SUZUKI

Suzuki DF50ATS

Suzuki DF50ATS

Cenou vyznamenaný čtyřtaktní závěsný motor Suzuki DF50A podává vynikající výkon, je ekonomický ve spotřebě paliva, způsobuje pouze velmi nízké vibrace a je velmi tichý – přičemž i s těmito vlastnostmi splňuje nejpřísnější emisní ustanovení na světě – evropskou normu EU 1.Tento lehký hliníkový motor 815 ccm s 12 ventily a dvěma nahoře umístěnými vačkovými hřídeli disponuje sekvenčním elektronickým vícebodovým vstřikováním paliva a je vybaven rozvodovým řetězem procházejícím olejovou lázní.Dalšími vlastnost

koupit
Suzuki DF40ATL

Suzuki DF40ATL

Cenou vyznamenaný čtyřtaktní závěsný motor Suzuki DF40A podává vynikající výkon, je ekonomický ve spotřebě paliva, způsobuje pouze velmi nízké vibrace a je velmi tichý – přičemž i s těmito vlastnostmi splňuje nejpřísnější emisní ustanovení na světě – evropskou normu EU 1.Tento lehký hliníkový motor 815 ccm s 12 ventily a dvěma nahoře umístěnými vačkovými hřídeli disponuje sekvenčním elektronickým vícebodovým vstřikováním paliva a je vybaven rozvodovým řetězem procházejícím olejovou lázní.Dalšími vlastnost

koupit
Suzuki DF40ATS

Suzuki DF40ATS

Cenou vyznamenaný čtyřtaktní závěsný motor Suzuki DF40A podává vynikající výkon, je ekonomický ve spotřebě paliva, způsobuje pouze velmi nízké vibrace a je velmi tichý – přičemž i s těmito vlastnostmi splňuje nejpřísnější emisní ustanovení na světě – evropskou normu EU 1.Tento lehký hliníkový motor 815 ccm s 12 ventily a dvěma nahoře umístěnými vačkovými hřídeli disponuje sekvenčním elektronickým vícebodovým vstřikováním paliva a je vybaven rozvodovým řetězem procházejícím olejovou lázní.Dalšími vlastnost

koupit
Převodový olej SUZUKI MARINE 1L

Převodový olej SUZUKI MARINE 1L

Převodový olej SUZUKI MARINE 1L   Vysoce výkonný převodový olej.   Výborná ochrana proti korozi a odolnost proti stárnutí. Dobré viskózní a teplotní vlastnosti. Snášenlivý se všemi materiály používanými na těsnění.   Specifikace: SAE 90   Třída:GL5

koupit
Suzuki DF300APXX

Suzuki DF300APXX

Suzuki s tímto modelem udělala skutečný průlom - Nový DF300 nabízí nejlepší poměr spotřeby paliva a výkonu. Ihned po uvedení modelu DF300A se tento model stal vítězem Innovation Award za přelomovou inovaci. Tento model je vůbec prvním 300-hp čtyřdobým závěsným motorem,který nastavuje nové standardy výkonu a výkonnosti. Zároveň je kompaktní a lehký.Nyní Suzuki posunula tento motor eště o krok dále. S technologií Lean Burn a novým systémem zpětné vazby od lambda sond poskytuje Suzuki příznivcům vodního spor

koupit
Suzuki DF300APX

Suzuki DF300APX

Suzuki s tímto modelem udělala skutečný průlom - Nový DF300 nabízí nejlepší poměr spotřeby paliva a výkonu. Ihned po uvedení modelu DF300A se tento model stal vítězem Innovation Award za přelomovou inovaci. Tento model je vůbec prvním 300-hp čtyřdobým závěsným motorem,který nastavuje nové standardy výkonu a výkonnosti. Zároveň je kompaktní a lehký.Nyní Suzuki posunula tento motor eště o krok dále. S technologií Lean Burn a novým systémem zpětné vazby od lambda sond poskytuje Suzuki příznivcům vodního spor

koupit
Suzuki DF200ATX

Suzuki DF200ATX

S uvedením nového dvousetkoňového motoru DF200A nabízí Suzuki uživatelům lodí a člunů zcela nové zážitky. DF200A poskytuje působivý výkon, který byste čekali jedině od motorů V6. Nový model je vybaven přímým sáním vzduchu, proměnným časováním ventilů, vyšším kompresním poměrem, technologií Lean Burn, čidly klepání a přítomnosti vody. Co je ale nejdůležitější, motor DF200A váží pouze 226 kg, což je o 12% méně, než vážil jeho V6 předchůdce. Díky přímému sání vzduchu, které dovoluje motoru nasávat chladnější

koupit
Suzuki DF200ATL

Suzuki DF200ATL

S uvedením nového dvousetkoňového motoru DF200A nabízí Suzuki uživatelům lodí a člunů zcela nové zážitky. DF200A poskytuje působivý výkon, který byste čekali jedině od motorů V6. Nový model je vybaven přímým sáním vzduchu, proměnným časováním ventilů, vyšším kompresním poměrem, technologií Lean Burn, čidly klepání a přítomnosti vody. Co je ale nejdůležitější, motor DF200A váží pouze 226 kg, což je o 12% méně, než vážil jeho V6 předchůdce. Díky přímému sání vzduchu, které dovoluje motoru nasávat chladnější

koupit
Suzuki DF175ATX

Suzuki DF175ATX

S uvedením nového motoru DF175AT nabízí Suzuki uživatelům lodí a člunů zcela nové zážitky. Nový model je vybaven přímým sáním vzduchu, proměnným časováním ventilů, vyšším kompresním poměrem, technologií Lean Burn, čidly klepání a přítomnosti vody. Díky novým technologiím je spotřeba snížena o 3% oproti staršímu modelu DF175TG a má o 5% lepší zrychlení z 0 na 30 mph. Systém Lean Burn díky 32bitové řídící jednotce a čidlům monitorujícím provozní stav motoru dokáže dávkovat palivo s takovou přesností, že již

koupit
Suzuki DF175ATL

Suzuki DF175ATL

S uvedením nového motoru DF175AT nabízí Suzuki uživatelům lodí a člunů zcela nové zážitky. Nový model je vybaven přímým sáním vzduchu, proměnným časováním ventilů, vyšším kompresním poměrem, technologií Lean Burn, čidly klepání a přítomnosti vody. Díky novým technologiím je spotřeba snížena o 3% oproti staršímu modelu DF175TG a má o 5% lepší zrychlení z 0 na 30 mph. Systém Lean Burn díky 32bitové řídící jednotce a čidlům monitorujícím provozní stav motoru dokáže dávkovat palivo s takovou přesností, že již

koupit
Suzuki DF150ATX

Suzuki DF150ATX

S uvedením nového motoru DF150AT nabízí Suzuki uživatelům lodí a člunů zcela nové zážitky. Nový model je vybaven přímým sáním vzduchu, proměnným časováním ventilů, vyšším kompresním poměrem, technologií Lean Burn, čidly klepání a přítomnosti vody. Díky novým technologiím je spotřeba snížena o 5% oproti staršímu modelu DF150TG a má o 3 % lepší zrychlení z 0 na 30 mph. Systém Lean Burn díky 32bitové řídící jednotce a čidlům monitorujícím provozní stav motoru dokáže dávkovat palivo s takovou přesností, že ji

koupit
Suzuki DF150ATL

Suzuki DF150ATL

S uvedením nového motoru DF150AT nabízí Suzuki uživatelům lodí a člunů zcela nové zážitky. Nový model je vybaven přímým sáním vzduchu, proměnným časováním ventilů, vyšším kompresním poměrem, technologií Lean Burn, čidly klepání a přítomnosti vody. Díky novým technologiím je spotřeba snížena o 5% oproti staršímu modelu DF150TG a má o 3 % lepší zrychlení z 0 na 30 mph. Systém Lean Burn díky 32bitové řídící jednotce a čidlům monitorujícím provozní stav motoru dokáže dávkovat palivo s takovou přesností, že ji

koupit
Suzuki DF15AS

Suzuki DF15AS

Modely DF15A a DF20A jsou prvními závěsnými motory ve své třídě, které nabízejí vstřikování paliva. Inženýři společnosti Suzuki slaví obrovské úspěchy především díky tomu, že se zredukovalo množství komponent a tím i hmotnost těchto motorů. Všechny nové komponenty, jako jsou vysokotlaké palivové čerpadlo, chladič paliva, separátor par, vstřiky a nová škrtící klapka, byly vytvořeny tak lehké a malé, jak jen to je možné. Celý systém pracuje bez baterie, což je dalším prvenstvím v této třídě. Zatímco ostatní

koupit
Suzuki DF9.9BRL

Suzuki DF9.9BRL

Modely DF9.9B, DF15A a DF20A jsou prvními závěsnými motory ve své třídě, které nabízejí vstřikování paliva. Inženýři společnosti Suzuki slaví obrovské úspěchy především díky tomu, že se zredukovalo množství komponent a tím i hmotnost těchto motorů. Všechny nové komponenty, jako jsou vysokotlaké palivové čerpadlo, chladič paliva, separátor par, vstřiky a nová škrtící klapka, byly vytvořeny tak lehké a malé, jak jen to je možné. Celý systém pracuje bez baterie, což je dalším prvenstvím v této třídě. Zatímco

koupit
Suzuki DF9.9BRS

Suzuki DF9.9BRS

Modely DF9.9B, DF15A a DF20A jsou prvními závěsnými motory ve své třídě, které nabízejí vstřikování paliva. Inženýři společnosti Suzuki slaví obrovské úspěchy především díky tomu, že se zredukovalo množství komponent a tím i hmotnost těchto motorů. Všechny nové komponenty, jako jsou vysokotlaké palivové čerpadlo, chladič paliva, separátor par, vstřiky a nová škrtící klapka, byly vytvořeny tak lehké a malé, jak jen to je možné. Celý systém pracuje bez baterie, což je dalším prvenstvím v této třídě. Zatímco

koupit