Vývoj se nikdy nezastaví. Proto nyní mají všechny rámy modelu Stereo Hybrid 140 HPC ve velikostech SizeSplit pod krytem na ochranu proti prachu a stříkající vodě místo na baterii s kapacitou až 750 Wh. To znamená, že můžete roztočit pohonnou jednotku Bosch CX čtvrté generace točivým momentem až 85 Nm a zdolat tak na dlouhých výletech jakýkoliv kopec, ať už se rozhodnete pro rám jakékoliv velikosti. Zadní pevná osa standardu Boost 148, velká otočná ložiska a geometrie All-Mountain jsou zárukou jisté ovlada
Vývoj se nikdy nezastaví. Proto nyní mají všechny rámy modelu Stereo Hybrid 140 HPC ve velikostech SizeSplit pod krytem na ochranu proti prachu a stříkající vodě místo na baterii s kapacitou až 750 Wh. To znamená, že můžete roztočit pohonnou jednotku Bosch CX čtvrté generace točivým momentem až 85 Nm a zdolat tak na dlouhých výletech jakýkoliv kopec, ať už se rozhodnete pro rám jakékoliv velikosti. Zadní pevná osa standardu Boost 148, velká otočná ložiska a geometrie All- Mountain jsou zárukou jisté ovlad
Elegantní rám modelu Stereo Hybrid je plný chytrých prvků, díky nimž je náš oblíbený lovec trailů s pohonnou jednotkou Bosch ještě lepší než kdykoliv předtím. Modulární bateriový systém ukrývá baterii Bosch s kapacitou až 750 Wh a chrání ji před prachem a vodou. Integrované vedení kabelů a lanek není jenom elegantní, ale také to znamená, že v hlavové trubce nejsou žádné otvory na kabely. Vylepšený systém odpružení se čtyřmi body vás ochrání před otřesy na trailu a zajistí vám komfort při celodenní jízdě.
Pohonná jednotka Bosch CX čtvrté generace ve verzi Smart System a vysokokapacitní baterie PowerTube v rámu poskytují výkon, který oceníte při objevování nepoznaných končin na kole Reaction Hybrid Pro. Ve spojení s legendárně spolehlivým převodovým systémem Shimano Deore 1x11 je to vaše vstupenka k delším a častějším výletům do vyšších poloh. Vzduchovou vidlici s funkcí zamykání můžete snadno nastavit pro plynulejší jízdu s větší kontrolou. Široké a přilnavé 2.6" pláště Schwalbe jsou v kombinaci s výkonným
Krása, která vás uchvátí. Výkonný motor Bosch Performance ve verzi Smart System a baterie PowerTube jsou do rámu kola Nuride Hybrid Performance integrovány s takovou elegancí, že si jejich přítomnosti sotva všimnete – po šlápnutí do pedálů ale budete vědět, na čem jste. To ovšem zdaleka není všechno. Přepracovaná geometrie Efficient Comfort a odpružená vidlice se zdvihem 63 mm přinášejí komfort a kontrolu i na nerovných cestách. Dokonce jsme přiložili i nářadí, které jsme ukryli do páčky upínání sedla. Rá
Čistý vzhled modelu Analog se pyšní hladkými svary na hlavové trubce a pod sedlovkou. Nechybí závitové středové složení a vedení kabelů vnitřkem rámu pro dlouhou životnost a jednoduchou údržbu. V upevnění brzdového kotouče je elegantně integrováno upevnění na stojan. Pamatovali jsme také na přípravu pro montáž blatníků a nosiče ACID. Modernizovaná geometrie má sníženou rámovou trubku a kónickou hlavovou trubku pro jistější ovladatelnost, vedení kabelů a lanek vnitřkem rámu s minimálními nároky na údržbu,
Čistý vzhled modelu Analog se pyšní hladkými svary na hlavové trubce a pod sedlovkou. Nechybí závitové středové složení a vedení kabelů vnitřkem rámu pro dlouhou životnost a jednoduchou údržbu. V upevnění brzdového kotouče je elegantně integrováno upevnění na stojan. Pamatovali jsme také na přípravu pro montáž blatníků a nosiče ACID. Modernizovaná geometrie má sníženou rámovou trubku a kónickou hlavovou trubku pro jistější ovladatelnost, vedení kabelů a lanek vnitřkem rámu s minimálními nároky na údržbu,
Krása, která vás uchvátí. Výkonný motor Bosch Performance ve verzi Smart System a baterie PowerTube jsou do rámu kola Nuride Hybrid Performance integrovány s takovou elegancí, že si jejich přítomnosti sotva všimnete – po šlápnutí do pedálů ale budete vědět, na čem jste. To ovšem zdaleka není všechno. Přepracovaná geometrie Efficient Comfort a odpružená vidlice se zdvihem 63 mm přinášejí komfort a kontrolu i na nerovných cestách. Dokonce jsme přiložili i nářadí, které jsme ukryli do páčky upínání sedla. Rá
Model Stereo ONEC22 nastavil laťku komfortních trailových kol hodně vysoko. Stereo ONE22 HPC ji ale svým lehkým, tuhým a elegantním karbonovým předním trojúhelníkem pro snížení hmotnosti a ještě lepší ovladatelnost posunuje ještě o něco výše. Krátké vahadlo, zakryté ložiska čepů a efektivní kinematika přináší své ovoce v podobě prvotřídní trakce, komfortu a kontroly. Pro přesné ovládání je tu kónická hlavová trubka a zadní pevná osa standardu Boost 148. A naše geometrie pro obratnost na trailech vám bude
Stejně jako všechny naše rámy se i rám Stereo ONE22 vyznačuje špičkovými jízdními vlastnostmi a nejnižší možnou hmotností. Hydraulicky tvarované trubky jsou trojitě konifikovány, aby se ušetřilo co nejvíce hmotnosti při zachování pevnosti. Kónická hlavová trubka a zadní pevná osa standardu Boost 148 jsou zárukou precizní ovladatelnosti a vynikajícího přenosu síly. Základem toho všeho jsou naše kinematika pro efektivní kontrolu na trailech a vidlice se zdvihem 130 mm. Geometrie pro obratnost na trailech za
Synonymem modelu Elite C:62 Pro je rychlost. Zvolili jsme proto komponenty, u kterých budete mít jistotu, že vás podrží od startu až do cíle. Legendární převodový systém Shimano XT 1x12 je symbolem spolehlivosti, hladkého chodu a přesnosti. S hydraulickými kotoučovými brzdami XT se zase můžete spolehnout na to, že vás nezklamou ani ve vysokých rychlostech. Vidlice Fox 32 Step-Cast v kombinaci s lehkými koly Newman připravenými pro bezdušové systémy a s plášti Schwalbe s kevlarovou patkou vás nenechá na ho
Elite C:62 ONE patří mezi vzácné kousky horských kol – je postaveno pro maximální rychlost bez kompromisů. K doplnění karbonového rámu C:62®, ve kterém se snoubí efektivita s komfortem, jsme zvolili vidlici RockShox SID SL se snadným nastavením a bezproblémovým vyhlazením nerovností na trailech. Ikonické komponenty převodového systému Sram GX Eagle 1x12 vám poskytnou rozsah, který budete potřebovat na každém závodním okruhu, a s hydraulickými kotoučovými brzdami Magura MT8 Pro na kolech Newmen Evolution z
Je čas se znovu zamyslet nad tím, jak dobrý může být trailový pevňák... Dovolte nám představit model Acid: Jeho převodový systém Sram NX Eagle 1x12 nabízí přesně takový rozsah rychlostí, který budete potřebovat pro své výlety v terénu. Pak jsme přidali vzduchovou vidlici RockShox se sametově hladkým a nastavitelným zdvihem 100 mm a zamykáním z řidítek. A abyste byli vždy pány situace, zvolili jsme komfortní a přilnavé 2,1palcové pláště a hydraulické kotoučové brzdy. To všechno je pak připevněno na našem e
Je čas se znovu zamyslet nad tím, jak dobrý může být trailový pevňák... Dovolte nám představit model Acid: Jeho převodový systém Sram NX Eagle 1x12 nabízí přesně takový rozsah rychlostí, který budete potřebovat pro své výlety v terénu. Pak jsme přidali vzduchovou vidlici RockShox se sametově hladkým a nastavitelným zdvihem 100 mm a zamykáním z řidítek. A abyste byli vždy pány situace, zvolili jsme komfortní a přilnavé 2,1palcové pláště a hydraulické kotoučové brzdy. To všechno je pak připevněno na našem e
Čistý vzhled modelu Attention se pyšní hladkými svary na hlavové trubce a pod sedlovkou. Nechybí závitové středové složení a vedení kabelů vnitřkem rámu pro dlouhou životnost a jednoduchou údržbu. V upevnění brzdového kotouče je elegantně integrováno upevnění na stojan. Pamatovali jsme také na přípravu pro montáž blatníků a nosiče ACID. Modernizovaná geometrie má sníženou rámovou trubku a kónickou hlavovou trubku pro jistější ovladatelnost, vedení kabelů a lanek vnitřkem rámu s minimálními nároky na údržb