Model4all- modely pro všechny

Nabízíme modelovou železnici, plastikové modely letadel, lodí, bojové techniky, automobilů. Kovové modely autíček, stavebnice LEGO, SLUBAN. Velký výběr dřevěných vláčků a staveb od různých firem.Široký výběr příslušenství a barev. Poradíme Vám se stavbou kolejiště, s výběrem vhodného kolejiva a dalších doplňků.

nakoupit
Dieselová lokomotiva 742 238 Kocour, ČD Cargo, epocha IV, H0 1:87

Dieselová lokomotiva 742 238 Kocour, ČD Cargo, epocha IV, H0 1:87

Diesel-elektrická lokomotiva řady 740/742 (ex. T466.2). Model je vybaven motorem s jedním setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Nový tvar kabiny. Předloha modelu byla vyráběna v ČKD Praha, v 9 částečně odlišných sériích v letech 1977-86, jako pokračování od průmyslové T448. ČSD tuto řadu akceptovala po neúspěchu T4

  • Cena: 4 250.00 Kč
koupit
Dieselová lokomotiva Brejlovec Viamont 753 724, epocha V, H0 1:87

Dieselová lokomotiva Brejlovec Viamont 753 724, epocha V, H0 1:87

Diesel-elektrická lokomotiva řady 753.7. Upravená forma s přesnými bočnicemi. Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. K modelu jsou přibaleny doplňky.

  • Cena: 4 050.00 Kč
koupit
Autodráha Carrera GO 62422 Cars3- Ride Track, rozměr dráhy: 191x60 cm, délka dráhy: 5,4m

Autodráha Carrera GO 62422 Cars3- Ride Track, rozměr dráhy: 191x60 cm, délka dráhy: 5,4m

GO!!! - úvodní řada do světa autodráh Carrera - měřítko dráhy 1:43 - měřítko aut 1:43 - analogový autodráhový systém - všechny sety jsou vybaveny ovladačem rychlosti s funkcí Turbo - všechna auta mají dvojité kontaktní kartáčky pro lepší přilnavost k dráze - všechna auta mají magnet - díky systému svorek se dráha snadno sestavuje i rozebírá - přesné a stabilní provedení drah, včetně výškově nastavitelných podpěr - detailní, tampónově potištěné vozy - exk

  • Cena: 2 700.00 Kč
koupit
Autodráha Carrera GO 62417 Cars 3- Racing Center, rozměr dráhy: 191x93cm, délka dráhy: 6,2m

Autodráha Carrera GO 62417 Cars 3- Racing Center, rozměr dráhy: 191x93cm, délka dráhy: 6,2m

GO!!! - úvodní řada do světa autodráh Carrera - měřítko dráhy 1:43 - měřítko aut 1:43 - analogový autodráhový systém - všechny sety jsou vybaveny ovladačem rychlosti s funkcí Turbo - všechna auta mají dvojité kontaktní kartáčky pro lepší přilnavost k dráze - všechna auta mají magnet - díky systému svorek se dráha snadno sestavuje i rozebírá - přesné a stabilní provedení drah, včetně výškově nastavitelných podpěr - detailní, tampónově potištěné vozy - exk

  • Cena: 2 900.00 Kč
koupit
Motorová lokomotiva T678 017 Pomeranč, ČSD, TT 1:120

Motorová lokomotiva T678 017 Pomeranč, ČSD, TT 1:120

Lokomotivy řady 775 (dříve T 678.0), přezdívané Pomeranč/Cénula nebo také Devina jsou dieselové lokomotivy s elektrickým přenosem výkonu. Celkem bylo vyrobeno 17 kusů a 27ks osobní verze T679.0, v letech 1961 až 1965. Loko 775 byly určeny pro nákladní vozbu, osvědčily se při postrku na sklonově náročných tratích Slovenska. Provoz posledních byl ukončen v letech 1995. Model má pohon všech náprav, je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením dle směru jízdy, osvětlením stanoviště strojvedouc

  • Cena: 4 300.00 Kč
koupit
Osobní vagon restaurační řada BRa, ČSD, H0 1:87

Osobní vagon restaurační řada BRa, ČSD, H0 1:87

Model restauračního vozu řady BRa , v nátěru ČSD cca 1980-89. Vozy byly vyrobeny v továrně Vagonka Tatra Studénka v roce 1969 v počtu 4ks pro vnitrostátní provoz k osobním vlakům. Byly shodné s vozy BRam pro rychlíky Vindobona jen s modifikací brzdové instrumentace pro vlakový provoz. Model lze dovybavit osvětelním interieru a koncovými světly na jedné straně. Přiloženy doplňky (schody aj).

  • Cena: 2 250.00 Kč
koupit
Osobní vagon řada Bai, ČSD, H0 1:87

Osobní vagon řada Bai, ČSD, H0 1:87

Model osobního vozu dřivejší řady Bai , v nátěru ČSD cca 1975-85. Osobni vozy byly vyrobeny v továrně Vagonka Tatra Studénka v letech 1969 -75 v počtu 520ks pro vnitrostátní provoz k osobním vlakům tažených lokomotivou. Později po r 1983 přeznačeny na řadu Bt-278, část vozu rekonstukce na Bt-283/288. Interiér je členěn na dva velkoprostorové oddíly. Model lze dovybavit osvětelním interieru a koncovými světly na jedné straně. Přiloženy doplňky (schody aj).

  • Cena: 2 250.00 Kč
koupit
Motorová lokomotiva T678 0002 Pomeranč, ČSD, H0 1:87

Motorová lokomotiva T678 0002 Pomeranč, ČSD, H0 1:87

Model loko v unifik nátěru z let 1985 Lokomotivy řady 775 (dříve T 678.0), přezdívané Pomeranč/Cénula nebo také Devina jsou dieselové lokomotivy s elektrickým přenosem výkonu. Celkem bylo vyrobeno 17 kusů a 27ks osobní verze T679.0 v letech 1961 až 1965 . Loko 775 byly určeny pro nákladní vozbu, osvědčily se při postrku na sklonově náročných tratích Slovenska. Provoz posledních byl ukončen v letech 1995. Model má pohon všech náprav, je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru j

  • Cena: 4 650.00 Kč
koupit
Motorový vůz 860 001, H0 1:87

Motorový vůz 860 001, H0 1:87

Model motorového vozu řad 860 (ex M475.0) v natěru ČD v letech 1994-97 . Model je vybaven rozhraním Plux22, motor se setrvačníkem, řízené osvětlení interiéru, řízený čelní reflektor a osvětlení kabin strojvedoucího. Motorové vozy 860/ M475.0 byly navrženy pro univerzální vozbu osobních vlaků s elektrickým přenosem na výkonu všechny nápravy. Byly vyrobeny 2 prototypy v továrně Vagonka Tatra Studénka v letech 1974-75. Plánovaná výroba cca 400ks se neuskutečnila pro nezájem průmyslových podniků. Prototypy by

  • Cena: 5 400.00 Kč
koupit
Motorový vůz 852 003, ČD, epocha VI, H0 1:87

Motorový vůz 852 003, ČD, epocha VI, H0 1:87

Model motorového vozu řad 853 a 852 (ex M296.1/2). Model je vybaven rozhraním Plux22, motor se setrvačníkem, řízené osvětlení interiéru, řízený čelní reflektor a osvětlení kabin strojvedoucího. Motorové vozy byly navrženy pro vozbu osobních a rychlíkových vlaků na hlavních tratích s hydrodynamickou převodovkou. Byly vyrobeny v továrně Vagonka Tatra Studénka v letech 1968 -70 v počtu 35ks pro M296.1 pro mezinárodní přepravu (spoj Vindobona) a 25ks řady M296.2 určené pro vnitrostátní provoz. Později všechny

  • Cena: 5 400.00 Kč
koupit
Přípojný vůz Btax780 010 515, ČD, epocha V, H0 1:87

Přípojný vůz Btax780 010 515, ČD, epocha V, H0 1:87

Přípojné vozy řady Btax_780 (ex Blm) jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích k motorovým vozům M152/810, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1973 až 1983, v celkovém počtu 900 kusů. V provozu i s dalšími vozidly loko ř.714 nebo 842 Model Blm/Btax má výkvné nápravy a rozhraní NEM651.

  • Cena: 1 850.00 Kč
koupit
Elektrická lokomotiva Bobina  141 015, ČSD, epocha IV, H0 1:87

Elektrická lokomotiva Bobina 141 015, ČSD, epocha IV, H0 1:87

Elektrická lokomotiva řady 141 (ex. E499.1) byla vyvinuta v Škoda Plzeň jako konstrukční pokračování první el. lokomotivy E499.0 - s náhradou licenčních prvků domácím vývojem. V letech 1959-61 bylo vyrobeno 61ks pro ČSD a současně dalších 30ks pro polské dráhy PKP ( označeno EU05) a 87ks pro SSSR pod označením Čs3. Lokomotivy byly díky rychlosti 120kmh určeny převážně pro osobní a rychlíkovou dopravu. V 90.letech přešly všechny pod ČD, po roce 2014 byl provoz ukončen. Nadále jsou v provozu poslední stroje

  • Cena: 4 250.00 Kč
koupit