Nabízíme modelovou železnici, plastikové modely letadel, lodí, bojové techniky, automobilů. Kovové modely autíček, stavebnice LEGO, SLUBAN. Velký výběr dřevěných vláčků a staveb od různých firem.Široký výběr příslušenství a barev. Poradíme Vám se stavbou kolejiště, s výběrem vhodného kolejiva a dalších doplňků.
Diesel-elektrická lokomotiva řady 749/751 (ex. T478.1). Model je vybaven motorem s jedním mohutným setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál),možnost volby odděleného zapínání návěstních světel (posun, vlak, lokomotivní vlak) možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Předloha modelu lokomotivy řady 749/751 (ex.T478.1) byla vyráběna v CKD Praha, ve třech částečně
Diesel-elektrická lokomotiva řady 743. Model je vybaven motorem s jedním setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Předloha modelu byla vyráběna v ČKD Praha, v jako modifikace řady 742 s doplněnou elektrodnymickou brzdou pro tratě v severnich čechách v počtu 10ks.
Set obsahuje model ke slepení, lepidlo, barvy a štětec.
Diesel-elektrická lokomotiva řady 754 (ex. T478.4). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Předloha modelu lokomotivy řady 754 byla vyráběna v ČKD Praha, v letech 1978-9 v několika seriich v počtu 80ks. Jsou univerzalně používány pro osobní a nákladní vlaky. K modelu jsou přibaleny doplňk
Diesel-elektrická lokomotiva řady 740, Metrans. . Model je vybaven motorem s jedním setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22.
Digitální bezdrátová centrála FLEISCHMANN (ROCO) multiZENTRALEpro + multiMAUSpro + SW Rocomotion Digitální bezdrátová centrála FLEISCHMANN (ROCO) multiZENTRALEpro spolu s bezdrátovým ovladačem vlaku multiMAUSpro slouží k digitálnímu ovládaní vlaků. Na rozdíl od RO10764 Digitální zesilovač ROCO umožnuje čtení konfiguračních proměnných CV, možňuje připojení bezdrátového ovladače vlaku FLEISCHMANN (ROCO) multiMAUSpro a disponuje samostatným výstupem pro programovací kolej a výstupem USB pro propojení
Diesel-elektrická lokomotiva řady 751 (ex. T478.1). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy,možnost volby odděleného zapínání návěstních světel červená, bílá. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux16 a přípravou na reproduktor. Předloha modelu lokomotivy byla vyráběna v CKD Praha, ve třech částečně odlišných sériích. V pruběhu provozu byly stroje první a druhé série doplněny tlumičem výfuku pro snížení hlučnosti. K modelu jsou přibaleny doplňky (spřáhla, stěrače,
Diesel-elektrická lokomotiva řady 753/754 (ex. T478.3). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Předloha modelu lokomotivy řady 753 (ex.T478.3) byla vyráběna v ČKD Praha, v letech 1970-7 ve několika seriich- prototyp, ověřovací série 10ks a poté několika částečně odlišných produkčních seri
Diesel-elektrická lokomotiva řady 755 Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy,možnost volby odděleného zapínání návěstních světel(posun, vlak, lokomotivní vlak). Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux16 a přípravou na reproduktor. Předloha modelu lokomotivy řady 750-7 vznikla rekonstrukcí řady 753 (ex.T478.3), při které byl dosazen nový motor Catepillar, řídici systémy, el-dynamická brzda a došlo i k úpravě karoserie. Jsou univerzalně používány především pro osob
Diesel-elektrická lokomotiva řady 753/754 (ex. T478.3). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Předloha modelu lokomotivy řady 753 (ex.T478.3) byla vyráběna v ČKD Praha, v letech 1970-7 ve několika seriich- prototyp, ověřovací série 10ks a poté několika částečně odlišných produkčních seri
Diesel-elektrická lokomotiva řady 750. Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Předloha modelu lokomotivy řady 750 (ex.T478.3) byla vyráběna v ČKD Praha, a po rekonstrukci na elektické vytápění přeznačena na řadu 750. Jsou univerzalně používány pro osobní a nákladní vlaky. K modelu jsou př
Diesel-elektrická lokomotiva řady 749/751 (ex. T478.1). Model je vybaven motorem s jedním mohutným setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál),možnost volby odděleného zapínání návěstních světel (posun, vlak, lokomotivní vlak) možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Předloha modelu lokomotivy řady 749/751 (ex.T478.1) byla vyráběna v CKD Praha, ve třech částečně
Diesel-elektrická lokomotiva řady 740/742 (ex. T466.2). Model je vybaven motorem s jedním setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Předloha modelu byla vyráběna v ČKD Praha, v 9 částečně odlišných sériích v letech 1977-86, jako pokračování od průmyslové T448. ČSD tuto řadu akceptovala po neúspěchu T466.0 a nakonec tyt
Diesel-elektrická lokomotiva řady 740/742 (ex. T466.2). Model je vybaven motorem s jedním setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál),možnost volby odděleného zapínání návěstních světel (posun, vlak, lokomotivní vlak) možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22, reproduktorem, a přípravou na řízené spřáhlo. Předloha modelu byla vyráběna v ČKD Praha, v 9 částečně odl
Diesel-elektrická lokomotiva řady 740/742 (ex. T466.2). Model je vybaven motorem s jedním setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Nový tvar kabiny. Předloha modelu byla vyráběna v ČKD Praha, v 9 částečně odlišných sériích v letech 1977-86, jako pokračování od průmyslové T448. ČSD tuto řadu akceptovala po neúspěchu T4