LOCOMOTIF - trička, mikiny a předměty s vlakovými a dopravními motivy
V roce 1970 se ve Vysokých Tatrách konalo Mistrovství světa v severském lyžování. V předstihu bylo Československým dráhám, zajištujícím provoz na Tatranských elektrických železnicích, jasné, že tehdejší elektrické vozy nemohou kapacitně příval návštěvníků zvládnout. Vyvstala tedy naléhavá potřeba obměnit zastarávající vozový park.
V roce 1970 se ve Vysokých Tatrách konalo Mistrovství světa v severském lyžování. V předstihu bylo Československým dráhám, zajištujícím provoz na Tatranských elektrických železnicích, jasné, že tehdejší elektrické vozy nemohou kapacitně příval návštěvníků zvládnout. Vyvstala tedy naléhavá potřeba obměnit zastarávající vozový park.
V roce 1970 se ve Vysokých Tatrách konalo Mistrovství světa v severském lyžování. V předstihu bylo Československým dráhám, zajištujícím provoz na Tatranských elektrických železnicích, jasné, že tehdejší elektrické vozy nemohou kapacitně příval návštěvníků zvládnout. Vyvstala tedy naléhavá potřeba obměnit zastarávající vozový park.
V roce 1970 se ve Vysokých Tatrách konalo Mistrovství světa v severském lyžování. V předstihu bylo Československým dráhám, zajištujícím provoz na Tatranských elektrických železnicích, jasné, že tehdejší elektrické vozy nemohou kapacitně příval návštěvníků zvládnout. Vyvstala tedy naléhavá potřeba obměnit zastarávající vozový park.
V roce 1970 se ve Vysokých Tatrách konalo Mistrovství světa v severském lyžování. V předstihu bylo Československým dráhám, zajištujícím provoz na Tatranských elektrických železnicích, jasné, že tehdejší elektrické vozy nemohou kapacitně příval návštěvníků zvládnout. Vyvstala tedy naléhavá potřeba obměnit zastarávající vozový park.
V roce 1970 se ve Vysokých Tatrách konalo Mistrovství světa v severském lyžování. V předstihu bylo Československým dráhám, zajištujícím provoz na Tatranských elektrických železnicích, jasné, že tehdejší elektrické vozy nemohou kapacitně příval návštěvníků zvládnout. Vyvstala tedy naléhavá potřeba obměnit zastarávající vozový park.
V roce 1970 se ve Vysokých Tatrách konalo Mistrovství světa v severském lyžování. V předstihu bylo Československým dráhám, zajištujícím provoz na Tatranských elektrických železnicích, jasné, že tehdejší elektrické vozy nemohou kapacitně příval návštěvníků zvládnout. Vyvstala tedy naléhavá potřeba obměnit zastarávající vozový park.
V roce 1970 se ve Vysokých Tatrách konalo Mistrovství světa v severském lyžování. V předstihu bylo Československým dráhám, zajištujícím provoz na Tatranských elektrických železnicích, jasné, že tehdejší elektrické vozy nemohou kapacitně příval návštěvníků zvládnout. Vyvstala tedy naléhavá potřeba obměnit zastarávající vozový park.
V roce 1970 se ve Vysokých Tatrách konalo Mistrovství světa v severském lyžování. V předstihu bylo Československým dráhám, zajištujícím provoz na Tatranských elektrických železnicích, jasné, že tehdejší elektrické vozy nemohou kapacitně příval návštěvníků zvládnout. Vyvstala tedy naléhavá potřeba obměnit zastarávající vozový park.
Ludmilla právem náleží k ikonám německé železnice. Vzniklo jich přes 870 kusů a zajišťovaly primárně dopravu v bývalé NDR, později po celém Německu.
Ludmilla právem náleží k ikonám německé železnice. Vzniklo jich přes 870 kusů a zajišťovaly primárně dopravu v bývalé NDR, později po celém Německu.
Ludmilla právem náleží k ikonám německé železnice. Vzniklo jich přes 870 kusů a zajišťovaly primárně dopravu v bývalé NDR, později po celém Německu.
Dámské tričko Ludmilla v barvě tmavě modrá ve velikosti XL je ideálním způsobem, jak vyjádřit svou vášeň pro železnice a ikonické lokomotivy. Ludmilla je symbolem německé železnice a bylo vyrobeno více než 870 kusů s účelem zajišťovat dopravu v bývalé Německé demokratické republice a později po celém Německu. Díky tomuto tričku můžete vyjádřit svou lásku k železnici a zároveň vypadat stylově a pohodlně. Tričko je vyrobeno z kvalitního materiálu a je vhodné pro každodenní nošení i pro speciální události. B
Ludmilla právem náleží k ikonám německé železnice. Vzniklo jich přes 870 kusů a zajišťovaly primárně dopravu v bývalé NDR, později po celém Německu.
Ludmilla právem náleží k ikonám německé železnice. Vzniklo jich přes 870 kusů a zajišťovaly primárně dopravu v bývalé NDR, později po celém Německu.