Mistrovské akvarelové barvy od české firmy UMTON jsou určeny pro profesionální malíře. Jsou vyrobeny z prvotřídních jemných mletých pigmentů vysoké kvality a jsou pojeny speciálními emulzemi, jejichž nejpodstatnější složkou je nejsvětlejší druh arabské gumy a další základní homogenizační a stabilizační komponenty, které jsou součástí receptur výrobce. Jejich kvalita je srovnatelná s barvami předních evropských firem.
Mistrovské akvarelové barvy od české firmy UMTON jsou určeny pro profesionální malíře. Jsou vyrobeny z prvotřídních jemných mletých pigmentů vysoké kvality a jsou pojeny speciálními emulzemi, jejichž nejpodstatnější složkou je nejsvětlejší druh arabské gumy a další základní homogenizační a stabilizační komponenty, které jsou součástí receptur výrobce. Jejich kvalita je srovnatelná s barvami předních evropských firem.
Mistrovské akvarelové barvy od české firmy UMTON jsou určeny pro profesionální malíře. Jsou vyrobeny z prvotřídních jemných mletých pigmentů vysoké kvality a jsou pojeny speciálními emulzemi, jejichž nejpodstatnější složkou je nejsvětlejší druh arabské gumy a další základní homogenizační a stabilizační komponenty, které jsou součástí receptur výrobce. Jejich kvalita je srovnatelná s barvami předních evropských firem.
Mistrovské akvarelové barvy od české firmy UMTON jsou určeny pro profesionální malíře. Jsou vyrobeny z prvotřídních jemných mletých pigmentů vysoké kvality a jsou pojeny speciálními emulzemi, jejichž nejpodstatnější složkou je nejsvětlejší druh arabské gumy a další základní homogenizační a stabilizační komponenty, které jsou součástí receptur výrobce. Jejich kvalita je srovnatelná s barvami předních evropských firem.
Lak damarový se používá jako závěrečný lak pro olejomalbu. Také se míchá do barev, aby získaly emailový charakter a schnou s hladkým a lesklým povrchem. Nanáší se ve vodorovné poloze obrazu za suchého počasí v bezprašném prostředí.
Kerotix je voskový lak v pastě na olejomalbu a temperu, který malbu konzervuje a chrání matnou měkkou vrstvou. Roztírá se tamponem nebo na malbě dlaní. Obraz se potom vystaví na nějakou dobu slunci nebo mírnému teplu, aby se Kerotix mohl vsát do pórů malby. Svým konzervačním účinkem chrání malbu nejlépe před škodlivými výpary a plyny. Dá se použít i výhodně jako tzv. malířské máslo bez tmavění tohoto a je nepostradatelnou pomůckou pro malíře restaurátory, kde se používá při podlepování novým plátnem, jako
Olejový šeps je hmota bílé barvy, která se používá jako podkladový nátěr plochy budoucí malby. Účelem je vyrovnat nerovnosti plochy a vytvořit optický základ obrazu. Olejový šeps sestává z plavené křídy, práškové běloby, polymerovaného lněného oleje, fermeže a terpentinu. Před nanesením malby musí být našepsovaná plocha dokonale zaschnutá.
Olejový šeps je hmota bílé barvy, která se používá jako podkladový nátěr plochy budoucí malby. Účelem je vyrovnat nerovnosti plochy a vytvořit optický základ obrazu. Olejový šeps sestává z plavené křídy, práškové běloby, polymerovaného lněného oleje, fermeže a terpentinu. Před nanesením malby musí být našepsovaná plocha dokonale zaschnutá.
Kerotix je voskový lak v pastě na olejomalbu a temperu, který malbu konzervuje a chrání matnou měkkou vrstvou. Roztírá se tamponem nebo na malbě dlaní. Obraz se potom vystaví na nějakou dobu slunci nebo mírnému teplu, aby se Kerotix mohl vsát do pórů malby. Svým konzervačním účinkem chrání malbu nejlépe před škodlivými výpary a plyny. Dá se použít i výhodně jako tzv. malířské máslo bez tmavění tohoto a je nepostradatelnou pomůckou pro malíře restaurátory, kde se používá při podlepování novým plátnem, jako
Polymerovaný lněný olej oproti běžnému lněnému oleji rychleji zasychá a výrazně méně žloutne, proto je vhodný k ředění olejové barvy. Jeho hustou konzistenci lze upravit přídavkem terpentinu 3221.
Polymerovaný lněný olej oproti běžnému lněnému oleji rychleji zasychá a výrazně méně žloutne, proto je vhodný k ředění olejové barvy. Jeho hustou konzistenci lze upravit přídavkem terpentinu 3221.
Medium II je ředítko suché, rychle schnoucí bez přídavku sikativu. Používá se v malbě prima, v postupné malbě ve spodních a středních vrstvách. Zabraňuje vzniku zaražených míst v malbě.
Medium II je ředítko suché, rychle schnoucí bez přídavku sikativu. Používá se v malbě prima, v postupné malbě ve spodních a středních vrstvách. Zabraňuje vzniku zaražených míst v malbě.
Medium II je ředítko suché, rychle schnoucí bez přídavku sikativu. Používá se v malbě prima, v postupné malbě ve spodních a středních vrstvách. Zabraňuje vzniku zaražených míst v malbě.
Medium I je mastné ředítko zvlášť pečlivě sestavené a nežloutnoucí. Nahrazuje, ba předčí používání lněného oleje. Doporučuje se k lazurování.