Dvojčinný plynokapalinový tlumič pro nájezdovou brzdu AL-KO typ 161S (do 1600 kg celkové hmotnosti přívěsu). Tlumič je uložený uvnitř tažné trubky nájezdové brzdy a zajišťuje plynulý náběh brzdění a odbrzďování přívěsu. Tlumení je účinné v obou směrech pohybu - při stlačování i při roztahování. Stlačený tlumič se rozpíná pomalu vlastní silou.Při výměně tlumiče doporučujeme provést kontrolu dorazového kroužku, osazeného na konci tažné trubky a provést seřízení kolových brzd. Brzdový systém nechte seřizovat
Originální pouzdro pro uložení tažné trubky pr. 60 mm nájezdové brzdy AL-KO 2,8 VB/1 se dodává po jednom kuse. Přesto doporučujeme pouzdra měnit vždy v páru - přední i zadní pouzdro je shodné. Nadměrná vůle v jednom pouzdru výrazně ovlivňuje životnost druhého pouzdra. Tažná trubka téty nájezdových brzd má průměr 60 mm. Pouzdro má vnitřní průměr vždy menší a po nalisování do tělesa brzdy je nutné je zkalibrovat na přesný průměr použité tažné trubky. Před výměnou pouzder doporučujeme posoudit stav opotřeben
Dvojčinný plynokapalinový tlumič pro nájezdovou brzdu AL-KO typ 251S do 2700 kg celkové hmotnosti přívěsu. Tlumič je uložený uvnitř tažné trubky nájezdové brzdy a zajišťuje plynulý náběh brzdění a odbrzďování přívěsu. Tlumení je účinné v obou směrech pohybu - při stlačování i při roztahování. Stlačený tlumič se rozpíná pomalu vlastní silou.Při výměně tlumiče doporučujeme provést kontrolu dorazového kroužku, osazeného na konci tažné trubky a provést seřízení kolových brzd. Brzdový systém nechte seřizovat p
Tandemové vahadlo AL-KO slouží k propojení 4 brzdových lanovodů dvounápravového přívěsu s centrálním brzdovým táhlem. Rozteče na vahadle odpovídají navářkám a redukcím náprav AL-KO do 1800 kg (nápravy B850 až B1800). Vahadlo je kompatibilní se závitovými lanovody AL-KO i s tzv. rychlomontážními lanovody AL-KO, zakončenými koncovkou s čočkou - boční výřezy umožňují snadné zavléknutí koncovky rychlomontážního lanovodu.Tandemové vahadlo je dodáváno samostatně bez spojovacího materiálu pro táhlo a lanovody
Plastová záslepka pro do štítu brzd pro kolové jednotky AL-KO, typ 1637 (vnitřní pr. bubnu 160 mm), typ 2051 (vnitřní pr. bubnu 200 mm) a typ 2361 (vnitřní průměr bubnu 230 mm). V Každém štítu brzd jsou použity dvě tyto záslepky. Jedna záslepka kryje otvor, sloužící k orientační kontrole stavu obložení, druhá záslepka kryje otvor sloužící k posouvání ozubeného kolečka seřizovací matice.Záslepka je určená pro otvor pr. 10 mm.
Tento typ brzdového bubnu je použitý na speciálních nápravách KNOTT, určených pro osazení koly 6J x 10 ET 0. Pozor, řada výrobců osazuje kola 6J x 10 ET0 také na levnější standardní nápravy se standardními bubny. kolový úchyt: 5 otvorů M12x1,5, průměr roztečné kružnice 112 mmvnitřní průměr bubnu: 200 mmšířka brzdné plochy: pro čelisti šíře 50 mm
Brzdový buben KNOTT pro desetipalcová kola používaný mimo jiné na přívěsech FitzelBuben je dodáván bez čepů - svorníků pro uchycení kola (lze objednat zvlášť)Součástí dodávky je ložisko zalisované v bubnuKolový úchyt 112x5
Závitový čep - brzdový buben KNOTT 13'' (Fitzel)Rozměr M12x1,5 délka 80 mm
Tento typ brzdového bubnu je nejběžnější na nápravách AL-KO Plus typ B 850 (nosnost nápravy 900/800 kg). kolový úchyt: 4 otvory M12x1,5, průměr roztečné kružnice 100 mmvnitřní průměr bubnu: 160 mmšířka brzdné plochy: pro čelisti šíře 35 mmvnitřní průměr ložiska: 30 mm
Tento typ brzdového bubnu je nejběžnější na nápravách AL-KO Plus typ B 1800 (nosnost nápravy 1800 kg). kolový úchyt: 5 otvorů M12x1,5, průměr roztečné kružnice 112 mmvnitřní průměr bubnu: 230 mmšířka brzdné plochy: pro čelisti šíře 60 mmvnitřní průměr ložiska: 42 mmutahovací moment středové matice je 280Nm
Tento typ brzdového bubnu je nejběžnější na nápravách AL-KO Compact nebo Plus typ B 1600 (nosnost nápravy 1500 kg). Oproti brzdovým bubnům na nápravách 1300 kg má tento buben žebrování pro odvod tepla.Od března 2023 je buben dodáván v novém provedení s menším množstvím žeber. Bubny nového a starého typu (viz fotogalerie produktu) lze bez problému zaměnit.kolový úchyt: 5 otvorů M12x1,5, průměr roztečné kružnice 112 mmvnitřní průměr bubnu: 200 mmšířka brzdné plochy: pro čelisti šíře 50 mmvnitřní průměr lož
Tento typ brzdového bubnu je nejběžnější na nápravách AL-KO Compact typ B 850 (nosnost nápravy 1000 kg). kolový úchyt: 4 otvory M12x1,5, průměr roztečné kružnice 100 mmvnitřní průměr bubnu: 200 mmšířka brzdné plochy: pro čelisti šíře 50 mmvnitřní průměr ložiska: 34 mm
Tento typ brzdového bubnu je nejběžnější na nápravách AL-KO Compact typ B 1200 (nosnost nápravy 1300 a 1350 kg).Uvedená cena zahrnuje brzdový buben včetně ložiska.kolový úchyt: 5 otvorů M12x1,5, průměr roztečné kružnice 112 mmvnitřní průměr bubnu: 200 mmšířka brzdné plochy: pro čelisti šíře 50 mmvnitřní průměr ložiska: 34 mm
Spona manžety slouží k zafixování předního konce manžety na tažné trubce pr. 35 mm nájezdové brzdy AL-KO. Spona je určená pro zajištění originální AL-KO manžety zevnitř, tedy z vnější strany nikde nepřekáží ani není vidět. Během provozu tak nedochází ke shrnování manžety z tažné trubky směrem dozadu.Postup montáže:manžetu otočte rubem vennavlékněte na tažnou trubku do příslušné pozice - tažnou trubku je vhodné v místě fixace manžety odmastitna rubové straně manžety se nachází žlábek pro upnutí spony - spo
Tento typ brzdového bubnu je nejběžnější na nápravách AL-KO Plus typ B 1200 (nosnost nápravy 1300 kg). kolový úchyt: 5 otvorů M12x1,5, průměr roztečné kružnice 112 mmvnitřní průměr bubnu: 200 mmšířka brzdné plochy: pro čelisti šíře 50 mmvnitřní průměr ložiska: 39 mm