Již 40 let zkušeností se stavbou horských kol se zúročilo ve třetí generaci Levo FSR. Zároveň je zde použit motor další generace a díky tomu je nové Levo ještě účinnější. U kola si můžete nastavit geometrii dle vašich potřeb. Máte tu možnost třech různých úhlů hlavové trubky a dvou možností nastavení výšky středového složení.
Již 40 let zkušeností se stavbou horských kol se zúročilo ve třetí generaci Levo FSR. Zároveň je zde použit motor další generace a díky tomu je nové Levo ještě účinnější. U kola si můžete nastavit geometrii dle vašich potřeb. Máte tu možnost třech různých úhlů hlavové trubky a dvou možností nastavení výšky středového složení.
Již 40 let zkušeností se stavbou horských kol se zúročilo ve třetí generaci Levo FSR. Zároveň je zde použit motor další generace a díky tomu je nové Levo ještě účinnější. U kola si můžete nastavit geometrii dle vašich potřeb. Máte tu možnost třech různých úhlů hlavové trubky a dvou možností nastavení výšky středového složení.
Již 40 let zkušeností se stavbou horských kol se zúročilo ve třetí generaci Levo FSR. Zároveň je zde použit motor další generace a díky tomu je nové Levo ještě účinnější. U kola si můžete nastavit geometrii dle vašich potřeb. Máte tu možnost třech různých úhlů hlavové trubky a dvou možností nastavení výšky středového složení.
Již 40 let zkušeností se stavbou horských kol se zúročilo ve třetí generaci Levo FSR. Zároveň je zde použit motor další generace a díky tomu je nové Levo ještě účinnější. U kola si můžete nastavit geometrii dle vašich potřeb. Máte tu možnost třech různých úhlů hlavové trubky a dvou možností nastavení výšky středového složení.
Již 40 let zkušeností se stavbou horských kol se zúročilo ve třetí generaci Levo FSR. Zároveň je zde použit motor další generace a díky tomu je nové Levo ještě účinnější. U kola si můžete nastavit geometrii dle vašich potřeb. Máte tu možnost třech různých úhlů hlavové trubky a dvou možností nastavení výšky středového složení.
Již 40 let zkušeností se stavbou horských kol se zúročilo ve třetí generaci Levo FSR. Zároveň je zde použit motor další generace a díky tomu je nové Levo ještě účinnější. U kola si můžete nastavit geometrii dle vašich potřeb. Máte tu možnost třech různých úhlů hlavové trubky a dvou možností nastavení výšky středového složení.
Již 40 let zkušeností se stavbou horských kol se zúročilo ve třetí generaci Levo FSR. Zároveň je zde použit motor další generace a díky tomu je nové Levo ještě účinnější. U kola si můžete nastavit geometrii dle vašich potřeb. Máte tu možnost třech různých úhlů hlavové trubky a dvou možností nastavení výšky středového složení.
Již 40 let zkušeností se stavbou horských kol se zúročilo ve třetí generaci Levo FSR. Zároveň je zde použit motor další generace a díky tomu je nové Levo ještě účinnější. U kola si můžete nastavit geometrii dle vašich potřeb. Máte tu možnost třech různých úhlů hlavové trubky a dvou možností nastavení výšky středového složení.
Již 40 let zkušeností se stavbou horských kol se zúročilo ve třetí generaci Levo FSR. Zároveň je zde použit motor další generace a díky tomu je nové Levo ještě účinnější. U kola si můžete nastavit geometrii dle vašich potřeb. Máte tu možnost třech různých úhlů hlavové trubky a dvou možností nastavení výšky středového složení.
Již 40 let zkušeností se stavbou horských kol se zúročilo ve třetí generaci Levo FSR. Zároveň je zde použit motor další generace a díky tomu je nové Levo ještě účinnější. U kola si můžete nastavit geometrii dle vašich potřeb. Máte tu možnost třech různých úhlů hlavové trubky a dvou možností nastavení výšky středového složení.
Již 40 let zkušeností se stavbou horských kol se zúročilo ve třetí generaci Levo FSR. Zároveň je zde použit motor další generace a díky tomu je nové Levo ještě účinnější. U kola si můžete nastavit geometrii dle vašich potřeb. Máte tu možnost třech různých úhlů hlavové trubky a dvou možností nastavení výšky středového složení.
Již 40 let zkušeností se stavbou horských kol se zúročilo ve třetí generaci Levo FSR. Zároveň je zde použit motor další generace a díky tomu je nové Levo ještě účinnější. U kola si můžete nastavit geometrii dle vašich potřeb. Máte tu možnost třech různých úhlů hlavové trubky a dvou možností nastavení výšky středového složení.
Kenevo je nejschopnější eMTB na trhu - s předním i zadním odpružením o délce chodu 180 mm, nejhladším a nejvýkonnějším motorem, se kterým zvládnete ujet na jedno nabití mnohem více kilometrů, než kdykoli předtím. Náš model Kenevo Comp kombinuje všechny nejnovější technologie s chytře zvolenými komponenty, které vydrží i ty nejnáročnější zacházení a podmínky.
Kenevo je nejschopnější eMTB na trhu - s předním i zadním odpružením o délce chodu 180 mm, nejhladším a nejvýkonnějším motorem, se kterým zvládnete ujet na jedno nabití mnohem více kilometrů, než kdykoli předtím. Náš model Kenevo Comp kombinuje všechny nejnovější technologie s chytře zvolenými komponenty, které vydrží i ty nejnáročnější zacházení a podmínky.