Standardní výškově stavitelné opěrné pojezdové kolečko Winterhoff s pohodlnou kličkou, vhodné pro nebrzděné i brděné přívěsy. Disk kolečka je vyroben z odolného plastu. Vysoké madlo možňuje pohodlný úchop při točení kličkou.Po vysunutí se výsuvná část protáčí kolem svislé osy. Při manipulaci a pojíždění s přívěsem lze tak snadno měnit směr jízdy.
Opěrné manipulační kolečko k přívěsu Winterhoff ST 48-200 VB se svislou statickou zatižitelností až 150 kg.Maximální povolené svislé zatížení při pojezdu - manipulaci 90 kg.Opěrné výškově stavitelné kolečko je nepostradatelným pomocníkem při ruční manipulaci, připojování a odpojování přívěsu.Montuje se do držáku umístěného na přední části oje nebo na nájezdové brzdě. Držák není součástí dodávky, lze ho objednat samostatně. Vhodné typy držáků jsou označeny průměrem upnutí 48 mm.Průměr tubusu pro uchycení d
Závěr podsypu pravý na sklopné přívěsy VAPP a Eurotrailers.
Závěr podsypu levý na sklopné přívěsy VAPP a Eurotrailers.
Opěrná noha s kličkou.Výsuv 220 mmStatická nosnost: max. 150 kgUrčeno pro montáž do držáků pro průměr trubky 48 mm.
Opěrná noha s kličkou.Výsuv 220 mmStatická nosnost: max. 150 kgUrčeno pro montáž do držáků pro průměr trubky 48 mm.
Nafukovací kolečko s plechovým diskem, středové uložení osazeno plastovým pouzdrem pro průměr čepu 20 mm.průměr kolečka: 260 mmšířka pneu: 75 mmšířka středového uložení: 88 mm
Toto výškově stavitelné opěrné kolečko má středový čep opatřen aretací - brzdou, která po posunutí mezi prolisy v disku zamezí otáčení kolečka. Tento systém je vhodné použít zejména u nebrzděných přívěsů, kde použití brzdy opěrného kolečka zamezí pohybu přívěsu např. na mírně šikmé ploše nebo za silného větru. Není vhodné pro zajištění naloženého přívěsu nebo prázdného přívěsu ve svahu.Po vysunutí se výsuvná část protáčí kolem svislé osy. Při manipulaci a pojíždění s přívěsem lze tak snadno měnit směr jíz
Opěrné výškově stavitelné kolečko k přívěsu s automatickým výklopem a přírubnou pro přišroubování k rámuStatická nosnost 400 kg, max. zatižitelnost při manipulaci 240 kgBěhoun kolečka z plné gumy, rozměr 225 x 70 mm na ocelovém diskuVýsuv 335 mm + výklop 235 mmPovrchová úprava galvanickým pozinkovánímPři spouštění opěrného kolečka otáčením kličky dochází nejprve k postupnému vyklápění vidlice s kolečkem směrem dolů. Během této fáze neposkytuje opěrné kolečko pevnou oporu. Až po vyklopení o 235 mm dojde k
Pevná opěrná noha délky 600 mm určená pro uchycení do držáku pro průměr trubky 48 mm.délka trubky: 600 mmcelková délka: 660 mmprůměr trubky: 48 mm
Pevná opěrná noha délky 700 mm určená pro uchycení do držáku pro průměr trubky 48 mm.délka trubky: 700 mmcelková délka: 760 mmprůměr trubky: 48 mm
Opěrná noha SF 60-D42-19-280 s integrovanou přírubou 42 mmOpěrná noha s integrovanou přírubu. Na přírubě lze opěrnou nohu volně otáčet a aretovat ji v pracovní svislé poloze nebo v přepravní vodorovné poloze.Opěrná noha je opatřena 19 mm šestihranem. Otáčením šestihranu lze vysunout spodní část nohy až o 240 mm.max. povolené zatížení: 1300 kgmax. výsuv: 240 mm (+/- 10 mm)výška na střed příruby: 280 mm (+/- 10 mm) zasunutácelková výška: 415 mm (+/- 10 mm)
Výklopná opěrná noha ovládaná otáčením 19 mm šestihranu, vhodná pro karavany a prodejní stánky. Nosnost 1800 kg/4 nohy vyklopené na 45 stupňů.Otáčením ovládacího šestihranu dochází k vyklápění nohy až o 450 mm.
Robustní opěrné kolečko je vybaveno otočným mechanismem pro snadné sklopení do vodorovné přepravní polohy. Během jízdy se tak minimalizuje riziko samovolného vyšroubování kolečka, pokud řidič zapomene při manipulaci řádně dotáhnout kličku výsuvu. Ve vodorovné přepravní poloze je kolečko také výš a tím pádem je zcela chráněno proti kolizím s nerovnostmi během jízdy. Jednoduchým pootočením do svislé polohy o 90° s aretací je kolečko připraveno k použití během několika vteřin. Jeho výhody oceníte zejména u č
Předimenzováná vidlice kolečka a celkově velmi solidní zpracování předurčije toto opěrné kolečko pro použití na přívěsech s vysokým provozním zatížením. Vhodné všude, kde je zapotřebí větší průměr kolečka a vysoké povolené zatížení.Po vysunutí se výsuvná část protáčí kolem svislé osy. Při manipulaci a pojíždění s přívěsem lze tak snadno měnit směr jízdy.