Nový Tarmac jsme navrhli tak, aby měl perfektní kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, aby vám poskytl jízdu vašeho života. Od použití naší knihovny tvarů FreeFoil k nalezení nejlepších tvarů trubek až po vývoj naší další generace designu Rider-First Engineered ™ je nový Tarmac vyvrcholením našeho stále toužícího po rychlosti. Je to čistokrevný závodní stroj bez kompromisů.
Nový Tarmac jsme navrhli tak, aby měl perfektní kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, aby vám poskytl jízdu vašeho života. Od použití naší knihovny tvarů FreeFoil k nalezení nejlepších tvarů trubek až po vývoj naší další generace designu Rider-First Engineered ™ je nový Tarmac vyvrcholením našeho stále toužícího po rychlosti. Je to čistokrevný závodní stroj bez kompromisů.
Nový Tarmac jsme navrhli tak, aby měl perfektní kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, aby vám poskytl jízdu vašeho života. Od použití naší knihovny tvarů FreeFoil k nalezení nejlepších tvarů trubek až po vývoj naší další generace designu Rider-First Engineered ™ je nový Tarmac vyvrcholením našeho stále toužícího po rychlosti. Je to čistokrevný závodní stroj bez kompromisů.
Nový Tarmac jsme navrhli tak, aby měl perfektní kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, aby vám poskytl jízdu vašeho života. Od použití naší knihovny tvarů FreeFoil k nalezení nejlepších tvarů trubek až po vývoj naší další generace designu Rider-First Engineered ™ je nový Tarmac vyvrcholením našeho stále toužícího po rychlosti. Je to čistokrevný závodní stroj bez kompromisů.
Nový Tarmac jsme navrhli tak, aby měl perfektní kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, aby vám poskytl jízdu vašeho života. Od použití naší knihovny tvarů FreeFoil k nalezení nejlepších tvarů trubek až po vývoj naší další generace designu Rider-First Engineered ™ je nový Tarmac vyvrcholením našeho stále toužícího po rychlosti. Je to čistokrevný závodní stroj bez kompromisů.
Nový Tarmac jsme navrhli tak, aby měl perfektní kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, aby vám poskytl jízdu vašeho života. Od použití naší knihovny tvarů FreeFoil k nalezení nejlepších tvarů trubek až po vývoj naší další generace designu Rider-First Engineered ™ je nový Tarmac vyvrcholením našeho stále toužícího po rychlosti. Je to čistokrevný závodní stroj bez kompromisů.
Nový Tarmac jsme navrhli tak, aby měl perfektní kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, aby vám poskytl jízdu vašeho života. Od použití naší knihovny tvarů FreeFoil k nalezení nejlepších tvarů trubek až po vývoj naší další generace designu Rider-First Engineered ™ je nový Tarmac vyvrcholením našeho stále toužícího po rychlosti. Je to čistokrevný závodní stroj bez kompromisů.
Již 40 let zkušeností se stavbou horských kol se zúročilo ve třetí generaci Levo FSR. Zároveň je zde použit motor další generace a díky tomu je nové Levo ještě účinnější. U kola si můžete nastavit geometrii dle vašich potřeb. Máte tu možnost třech různých úhlů hlavové trubky a dvou možností nastavení výšky středového složení.
Již 40 let zkušeností se stavbou horských kol se zúročilo ve třetí generaci Levo FSR. Zároveň je zde použit motor další generace a díky tomu je nové Levo ještě účinnější. U kola si můžete nastavit geometrii dle vašich potřeb. Máte tu možnost třech různých úhlů hlavové trubky a dvou možností nastavení výšky středového složení.
Již 40 let zkušeností se stavbou horských kol se zúročilo ve třetí generaci Levo FSR. Zároveň je zde použit motor další generace a díky tomu je nové Levo ještě účinnější. U kola si můžete nastavit geometrii dle vašich potřeb. Máte tu možnost třech různých úhlů hlavové trubky a dvou možností nastavení výšky středového složení.
Již 40 let zkušeností se stavbou horských kol se zúročilo ve třetí generaci Levo FSR. Zároveň je zde použit motor další generace a díky tomu je nové Levo ještě účinnější. U kola si můžete nastavit geometrii dle vašich potřeb. Máte tu možnost třech různých úhlů hlavové trubky a dvou možností nastavení výšky středového složení.
Již 40 let zkušeností se stavbou horských kol se zúročilo ve třetí generaci Levo FSR. Zároveň je zde použit motor další generace a díky tomu je nové Levo ještě účinnější. U kola si můžete nastavit geometrii dle vašich potřeb. Máte tu možnost třech různých úhlů hlavové trubky a dvou možností nastavení výšky středového složení.
Již 40 let zkušeností se stavbou horských kol se zúročilo ve třetí generaci Levo FSR. Zároveň je zde použit motor další generace a díky tomu je nové Levo ještě účinnější. U kola si můžete nastavit geometrii dle vašich potřeb. Máte tu možnost třech různých úhlů hlavové trubky a dvou možností nastavení výšky středového složení.
Již 40 let zkušeností se stavbou horských kol se zúročilo ve třetí generaci Levo FSR. Zároveň je zde použit motor další generace a díky tomu je nové Levo ještě účinnější. U kola si můžete nastavit geometrii dle vašich potřeb. Máte tu možnost třech různých úhlů hlavové trubky a dvou možností nastavení výšky středového složení.
Již 40 let zkušeností se stavbou horských kol se zúročilo ve třetí generaci Levo FSR. Zároveň je zde použit motor další generace a díky tomu je nové Levo ještě účinnější. U kola si můžete nastavit geometrii dle vašich potřeb. Máte tu možnost třech různých úhlů hlavové trubky a dvou možností nastavení výšky středového složení.