Stavebnice páru podvozků pro nákladní vozy z probarveného plastu. Používá se pod plošinovými vozy původních řad Px a Pxx. Epocha III-VI. Neobsahuje dvojkolí. Podvozek je možné doplnit kovovými dvojkolími o průměru 7,7mm.
POZOR, u dopravce Česká pošta může být účtován příplatek k poštovnému dle velikosti zásilky !!! Stavebnice POLA G (FALLER) 330881 Velikost G 1:22,5 Epocha: I (1880 - 1920) Rozměry: Skladiště - 560 x 320 x 275 mm
Pozor u dopravce Česká pošta bude přiúčtován polatek za rozměr balíku podle platného ceníku tohoto dopravce. Cena tento příplatek neobsahuje a bude dodatečně připočtena k základní ceně zboží.
Sada kolejí ROCO LINE B (Barevně označené koleje na obrázku).Obsah:13x rovných kolejí G1 (42510) 1x ruční vyhýbka doleva Wl15 (42538) 1x koncový nárazník (42608) 1x koncový díl podloží (42651)Požadavky na prostor: přibližně 240 x 100 cm
Pozor u dopravce Česká pošta bude přiúčtován polatek za rozměr balíku podle platného ceníku tohoto dopravce. Cena tento příplatek neobsahuje a bude dodatečně připočtena k základní ceně zboží.
Koncový nárazník jednoduchý Výrobce: PIKO Měřítko: G / 45mm / 1:25 kolej není součástí produktu POZOR, může být účtován příplatek k poštovnému dle velikosti zásilky !!!
Digitální napájecí prvek ROCO Geoline Lze napojit na každý rovný nebo obloukový úsek kolejí na místě určeném výrobem. Digitální napájecí prvek 61191 se dodává bez odrušovacím kondenzátorem. Výrobce: ROCO Měřítko: H0 / 16,5mm / 1:87
Pozor u dopravce Česká pošta bude přiúčtován polatek za rozměr balíku podle platného ceníku tohoto dopravce. Cena tento příplatek neobsahuje a bude dodatečně připočtena k základní ceně zboží.
Přelomový a populární motocykl Jawa 250 Pérák se začal původně vyrábět v roce 1946 jako nástupce předválečných typů Jawa 250 Special a Jawa 250 Duplex Blok. Vynikal technicky vyspělým a spolehlivým hnacím agregátem a podvozkem s velice dobrými jízdními vlastnostmi pro jízdu na silnicích. Pérák byl představen na 33. pařížském autosalonu v říjnu 1946 a vzbudil pozdvižení mezi odbornou i laickou veřejností. Vynikal čtyřstupňovou převodovkou, jednoválcovým dvoutaktním (vzduchem chlazeným) motorem o maximálním
Motocykl Jawa 50 typ 21, který se vyráběl od roku 1967 do roku 1977, je odlehčeným provedením modelu Jawa 50 typu 20. S tím sdílí stejné technické parametry, avšak nejedna úprava proběhla v konstrukčních detailech. Poptávka po "jednadvacítce" byla obrovská, ale objem výroby byl bohužel menší než u typu 20 a převážná většina vyrobených kusů byla nakonec vyvezena do zahraničí.
Jawa 50 typ 20 je lehký kapotovaný dvoumístný motocykl lehké silniční konstrukce. Vyráběl se od roku 1967 a to s jednoválcovým dvoudobým zážehovým motorem o objemu 49,9 cm3. Díky jeho obrovské oblibě výroba trvala až do roku 1980. Tento motocykl byl nejpočetnější z řady Pionýrů a jednalo se o kvalitativní inovaci předešlého modelu Jawa 05.
Motocykl značky Aprilia RSW 250LE s českým jezdcem Lukášem Peškem se v sezóně 2008 účastnil soutěže Mistrovství světa silničních motocyklů v kategorii do 250ccm v barvách týmu Auto Kelly - Česká Pojišťovna.
Na základě vývoje dieselových železničních vozidel VT 41 pořídily rakouské spolkové dráhy (ÖBB) v letech 1935 až 1937 větší dieselové vozy VT 42. Vozidla měla dva motory o výkonu 210 hp a byla navržena pro maximální rychlost 110 km/h. Po válce ÖBB provozovala železniční vozy pod novým označením 5042. Od té doby byla jejich oblastí použití Západní železnice, kde působili mimo jiné jako expresní vlaky. Postupná elektrifikace hlavních tratí v posledních letech provozu na pobočkách Dolního Rakouska vytlačila
Pozor u dopravce Česká pošta bude přiúčtován poplatek za rozměr balíku podle platného ceníku tohoto dopravce. Cena tento příplatek neobsahuje a bude dodatečně připočtena k základní ceně zboží.
Pozor u dopravce Česká pošta bude přiúčtován polatek za rozměr balíku podle platného ceníku tohoto dopravce. Cena tento příplatek neobsahuje a bude dodatečně připočtena k základní ceně zboží.