Nabízíme modelovou železnici, plastikové modely letadel, lodí, bojové techniky, automobilů. Kovové modely autíček, stavebnice LEGO, SLUBAN. Velký výběr dřevěných vláčků a staveb od různých firem.Široký výběr příslušenství a barev. Poradíme Vám se stavbou kolejiště, s výběrem vhodného kolejiva a dalších doplňků.
Diesel-elektrická lokomotiva řady 740, Metrans. . Model je vybaven motorem s jedním setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22.
Předloha lokomotivy řady 714 byla vyráběna v ČKD Praha v počtu 60ks. Vznikla kompletní rekonstrukcí vyřazených T466.0 (735), které byly v zachovalém stavu a použil se rám včetně podvozků. Nové kapotování a pohon dvěma dieselgenerátory v moduláním zabudování měly za cíl usnadnění oprav a efektivní využití na lehkou traťovou přepravu a posun.
Diesel-elektrická lokomotiva řady 753.7. Upravená forma s přesnými bočnicemi. Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. K modelu jsou přibaleny doplňky.
Elektrická lokomotiva řady 141 (ex. E499.1) byla vyvinuta v Škoda Plzeň jako konstrukční pokračování první el. lokomotivy E499.0 -Bobina- s náhradou licenčních prvků domácím vývojem. V letech 1959-61 bylo vyrobeno 61ks pro ČSD a současně dalších 30ks pro polské dráhy PKP ( označeno EU05) a 87ks pro SSSR pod označením Čs3. Lokomotivy byly díky rychlosti 120kmh určeny převážně pro osobní a rychlíkovou dopravu. V 90.letech přešly všechny pod ČD, v roce 2012 jsou v provozu poslední stroje jako záložní rezer
Elektrická lokomotiva řady 181 (ex. E669.1) v nátěru r 1991 s logem ČSD. Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), a možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22 Předloha modelu byla vyráběna ve Škodových závodech v Plzni (dříve V.I Lenina) ve 3 částečně odlišných sériích v letech 1961-71 , označených řadou E669.1 až E669.3 , s určením p
Elektrická lokomotiva řady 141 (ex. E499.1) byla vyvinuta v Škoda Plzeň jako konstrukční pokračování první el. lokomotivy E499.0 - s náhradou licenčních prvků domácím vývojem. V letech 1959-61 bylo vyrobeno 61ks pro ČSD a současně dalších 30ks pro polské dráhy PKP ( označeno EU05) a 87ks pro SSSR pod označením Čs3. Lokomotivy byly díky rychlosti 120kmh určeny převážně pro osobní a rychlíkovou dopravu. V 90.letech přešly všechny pod ČD, po roce 2014 byl provoz ukončen. Nadále jsou v provozu poslední stroje
GO!!! - úvodní řada do světa autodráh Carrera - měřítko dráhy 1:43 - měřítko aut 1:43 - analogový autodráhový systém - všechny sety jsou vybaveny ovladačem rychlosti s funkcí Turbo - všechna auta mají dvojité kontaktní kartáčky pro lepší přilnavost k dráze - všechna auta mají magnet - díky systému svorek se dráha snadno sestavuje i rozebírá - přesné a stabilní provedení drah, včetně výškově nastavitelných podpěr - detailní, tampónově potištěné vozy - exk
GO!!! - úvodní řada do světa autodráh Carrera - měřítko dráhy 1:43 - měřítko aut 1:43 - analogový autodráhový systém - všechny sety jsou vybaveny ovladačem rychlosti s funkcí Turbo - všechna auta mají dvojité kontaktní kartáčky pro lepší přilnavost k dráze - všechna auta mají magnet - díky systému svorek se dráha snadno sestavuje i rozebírá - přesné a stabilní provedení drah, včetně výškově nastavitelných podpěr - detailní, tampónově potištěné vozy - exk