Zaměřujeme se na komplexní řešení manipulace s břemeny a našim zákazníkům dodáváme špičkové výrobky našich zahraničních dodavatelů.
Kolečka s kuličkovými ložisky zapouzdřená s trvalým mazáním pro optimální chod. Jednotlivé typy pojezdů jsou nastavitelné pro různé šířky nosníku a různé profily (např. I, INP, IPE a IPB). Přednastavení a jemné nastavení se provádí otáčením čepu s okem, který zajišťuje centrické zavěšení zvedacího zařízení a zabraňuje posun do strany nosníku. Kolečka jsou dimenzována pro maximální sklon příruby nosníku 14%. Pojezdy odpovídají předpisům a směrnicím pro stroje dle EU. Příslušenství za příplatek: Výkyvné ved
Kolečka s kuličkovými ložisky zapouzdřená s trvalým mazáním pro optimální chod. Jednotlivé typy pojezdů jsou nastavitelné pro různé šířky nosníku a různé profily (např. I, INP, IPE a IPB). Přednastavení a jemné nastavení se provádí otáčením čepu s okem, který zajišťuje centrické zavěšení zvedacího zařízení a zabraňuje posun do strany nosníku. Kolečka jsou dimenzována pro maximální sklon příruby nosníku 14%. Pojezdy odpovídají předpisům a směrnicím pro stroje dle EU. Příslušenství za příplatek: Výkyvné ved
Kolečka s kuličkovými ložisky zapouzdřená s trvalým mazáním pro optimální chod. Jednotlivé typy pojezdů jsou nastavitelné pro různé šířky nosníku a různé profily (např. I, INP, IPE a IPB). Přednastavení a jemné nastavení se provádí otáčením čepu s okem, který zajišťuje centrické zavěšení zvedacího zařízení a zabraňuje posun do strany nosníku. Kolečka jsou dimenzována pro maximální sklon příruby nosníku 14%. Pojezdy odpovídají předpisům a směrnicím pro stroje dle EU. Příslušenství za příplatek: Výkyvné ved
Kolečka s kuličkovými ložisky zapouzdřená s trvalým mazáním pro optimální chod. Jednotlivé typy pojezdů jsou nastavitelné pro různé šířky nosníku a různé profily (např. I, INP, IPE a IPB). Přednastavení a jemné nastavení se provádí otáčením čepu s okem, který zajišťuje centrické zavěšení zvedacího zařízení a zabraňuje posun do strany nosníku. Kolečka jsou dimenzována pro maximální sklon příruby nosníku 14%. Pojezdy odpovídají předpisům a směrnicím pro stroje dle EU. Příslušenství za příplatek: Výkyvné ved
Kolečka s kuličkovými ložisky zapouzdřená s trvalým mazáním pro optimální chod. Jednotlivé typy pojezdů jsou nastavitelné pro různé šířky nosníku a různé profily (např. I, INP, IPE a IPB). Přednastavení a jemné nastavení se provádí otáčením čepu s okem, který zajišťuje centrické zavěšení zvedacího zařízení a zabraňuje posun do strany nosníku. Kolečka jsou dimenzována pro maximální sklon příruby nosníku 14%. Pojezdy odpovídají předpisům a směrnicím pro stroje dle EU. Příslušenství za příplatek: Výkyvné ved
Třmen typu ? - obloukový - v provedení se šroubováním do těla třmenu (HA2). Čep se šroubuje do těla třmenu a už se jinak nezajišťuje. Je vhodné čep dostatečně utáhnout, aby nedošlo k jeho nechtěnému uvolnění. Třmen slouží pro spojování různých komponentů s lanem či řetězem, používá se především při častém rozebírání, které je díky jeho provedení rychlé a jednoduché. Koeficient bezpečnosti třmenů je 1:6. To znamená, že třmen bude poškozen minimálně při 
Třmen typu ? - obloukový - v provedení se šroubováním do těla třmenu (HA2). Čep se šroubuje do těla třmenu a už se jinak nezajišťuje. Je vhodné čep dostatečně utáhnout, aby nedošlo k jeho nechtěnému uvolnění. Třmen slouží pro spojování různých komponentů s lanem či řetězem, používá se především při častém rozebírání, které je díky jeho provedení rychlé a jednoduché. Koeficient bezpečnosti třmenů je 1:6. To znamená, že třmen bude poškozen minimálně při 
Třmen typu ? - obloukový - v provedení se šroubováním do těla třmenu (HA2). Čep se šroubuje do těla třmenu a už se jinak nezajišťuje. Je vhodné čep dostatečně utáhnout, aby nedošlo k jeho nechtěnému uvolnění. Třmen slouží pro spojování různých komponentů s lanem či řetězem, používá se především při častém rozebírání, které je díky jeho provedení rychlé a jednoduché. Koeficient bezpečnosti třmenů je 1:6. To znamená, že třmen bude poškozen minimálně při 
Třmen typu ? - obloukový - v provedení se šroubováním do těla třmenu (HA2). Čep se šroubuje do těla třmenu a už se jinak nezajišťuje. Je vhodné čep dostatečně utáhnout, aby nedošlo k jeho nechtěnému uvolnění. Třmen slouží pro spojování různých komponentů s lanem či řetězem, používá se především při častém rozebírání, které je díky jeho provedení rychlé a jednoduché. Koeficient bezpečnosti třmenů je 1:6. To znamená, že třmen bude poškozen minimálně při 
Třmen typu ? - obloukový - v provedení se šroubováním do těla třmenu (HA2). Čep se šroubuje do těla třmenu a už se jinak nezajišťuje. Je vhodné čep dostatečně utáhnout, aby nedošlo k jeho nechtěnému uvolnění. Třmen slouží pro spojování různých komponentů s lanem či řetězem, používá se především při častém rozebírání, které je díky jeho provedení rychlé a jednoduché. Koeficient bezpečnosti třmenů je 1:6. To znamená, že třmen bude poškozen minimálně při 
Třmen typu ? - obloukový - v provedení se šroubováním do těla třmenu (HA2). Čep se šroubuje do těla třmenu a už se jinak nezajišťuje. Je vhodné čep dostatečně utáhnout, aby nedošlo k jeho nechtěnému uvolnění. Třmen slouží pro spojování různých komponentů s lanem či řetězem, používá se především při častém rozebírání, které je díky jeho provedení rychlé a jednoduché. Koeficient bezpečnosti třmenů je 1:6. To znamená, že třmen bude poškozen minimálně při 
Třmen typu ? - obloukový - v provedení se šroubováním do těla třmenu (HA2). Čep se šroubuje do těla třmenu a už se jinak nezajišťuje. Je vhodné čep dostatečně utáhnout, aby nedošlo k jeho nechtěnému uvolnění. Třmen slouží pro spojování různých komponentů s lanem či řetězem, používá se především při častém rozebírání, které je díky jeho provedení rychlé a jednoduché. Koeficient bezpečnosti třmenů je 1:6. To znamená, že třmen bude poškozen minimálně při 
Třmen typu ? - obloukový - v provedení se šroubováním do těla třmenu (HA2). Čep se šroubuje do těla třmenu a už se jinak nezajišťuje. Je vhodné čep dostatečně utáhnout, aby nedošlo k jeho nechtěnému uvolnění. Třmen slouží pro spojování různých komponentů s lanem či řetězem, používá se především při častém rozebírání, které je díky jeho provedení rychlé a jednoduché. Koeficient bezpečnosti třmenů je 1:6. To znamená, že třmen bude poškozen minimálně při 
Třmen typu ? - obloukový - v provedení se šroubováním do těla třmenu (HA2). Čep se šroubuje do těla třmenu a už se jinak nezajišťuje. Je vhodné čep dostatečně utáhnout, aby nedošlo k jeho nechtěnému uvolnění. Třmen slouží pro spojování různých komponentů s lanem či řetězem, používá se především při častém rozebírání, které je díky jeho provedení rychlé a jednoduché. Koeficient bezpečnosti třmenů je 1:6. To znamená, že třmen bude poškozen minimálně při 
Třmen typu ? - obloukový - v provedení se šroubováním do těla třmenu (HA2). Čep se šroubuje do těla třmenu a už se jinak nezajišťuje. Je vhodné čep dostatečně utáhnout, aby nedošlo k jeho nechtěnému uvolnění. Třmen slouží pro spojování různých komponentů s lanem či řetězem, používá se především při častém rozebírání, které je díky jeho provedení rychlé a jednoduché. Koeficient bezpečnosti třmenů je 1:6. To znamená, že třmen bude poškozen minimálně při