LOCOMOTIF - trička, mikiny a předměty s vlakovými a dopravními motivy
Ludmilla právem náleží k ikonám německé železnice. Vzniklo jich přes 870 kusů a zajišťovaly primárně dopravu v bývalé NDR, později po celém Německu.
Ludmilla právem náleží k ikonám německé železnice. Vzniklo jich přes 870 kusů a zajišťovaly primárně dopravu v bývalé NDR, později po celém Německu.
Dámské tričko LUDMILLA v barvě bordó a velikosti S je skvělým způsobem, jak oslavit legendární německou lokomotivu Ludmilla. Toto tričko je inspirováno ikonickými lokomotivami, které sloužily při dopravě po celé NDR a později i po celém Německu. Navrženo pro ženy, které ocení historii železnice a touží po originálním kousku do svého šatníku. Tričko je vyrobeno z kvalitního materiálu a je pohodlné na nošení v každodenním životě. Buďte stylová s dámským tričkem LUDMILLA a okouzlujte své okolí jedinečným des
Ludmilla právem náleží k ikonám německé železnice. Vzniklo jich přes 870 kusů a zajišťovaly primárně dopravu v bývalé NDR, později po celém Německu.
Ludmilla právem náleží k ikonám německé železnice. Vzniklo jich přes 870 kusů a zajišťovaly primárně dopravu v bývalé NDR, později po celém Německu.
Ludmilla právem náleží k ikonám německé železnice. Vzniklo jich přes 870 kusů a zajišťovaly primárně dopravu v bývalé NDR, později po celém Německu.
Vršovický Čtyřkolák nebo pro někoho prostě Dvojka. Lokomotiva, která vznikla v roce 1936 přestavbou ze stroje 434.0148. Za svůj dlouhý parní život, který stále trvá zažila hrůzy druhé světové války a poté odsunutí tak trochu na druhou kolej od Sergejů a Bardotek. Byla spolehlivá při nákladní i osobní dopravě například mezi Prahou a Nymburkem. A v neposlední řadě za zvuku trampské hudby si to majestátně funěla po posázavské trati.
Pro někoho jedna z nejkrásnějších elektrických lokomotiv vůbec. To je řada 150/151, řečená též Krysa (podle charakteristicky „pisklavé“ píšťaly) či Banán (podle zeleno-žlutého originálního nátěru). Pak už stačí jen koupit známku, olíznout a poslat...
Pozemní lanovka na Petřín, česká mini „Eiffelovka“, jarem rozkvetlé sady, hvězdárna. Skvostné výhledy na stověžatou Prahu. Pak už stačí jen koupit známku, olíznout a poslat...
Ludmilla právem náleží k ikonám německé železnice. Vzniklo jich přes 870 kusů a zajišťovaly primárně dopravu v bývalé NDR, později po celém Německu. Pak už stačí jen koupit známku, olíznout a poslat...
Briketa, Nomernoy či Černá huba. Pod různými přezdívkami se skrývá legenda a symbol téměř všech podzemních systémů zemí RVHP. Pak už stačí jen koupit známku, olíznout a poslat...
Švédská strojírna Nydqvist och Holm AB vám nejspíš nic neřekne, ale její zkratka - NOHAB - už ano. Právě tam se v licenci vyráběly známé lokomotivy, jejichž základem byly americké stroje EMD F a kterým nikdo neřekne jinak než Nohabka. Pak už stačí jen koupit známku, olíznout a poslat...
Motorový vůz M152, který byl v roce 1988 přeznačen na řadu 810. Vůz mnoha protikladů. Oblíbený a zároveň zatracovaný. Vůz mnoha přezdívek jako Skleník (okna všude), Autobus (čela skříně i boční okénka připomínají autobusy Karosa Š11, mají i stejný motor LIAZ a převodovku značky Praga), Kufr (podle tvaru), RegioMouse (pojmenování od Českých Drah) , Šukafon (hrkání vozu při jízdě) a dál už radši nepůjdeme…
Motorový vůz M152lt;/strong>, který byl v roce 1988 přeznačen na řadu 810. Vůz mnoha protikladů. Oblíbený a zároveň zatracovaný. Vůz mnoha přezdívek jako Skleník (okna všude), Autobus (čela skříně i boční okénka připomínají autobusy Karosa Š11, mají i stejný motor LIAZ a převodovku značky Praga), Kufr (podle tvaru), RegioMouse (pojmenování od Českých Drah) , Šukafon (hrkání vozu při jízdě) a dál už radši nepůjdeme…
Německá elektrická lokomotiva řady 103, po zásluze dlouhou dobu považována za vlajkovou loď tehdejších Deutsche Bundesbahn. Často známá též pod přezdívkou Osterei. Pak už stačí jen koupit známku, olíznout a poslat...