S uvedením nového motoru DF175AT nabízí Suzuki uživatelům lodí a člunů zcela nové zážitky. Nový model je vybaven přímým sáním vzduchu, proměnným časováním ventilů, vyšším kompresním poměrem, technologií Lean Burn, čidly klepání a přítomnosti vody. Díky novým technologiím je spotřeba snížena o 3% oproti staršímu modelu DF175TG a má o 5% lepší zrychlení z 0 na 30 mph. Systém Lean Burn díky 32bitové řídící jednotce a čidlům monitorujícím provozní stav motoru dokáže dávkovat palivo s takovou přesností, že již
S uvedením nového motoru DF150AT nabízí Suzuki uživatelům lodí a člunů zcela nové zážitky. Nový model je vybaven přímým sáním vzduchu, proměnným časováním ventilů, vyšším kompresním poměrem, technologií Lean Burn, čidly klepání a přítomnosti vody. Díky novým technologiím je spotřeba snížena o 5% oproti staršímu modelu DF150TG a má o 3 % lepší zrychlení z 0 na 30 mph. Systém Lean Burn díky 32bitové řídící jednotce a čidlům monitorujícím provozní stav motoru dokáže dávkovat palivo s takovou přesností, že ji
S uvedením nového motoru DF150AT nabízí Suzuki uživatelům lodí a člunů zcela nové zážitky. Nový model je vybaven přímým sáním vzduchu, proměnným časováním ventilů, vyšším kompresním poměrem, technologií Lean Burn, čidly klepání a přítomnosti vody. Díky novým technologiím je spotřeba snížena o 5% oproti staršímu modelu DF150TG a má o 3 % lepší zrychlení z 0 na 30 mph. Systém Lean Burn díky 32bitové řídící jednotce a čidlům monitorujícím provozní stav motoru dokáže dávkovat palivo s takovou přesností, že ji
Modely DF15A a DF20A jsou prvními závěsnými motory ve své třídě, které nabízejí vstřikování paliva. Inženýři společnosti Suzuki slaví obrovské úspěchy především díky tomu, že se zredukovalo množství komponent a tím i hmotnost těchto motorů. Všechny nové komponenty, jako jsou vysokotlaké palivové čerpadlo, chladič paliva, separátor par, vstřiky a nová škrtící klapka, byly vytvořeny tak lehké a malé, jak jen to je možné. Celý systém pracuje bez baterie, což je dalším prvenstvím v této třídě. Zatímco ostatní
Modely DF9.9B, DF15A a DF20A jsou prvními závěsnými motory ve své třídě, které nabízejí vstřikování paliva. Inženýři společnosti Suzuki slaví obrovské úspěchy především díky tomu, že se zredukovalo množství komponent a tím i hmotnost těchto motorů. Všechny nové komponenty, jako jsou vysokotlaké palivové čerpadlo, chladič paliva, separátor par, vstřiky a nová škrtící klapka, byly vytvořeny tak lehké a malé, jak jen to je možné. Celý systém pracuje bez baterie, což je dalším prvenstvím v této třídě. Zatímco
Modely DF9.9B, DF15A a DF20A jsou prvními závěsnými motory ve své třídě, které nabízejí vstřikování paliva. Inženýři společnosti Suzuki slaví obrovské úspěchy především díky tomu, že se zredukovalo množství komponent a tím i hmotnost těchto motorů. Všechny nové komponenty, jako jsou vysokotlaké palivové čerpadlo, chladič paliva, separátor par, vstřiky a nová škrtící klapka, byly vytvořeny tak lehké a malé, jak jen to je možné. Celý systém pracuje bez baterie, což je dalším prvenstvím v této třídě. Zatímco
Modely DF9.9B, DF15A a DF20A jsou prvními závěsnými motory ve své třídě, které nabízejí vstřikování paliva. Inženýři společnosti Suzuki slaví obrovské úspěchy především díky tomu, že se zredukovalo množství komponent a tím i hmotnost těchto motorů. Všechny nové komponenty, jako jsou vysokotlaké palivové čerpadlo, chladič paliva, separátor par, vstřiky a nová škrtící klapka, byly vytvořeny tak lehké a malé, jak jen to je možné. Celý systém pracuje bez baterie, což je dalším prvenstvím v této třídě. Zatímco
Modely DF9.9B, DF15A a DF20A jsou prvními závěsnými motory ve své třídě, které nabízejí vstřikování paliva. Inženýři společnosti Suzuki slaví obrovské úspěchy především díky tomu, že se zredukovalo množství komponent a tím i hmotnost těchto motorů. Všechny nové komponenty, jako jsou vysokotlaké palivové čerpadlo, chladič paliva, separátor par, vstřiky a nová škrtící klapka, byly vytvořeny tak lehké a malé, jak jen to je možné. Celý systém pracuje bez baterie, což je dalším prvenstvím v této třídě. Zatímco
Modely DF100A/115A/140A jsou poslední novinkou v řadě vynikajících závěsných řadových čtyřválců Suzuki. Osvědčená technika s inovacemi, které zaručují vynikající ekonomiku provozu a šetrnost k životnímu prostředí.Od okamžiku, kdy zapnete digitální zapalování, je jasné, že se jedná o dobře navržený stroj. Vynikající parametry: kovaný klikový hřídel výfukový systém se svody typu 4-2-1, který se osvědčil v závodech počítačem řízené vstřikování paliva, samostavný rozvodový řetěz vzduchem chlazený, výkonný čt
Standardní výbava Suzuki DF100BTL Elektrický startér a trim Výtrhová pojistka Dvoustupňová převodovka Sekvenční vícebodové vstřikování paliva Suzuki Lean Burn Systém Suzuki systém snadného startování Omezovač otáček Varovný systém – tlak oleje Bezúdržbový rozvodový řetěz Proplachový systém Nastavitelný doraz vyklápění Systém ochrany proti korozi Od okamžiku, kdy zapnete digitální zapalování, je jasné, že se jedná o dobře navržený stroj. Vynikající parametry: kovaný klikový hříde
Deset let poté, co Suzuki spustila revoluci v oblasti čtyřtaktních závěsných lodních motorů uvedením cenami vyznamenaných modelů DF60 a DF70 na trh, definuje Suzuki tuto kategorii třemi novými modely DF70A, DF80A a DF90A znovu. Jako první z nové generace čtyřtaktů Suzuki jsou ukázkovými modely z hlediska pokroku a výkonu, elektronicky řízené sekvenční několikabodové vstřikování paliva, převodový poměr 2,59:1 a samostavící rozvodový řetěz nevyžadující údržbu. Dále disponují osvědčenou technikou přesazených
SUZUKI FOUKACÍ HARMONIKA - PLAY 365 Suzuki Play 365 days je plastová foukací harmonika určená pro děti. Jedná se o diatonickou (bluesovou) harmoniku s 10 kanálky a plastovým tělem, které je nenáročné na údržbu a zacházení. Jedná se o velmi lehký nástroj, který se snadno drží i dětem. Kvalitní kovové plátky zajišťují plynulý tok vzduchu a snadnou tvorbu tónu. Je vyráběna ve 12 různých barevných provedeních pouze v ladění C. Velikost harmoniky je 102 x 27 x 19 (mm). Součástí dodávky je plastové pouzdro. B
SUZUKI FOUKACÍ HARMONIKA - PLAY 365 Suzuki Play 365 days je plastová foukací harmonika určená pro děti. Jedná se o diatonickou (bluesovou) harmoniku s 10 kanálky a plastovým tělem, které je nenáročné na údržbu a zacházení. Jedná se o velmi lehký nástroj, který se snadno drží i dětem. Kvalitní kovové plátky zajišťují plynulý tok vzduchu a snadnou tvorbu tónu. Je vyráběna ve 12 různých barevných provedeních pouze v ladění C. Velikost harmoniky je 102 x 27 x 19 (mm). Součástí dodávky je plastové pouzdro. B
SUZUKI FOUKACÍ HARMONIKA - PLAY 365 Suzuki Play 365 days je plastová foukací harmonika určená pro děti. Jedná se o diatonickou (bluesovou) harmoniku s 10 kanálky a plastovým tělem, které je nenáročné na údržbu a zacházení. Jedná se o velmi lehký nástroj, který se snadno drží i dětem. Kvalitní kovové plátky zajišťují plynulý tok vzduchu a snadnou tvorbu tónu. Je vyráběna ve 12 různých barevných provedeních pouze v ladění C. Velikost harmoniky je 102 x 27 x 19 (mm). Součástí dodávky je plastové pouzdro. B
SUZUKI AW-1 AIRWAVE HARMONIKA ČERVENÁ Suzuki AW-1 Airwave je dětská foukací diatonická harmonika se speciálně upraveným tělem se širokými rozestupy mezi jednotlivými kanálky tak, aby se na ní dětem snadněji hrálo. Je vyrobena z kvalitního odolného plastu s kvalitními, dobře naladěnými plátky. K dispozici je pouze v základním ladění C, ve třech barevných provedeních: modrá, červená, oranžová. Harmonika je uložena v plastovém vypolstrovaném průhledném obalu včetně instruktážní příručky v angličtině. Je to s