajišťují přesnost řízení a vynikající efektivitu šlapání. A to vše je postaveno na naší kinematice Efficient Trail Control a 130mm vidlici s Agile Trail Geometry, která vám dává za všech okolností pevnou kontrolu. K dispozici je dokonce i možnost Siz
Stejně jako všechny naše rámy, i Stereo ONE22 je o poskytování nejlepšího výkonu při nejnižší možné hmotnosti. Hydraulicky tvarovaná trubka je trojitá, aby se ušetřila co největší hmotnost bez obětování pevnosti. Kuželová hlavová trubka a zadní osa Boost 148 zajišťují přesnost řízení a vynikající efektivitu šlapání. A to vše je postaveno na naší kinematice Efficient Trail Control a 130mm vidlici s Agile Trail Geometry, která vám dává za všech okolností pevnou kontrolu. K dispozici je dokonce i možnost Siz
Stejně jako všechny naše rámy, i Stereo ONE22 je o poskytování nejlepšího výkonu při nejnižší možné hmotnosti. Hydraulicky tvarovaná trubka je trojitá, aby se ušetřila co největší hmotnost bez obětování pevnosti. Kuželová hlavová trubka a zadní osa Boost 148 zajišťují přesnost řízení a vynikající efektivitu šlapání. A to vše je postaveno na naší kinematice Efficient Trail Control a 130mm vidlici s Agile Trail Geometry, která vám dává za všech okolností pevnou kontrolu. K dispozici je dokonce i možnost Siz
Stejně jako všechny naše rámy, i Stereo ONE22 je o poskytování nejlepšího výkonu při nejnižší možné hmotnosti. Hydraulicky tvarovaná trubka je trojitá, aby se ušetřila co největší hmotnost bez obětování pevnosti. Kuželová hlavová trubka a zadní osa Boost 148 zajišťují přesnost řízení a vynikající efektivitu šlapání. A to vše je postaveno na naší kinematice Efficient Trail Control a 130mm vidlici s Agile Trail Geometry, která vám dává za všech okolností pevnou kontrolu. K dispozici je dokonce i možnost Siz
Stejně jako všechny naše rámy, i Stereo ONE22 je o poskytování nejlepšího výkonu při nejnižší možné hmotnosti. Hydraulicky tvarovaná trubka je trojitá, aby se ušetřila co největší hmotnost bez obětování pevnosti. Kuželová hlavová trubka a zadní osa Boost 148 zajišťují přesnost řízení a vynikající efektivitu šlapání. A to vše je postaveno na naší kinematice Efficient Trail Control a 130mm vidlici s Agile Trail Geometry, která vám dává za všech okolností pevnou kontrolu. K dispozici je dokonce i možnost Siz
Když jsme se rozhodli, že postavíme nekompromisní lehké trailové kolo, začali jsme u našich špičkových karbonových vrstev C:68X®. Z trubek s tenkými profily a po náročném testování jsme vytvořili rám s úžasným designem, který váží pouze okolo 1 600 g. Zadní stavba měří 444 mm a ponechali jsme dostatečný prostor pro použití komfortních plášťů šířky 2,4 palce. Dokonce jsme použili vložku Acros Angle Set pro nastavení úhlu hlavy. 110 mm zdvihu vzadu a 120 mm zdvihu vpředu – v kombinaci s mrštností skvěle ovl
Když jsme se rozhodli, že postavíme nekompromisní lehké trailové kolo, začali jsme u našich špičkových karbonových vrstev C:68X®. Z trubek s tenkými profily a po náročném testování jsme vytvořili rám s úžasným designem, který váží pouze okolo 1 600 g. Zadní stavba měří 444 mm a ponechali jsme dostatečný prostor pro použití komfortních plášťů šířky 2,4 palce. Dokonce jsme použili vložku Acros Angle Set pro nastavení úhlu hlavy. 110 mm zdvihu vzadu a 120 mm zdvihu vpředu – v kombinaci s mrštností skvěle ovl
Když jsme se rozhodli, že postavíme nekompromisní lehké trailové kolo, začali jsme u našich špičkových karbonových vrstev C:68X®. Z trubek s tenkými profily a po náročném testování jsme vytvořili rám s úžasným designem, který váží pouze okolo 1 600 g. Zadní stavba měří 444 mm a ponechali jsme dostatečný prostor pro použití komfortních plášťů šířky 2,4 palce. Dokonce jsme použili vložku Acros Angle Set pro nastavení úhlu hlavy. 110 mm zdvihu vzadu a 120 mm zdvihu vpředu – v kombinaci s mrštností skvěle ovl
Když jsme se rozhodli, že postavíme nekompromisní lehké trailové kolo, začali jsme u našich špičkových karbonových vrstev C:68X®. Z trubek s tenkými profily a po náročném testování jsme vytvořili rám s úžasným designem, který váží pouze okolo 1 600 g. Zadní stavba měří 444 mm a ponechali jsme dostatečný prostor pro použití komfortních plášťů šířky 2,4 palce. Dokonce jsme použili vložku Acros Angle Set pro nastavení úhlu hlavy. 110 mm zdvihu vzadu a 120 mm zdvihu vpředu – v kombinaci s mrštností skvěle ovl
Když jsme se rozhodli, že postavíme nekompromisní lehké trailové kolo, začali jsme u našich špičkových karbonových vrstev C:68X®. Z trubek s tenkými profily a po náročném testování jsme vytvořili rám s úžasným designem, který váží pouze okolo 1 600 g. Zadní stavba měří 444 mm a ponechali jsme dostatečný prostor pro použití komfortních plášťů šířky 2,4 palce. Dokonce jsme použili vložku Acros Angle Set pro nastavení úhlu hlavy. 110 mm zdvihu vzadu a 120 mm zdvihu vpředu – v kombinaci s mrštností skvěle ovl