Galvanicky zinkovaná přezka s palcovou pojistkou proti samovolnému otevření. Tyto přezky najdete například na přívěsech VAPP řady UNI a PROFI, kde slouží k zaaretování sklopného čela v zavřené poloze. Palcová pojistka je opatřena otvorem o průměru 8 mm umožňujícím dodatečné zajištění např. závlačkou. Výrobce: WINTERHOFF Part ID: 1860019 Objednací číslo: 100707
Protikus k přeskám BV/10/1 a BV/10/2, rovný, vhodný k našroubování na bočnici bez zvýšeného lemování.
Protikus k přeskám BV/10/1 a BV/10/2, vyhnutý. Vyhnutí protikusu umožňuje jeho montáž na bočnice s lemováním, kde je potřeba, aby zadní část protikusu dolehla přímo na bočnici a přední vyhnutá část se opírala o zvýšené lemování tl. až 1,5 až 3 mm. Hloubka vyhnutí je 2,5 mm.
Závěr bočnic ( přeska bez pojistky ) k protikusu BVG/10/A a BVG/10/B.
Protikus k přesce BV/60/1, rovný, vhodný k našroubování na bočnici bez zvýšeného lemování. Výrobce: WINTERHOFF Part ID: 1860081 Objednací číslo: 100730
Předimenzováná vidlice kolečka a celkově velmi solidní zpracování předurčije toto opěrné kolečko pro použití na přívěsech s vysokým provozním zatížením. Vhodné všude, kde je zapotřebí větší průměr kolečka a vysoké povolené zatížení. Po vysunutí se výsuvná část protáčí kolem svislé osy. Při manipulaci a pojíždění s přívěsem lze tak snadno měnit směr jízdy. statická nosnost: max. 500 kg průměr kolečka: 255 mm šířka kolečka: 75 mm průměr svislé trubky: 60 mm náboj ložiska: kluzný
Základní zabezpečení tažných spojek ALBE, Winterhoff WW8 a AL-KO AK7, AK75, AK750, AK10/2, AK252, AK251. Zámek se vkládá do otvoru v ovládacím madle tažné spojky a zajišťuje madlo v uzavřené poloze. Zámek je použitelný i na zapojený přívěs za jízdy.
Zámek Winterhoff Multisafe universal pro tažné spojky. Tělo zámku je vyrobeno z odolného plastu. Obsah balení: zámek, třmen, plastový návlek. Tento zámek lze nasadit na tažné spojky: ALBE: EM 150 R-A EM 220 R-A EM 300 R-A EM 300 R-B EM 350 R-CH AL-KO: AK 160 Ausf. A AK 160 Ausf. B AK 300 Ausf. A AK 7 - 50 Ausf. D KNOTT: KQ 14 A KQ 14 C Sportjacht: KP-03 Winterhoff: WW 150 RG WW 8-A WW 8-B WW 8-C WW 8-D WW 8-E WW 8-H WW 8-G WW 8-Y Tento zámek nelze nasadit na tažné spojky: ALBE:
Výrobce: WINTERHOFF Maximální povolené statické zatížení: 250 kg Průměr tyče: 60 mm Výška (bez kličky): 525 mm Délka vytočení: 230 mm Hmotnost: 7,75 kg Průměr kolečka: 225 mm Šířka kolečka: 70 mm Materiál disku: ocel Part ID: 1860678 Objednací číslo: 110143
Výrobce: WINTERHOFF/ALBE Pro přívěsy: brzděné Montáž: trubka pr. 50 mm Pro přívěs o maximální hmotnosti: 3500 kg Montážní otvory - průměr: 12,5 mm (pro šrouby M12) Montážní otvory - rozteč: 40 mm Montážní otvory - umístění: křížem (pro 1x šroub horizont. a 1x vert.) Stiskací pojistka otevírání tažné spojky: ano Lze montovat na brzdy: KNOTT Part ID: 1860803 Objednací číslo: 100758
Výrobce: WINTERHOFF Maximální povolené statické zatížení: 400 kg Průměr tyče: 60 mm Výška (bez kličky): 525 mm Délka vytočení: 230 mm Hmotnost: 9,23 kg Průměr kolečka: 225 mm Šířka kolečka: 70 mm Materiál disku: ocel Part ID: 1860889 Objednací číslo: 110039 Předimenzováná vidlice kolečka a celkově velmi solidní zpracování předurčuje toto opěrné kolečko pro použití na přívěsech s vysokým provozním zatížením. Po vysunutí se výsuvná část protáčí kolem svislé osy. Při manipulaci a pojíž
Protikus rovný k uzávěrům bočnic (přezkám), vyrobeno z pozinkovaného plechu o síle 2 mm. Otvory průměru 5 mm vrtány v rozteči 20 mm. Part ID: 44010601 Objednací číslo: 100754
Kolečko má plechový pozinkovaný disk, středové uložení osazeno plastovým pouzdrem pro průměr čepu 20 mm. průměr kolečka: 200 mm šířka běhounu: 60 mm šířka středového uložení: 60 mm pro průměr čepu: 20 mm max. zatižitelnost: 250 kg staticky
Výrobce: WINTERHOFF Part ID: 1860647 Objednací číslo: 110029
Pojistka se skládá z pružiny a krycí destičky. Montáž se provádí jednoduchým nasazením na držák opěrného kolečka bez použití nářadí. Pružina je po nasazení zavěšena na kličce držáku a přítlačnou krycí destičkou je držena ve svislé poloze. Spodní konec pružiny je ohnutý směrem nahoru. Pokud během jízdy dojde k samovolnému vysouvání opěrného kolečka např. z důvodu nedostatečného dotažení horní kličky nebo nadměrnými vibracemi, je trubka opěrného kolečka po několika centimetrech vysunutí zachycena spodním há