Enduro kolo s pohonem Bosch? Proč ne. Hlavní karbonový rám modelu Stereo Hybrid 160 HPC je vyroben tak, aby se do něj vešel jak modulární bateriový systém – včetně baterie s kapacitou až 750 Wh – tak pohonná jednotka Bosch čtvrté generace, a to bez ohledu na velikost jezdce. Soustředili jsme se přitom na maximální praktičnost, takže je zde například dostatek volného prostoru na koš na láhev, kryt baterie se zase ovládá tlačítkem. Co se ovladatelnosti týká, použili jsme geometrii inspirovanou závodními kol
Enduro kolo s pohonem Bosch? Proč ne. Hlavní karbonový rám modelu Stereo Hybrid 160 HPC je vyroben tak, aby se do něj vešel jak modulární bateriový systém – včetně baterie s kapacitou až 750 Wh – tak pohonná jednotka Bosch čtvrté generace, a to bez ohledu na velikost jezdce. Soustředili jsme se přitom na maximální praktičnost, takže je zde například dostatek volného prostoru na koš na láhev, kryt baterie se zase ovládá tlačítkem. Co se ovladatelnosti týká, použili jsme geometrii inspirovanou závodními kol
Enduro zažívá mimořádnou vlnu zájmu. Díky vidlici RockShox Domain R se 170 mm zdvihu vpředu a tlumiči Deluxe Select budete mít své kolo Stereo Hybrid 160 HPC Race vždy pevně pod kontrolou na každém trailu. Hydraulické kotoučové brzdy Magura MT Thirty a pláště Maxxis Minion DHF s šířkou 2.5" a DHR II s šířkou 2.4" jsou zárukou toho, že můžete jet jako s větrem o závod bez ohledu na podmínky. Spolehlivý převodový systém Shimano Deore 1x12 s přesným řazením se ve spolupráci s pohonem Bosch CX čtvrté generace
Výkon. Rychlost. Kontrola. U špičkového závodního rámu Elite C:68X se vše podstatné skrývá v detailech. Náš prémiový karbonový materiál C:68X® a technologie výroby skořepin Advanced Twin Mold nám umožnili vyrobit jedno z nejlehčích pevných kol pro cross-country. Optimalizované karbonové vrstvy, kónická hlavová trubka a zadní osa standardu Boost se promítají do dynamického zrychlení. Štíhlá sedla pomáhají tlumit vibrace od trailu, takže se můžete soustředit jen na svůj výkon. S geometrií pro snadnou ovlada
Naše hybridní kolo Touring jsme vyrobili tak, aby bylo všestranné, zpříjemnilo vám život a bylo komfortní. Výkonný motor Bosch Performance ve verzi Bosch Smart System a baterie Powertube jsou do stavby kola integrovány s takovou mírou elegance, že si jejich přítomnosti sotva všimnete – už si samozřejmě všimnete, že nemusíte šlapat do pedálu s takovou urputností. Přepracovaná geometrie Efficient Comfort se opírá o odpruženou vidlici se zdvihem 63 mm, která přináší komfort a kontrolu nad kolem i na nerovnýc
Kolo je zrychleno na 40 km/hod, najeto 1160 km, po servisu, výborný stav. Seznamte se s horským elektrokolem na enduro, které přepisuje pravidla. Náš Stereo Hybrid 160 HPC SLX 750 poháněný pohonným systémem Bosch CX čtvrté generace a vysokokapacitní baterií 750 Wh pro nejdelší možný dojezd, si jde svou těžko uvěřitelnou obratností a všestrannými schopnostmi na trailu vlastní cestou. Vidlice RockShox Zeb Select spolupracuje se zadním tlumičem Deluxe Select+ a propracovanou kinematikou CUBE a společně
Enduro zažívá mimořádnou vlnu zájmu. Díky vidlici RockShox Domain R se 170 mm zdvihu vpředu a tlumiči Deluxe Select budete mít své kolo Stereo Hybrid 160 HPC Race vždy pevně pod kontrolou na každém trailu. Hydraulické kotoučové brzdy Magura MT Thirty a pláště Maxxis Minion DHF s šířkou 2,5 palce a DHR II s šířkou 2,4 palce jsou zárukou toho, že můžete jet jako s větrem o závod bez ohledu na podmínky. Spolehlivý převodový systém Shimano Deore 1x12 s přesným řazením se ve spolupráci s pohonem Bosch CX čtvrt
Enduro zažívá mimořádnou vlnu zájmu. Díky vidlici RockShox Domain R se 170 mm zdvihu vpředu a tlumiči Deluxe Select budete mít své kolo Stereo Hybrid 160 HPC Race vždy pevně pod kontrolou na každém trailu. Hydraulické kotoučové brzdy Magura MT Thirty a pláště Maxxis Minion DHF s šířkou 2,5 palce a DHR II s šířkou 2,4 palce jsou zárukou toho, že můžete jet jako s větrem o závod bez ohledu na podmínky. Spolehlivý převodový systém Shimano Deore 1x12 s přesným řazením se ve spolupráci s pohonem Bosch CX čtvrt
Enduro zažívá mimořádnou vlnu zájmu. Díky vidlici RockShox Domain R se 170 mm zdvihu vpředu a tlumiči Deluxe Select budete mít své kolo Stereo Hybrid 160 HPC Race vždy pevně pod kontrolou na každém trailu. Hydraulické kotoučové brzdy Magura MT Thirty a pláště Maxxis Minion DHF s šířkou 2,5 palce a DHR II s šířkou 2,4 palce jsou zárukou toho, že můžete jet jako s větrem o závod bez ohledu na podmínky. Spolehlivý převodový systém Shimano Deore 1x12 s přesným řazením se ve spolupráci s pohonem Bosch CX čtvrt
Enduro zažívá mimořádnou vlnu zájmu. Díky vidlici RockShox Domain R se 170 mm zdvihu vpředu a tlumiči Deluxe Select budete mít své kolo Stereo Hybrid 160 HPC Race vždy pevně pod kontrolou na každém trailu. Hydraulické kotoučové brzdy Magura MT Thirty a pláště Maxxis Minion DHF s šířkou 2,5 palce a DHR II s šířkou 2,4 palce jsou zárukou toho, že můžete jet jako s větrem o závod bez ohledu na podmínky. Spolehlivý převodový systém Shimano Deore 1x12 s přesným řazením se ve spolupráci s pohonem Bosch CX čtvrt
Vydejte se na méně frekventovaná místa a uvidíte, kam až dojedete. Nový model Reaction Hybrid Performance využívá podpory motoru Bosch Performance Line, který jen tak něco neunaví, a přidává k tomu 9rychlostní převodový systém Shimano se snadným použitím. S výkonnými hydraulickými kotoučovými brzdami Shimano se pak nemusíte obávat o brzdný účinek za žádného počasí. A odpružená vidlice se zdvihem 100 mm, komfortní sedlo a gripy s aretací vám zajistí potřebný komfort na dlouhé cestě. Nechte se vést svou zvě
Superlehký karbonový rám AMS ONE11 C:68X Pro 29 se zdvihem 110mm vzadu a 120mm vpředu je zárukou absolutní kontroly nad kolem. Vidlice RockShox Recon Gold se skvěle doplňuje s tlumičem Deluxe Select+ a společně pohlcují nerovnosti, jako by vůbec neexistovaly. Převodový systém Sram GX Eagle 1x12 s širokým spektrem rychlostí a hladkým řazením vám pomůže přenést sílu na trail. V tom mu pomáhají 2.35" pláště Maxxis Forekaster obuté na kolech Fulcrum Red77. S hydraulickými kotoučovými brzdami Magura MT Thirty
Superlehký karbonový rám AMS ONE11 C:68X Pro 29 se zdvihem 110mm vzadu a 120mm vpředu je zárukou absolutní kontroly nad kolem. Vidlice RockShox Recon Gold se skvěle doplňuje s tlumičem Deluxe Select+ a společně pohlcují nerovnosti, jako by vůbec neexistovaly. Převodový systém Sram GX Eagle 1x12 s širokým spektrem rychlostí a hladkým řazením vám pomůže přenést sílu na trail. V tom mu pomáhají 2.35" pláště Maxxis Forekaster obuté na kolech Fulcrum Red77. S hydraulickými kotoučovými brzdami Magura MT Thirty
Superlehký karbonový rám AMS ONE11 C:68X Pro 29 se zdvihem 110mm vzadu a 120mm vpředu je zárukou absolutní kontroly nad kolem. Vidlice RockShox Recon Gold se skvěle doplňuje s tlumičem Deluxe Select+ a společně pohlcují nerovnosti, jako by vůbec neexistovaly. Převodový systém Sram GX Eagle 1x12 s širokým spektrem rychlostí a hladkým řazením vám pomůže přenést sílu na trail. V tom mu pomáhají 2.35" pláště Maxxis Forekaster obuté na kolech Fulcrum Red77. S hydraulickými kotoučovými brzdami Magura MT Thirty
Kolo má najetých 100 km, po servisu, 100% stav. Rychlost znamená lehkost, komfort a efektivitu. Rám modelu AMS ZERO99 C:68X Race 29 jsme vyrobili z našeho prémiového karbonu, takže zhruba váží ohromujících 1 600 g. Není to však pouze o nízké hmotnosti. Krátká zadní stavba s dostatkem místa na pláště velikosti 2.25" znamená, že je zadní kolo z důvodu účinnosti přenosu síly umístěno pod jezdcem. Tenké trubky přispívají ke komfortní spíše než nepříjemné jízdě. Hlavové složení zase můžete využít k přesn