Pozor u dopravce Česká pošta bude přiúčtován polatek za rozměr balíku podle platného ceníku tohoto dopravce. Cena tento příplatek neobsahuje a bude dodatečně připočtena k základní ceně zboží.
Pozor u dopravce Česká pošta bude přiúčtován polatek za rozměr balíku podle platného ceníku tohoto dopravce. Cena tento příplatek neobsahuje a bude dodatečně připočtena k základní ceně zboží.
Pozor u dopravce Česká pošta bude přiúčtován polatek za rozměr balíku podle platného ceníku tohoto dopravce. Cena tento příplatek neobsahuje a bude dodatečně připočtena k základní ceně zboží.
Praga V3S je terénní nákladní automobil, který se začal vyrábět v roce 1953 a své využití našel především v armádě. Vyrobeno bylo cca 130 000 ks a patřil k nejlepším terénním nákladním vozidlům své doby. Jedná se o nejdéle vyráběný československý náklaďák, jeho výroba byla ukončena až roku 1990.
Praga V3S je terénní nákladní automobil, který se začal vyrábět v roce 1953 a své využití našel především v armádě. Vyrobeno bylo cca 130 000 ks a patřil k nejlepším terénním nákladním vozidlům své doby. Jedná se o nejdéle vyráběný československý náklaďák, jeho výroba byla ukončena až roku 1990.
Praga V3S je terénní nákladní automobil, který se začal vyrábět v roce 1953 a své využití našel především v armádě. Vyrobeno bylo cca 130 000 ks a patřil k nejlepším terénním nákladním vozidlům své doby. Jedná se o nejdéle vyráběný československý náklaďák, jeho výroba byla ukončena až roku 1990.
Praga V3S je terénní nákladní automobil, který se začal vyrábět v roce 1953 a své využití našel především v armádě. Vyrobeno bylo cca 130 000 ks a patřil k nejlepším terénním nákladním vozidlům své doby. Jedná se o nejdéle vyráběný československý náklaďák, jeho výroba byla ukončena až roku 1990.
Praga V3S je terénní nákladní automobil, který se začal vyrábět v roce 1953 a své využití našel především v armádě. Vyrobeno bylo cca 130 000 ks a patřil k nejlepším terénním nákladním vozidlům své doby. Jedná se o nejdéle vyráběný československý náklaďák, jeho výroba byla ukončena až roku 1990.
Model automobilu Avia A31 v provedení STĚHOVÁNÍ v měřítku H0.Jedná se o model automobilu typu Avia A31. V roce 1983 první výrazná inovace ukončuje výrobu modelu A30 a nahrazením inovovanými modely A31 vyšší užitné hodnoty, které dostávají kromě nových menších mechanických částí inovovaný motor 712.18.1, který při zachování objemu a otáček motoru dává vyšší výkon, při nižší spotřebě paliva. Vůz dostává mimo jiné novou pětistupňovou převodovku, avšak je zachována i montáž staré čtyřstupňové – tyto vozy se p
Motorové vozy řady 810 (ex M152.0) jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1975 až 1982, v celkovém počtu 680 kusů. Mají provozně nenáročnou jednoduchou konstrukci pro snadnou obsluhu i údržbu. Motorové vozy jsou provozovány na uzemí ČR a SR, pro posílení kapacity je připojován 1-2 osobní vůz Blm (010) v podobném designu. Model M152 má poháněné obě nápravy,výkvné uloženi převodovek, kulisu
POSLEDNÍ VLAK BRNĚNSKÝM SEVEREM - 60 let od zániku staré Tišnovky Autoři - J. Kotrman - J. Ambros - I. Pallich - M. Maleček Anotace: Kniha „Poslední vlak brněnským Severem - 60 let od zániku staré Tišnovky“ zaznamenává příběh staré Tišnovky, přesněji její části z brněnského hlavního nádraží přes Zábrdovice do Králova Pole. V roce 2022 uplynulo 60 let od zastavení provozu na tomto úplně posledním úseku staré Tišnovky – železnice Brno – Tišnov – Havlíčkův Brod. Ta musela v poválečných letech přenechat svou
Plně funkční osvětlení oproti (levnější verzi) výrobcem dodávanému modelu! Zvuková verze není většinou připravena skladem, ale zhotovuje se z pravidla do 14ti dní od objednání!
Igra 97200029 Bp ČSD Bratislava Osobní čtyřnápravový vůz určený pro vnitrostátní přepravu. Původně se jedná o vůz Bai, který byl přeznačen v roce 1983 na Bp, takto se vozy udržely až do 90. let, kdy byly staženy z provozu a nahrazeny modernějšími vozy.Lze kombinovat s vozem 97200028
Igra 121017 Palety a cívky Palety a cívky - doplňkový materiál, který nesmí chybět na žádném kolejišti. Možno použít jako doplněk kolem skladišť nebo jako náklad na všechny typy vozidel ať už kolejových či silničních.Balení obsahuje 4ks palet a 2ks cívek.
Motorové vozy řady M240.0 (820) byly navrženy pro vozbu lehčích osobních vlaků na vedlejších motorizovaných tratích. Vůz je možné provozovat ve spojení s přípojnými vozy řady 020 (Bix). Byly vyrobeny v počtu 120ks v letech 1963-4. Během provozu vznikaly problémy s korozí skříně , pravidelný provoz vozů byl ukončen pod správami ČD a ŽSR po r. 2000. Model je vybaven osvětlením interiéru a stanoviště, konektorem Plux22 a připravou na repro. Epocha IV. Délka 212 mm Hmotnost 270