Shell Rimula R5 E je olej na syntetické bázi pro velké dieselové motory. Využívá nejmodernější kombinaci vysoce výkonných přísad, které zajišťují ochranu motoru v širokém rozsahu jeho provozních tlaků a teplot. Účinnost přísad je podpořena použitím syntetických základových olejů, které zlepšují výkonnost oleje v klíčových oblastech. Těmi jsou snížení ztrát energie – snížení spotřeby paliva, skvělé viskozitní vlastnosti, zvýšená ochrana proti sazím a opotřebení, výjimečná univerzálnost – jeden olej pro cel
Shell Rimula R5 LE je olej na syntetické bázi pro velké dieselové motory. Zaručuje zvýšenou ochranu motoru použitím vylepšené technologie „low-SAPS“ přísad. Díky tomu je olej kompatibilní s poslední generací systémů pro úpravu spalin a současně zajišťuje úsporu paliva. Ochrana motoru je posílena použitím syntetických základových olejů, které zvyšují účinnost přísad a zajišťují snížení spotřeby paliva bez dopadu na životnost motoru.
Shell Rimula R5 LM je olej na syntetické bázi pro velké dieselové motory. Poskytuje ochranu a výkon v moderních vysoce výkonných velkých dieselových motorech předních evropských výrobců, jako jsou Mercedes-Benz a MAN s požadavky na splnění normy ACEA E6.
Shell Rimula R6 LM je plně syntetický „low SAPS“ olej pro velké dieselové motory. Lze ho použít pro široké spektrum nákladní a dopravní techniky, která je osazena moderními nízkoemisními motory Mercedes-Benz, MAN, DAF, Volvo a další. Zejména vhodný k optimalizaci olejového hospodářství při smíšeném vozovém parku s Euro 2,3,4,5 a 6 motory. Schválen výrobci Mercedes-Benz, MAN a Volvo pro použití v autobusech a nákladních vozidlech vybavených motory, které spalují 100 % CNG.
Shell Rimula R6 LME je plně syntetický „low SAPS“ olej pro velké dieselové motory. Zejména vhodný do širokého spektra nákladní a dopravní techniky, která je osazena moderními nízkoemisními motory Mercedes-Benz, MAN, DAF a další. Lze ho použít k optimalizaci olejového hospodářství při smíšeném vozovém parku s Euro 2,3,4 a 5 motory. Splňuje nejnovější specifikace společností Mercedes-Benz, MAN a dalších pro Euro 4,5 a 6 motory a převyšuje výkonnostní požadavky norem ACEA E6 a E7.
Shell Rimula R6 M je plně syntetický olej pro velké dieselové motory. Lze ho použít pro široké spektrum nákladní a dopravní techniky, která je osazena moderními nízkoemisními motory Mercedes-Benz a MAN. Splňuje také výkonové požadavky dalších evropských výrobců jako Volvo, Renault, DAF, Deutz a IVECO, dále Cummins, Mack a většiny japonských motorů. Splňuje požadavky většiny evropských výrobců pro Euro 2,3 motory a pro většinu Euro IV a Euro V motorů bez filtru pevných částic.
Shell Rimula R6 ME je plně syntetický olej pro velké dieselové motory. Lze ho použít pro široké spektrum nákladní a dopravní techniky, která je osazena moderními nízkoemisními motory Mercedes-Benz a MAN. Splňuje také výkonové požadavky dalších evropských výrobců jako Volvo, Renault a DAF. Splňuje požadavky většiny evropských výrobců pro Euro 2,3 motory a pro určité Euro IV aplikace.
Shell Rimula R6 MS je plně syntetický olej pro vysoce zatěžované dieselové motory. Zvláště vhodný pro moderní nízkoemisní vozy Mercedes-Benz a MAN. Splňuje nebo převyšuje výkonnostní požadavky dalších evropských výrobců jako Scania, Volvo, Renault, DAF, Deutz a IVECO a také Cummins, Mack a mnoha japonských typů motorů. Není vhodný pro motoryCaterpillar. Splňuje požadavky většiny evropských výrobců motorů Euro 2,3. Je také je vhodný pro většinu motorů bez filtrů pevných částic třídy Euro IV a Euro V, stejn
SHELL HELIX HX8 ECT 5W-30 je plně syntetický motorový olej určený především pro vozy koncernu VW, kde je předepsán motorový olej s normou VW 504.00/507.00
SHELL HELIX HX8 ECT 5W-30 je plně syntetický motorový olej určený především pro vozy koncernu VW, kde je předepsán motorový olej s normou VW 504.00/507.00
Shell Tellus S2 MX 32 je vysoce výkonná průmyslová hydraulická kapalina, která je vyrobena ze základových olejů Group II. Využívá unikátní patentovanou technologii Shell pro zajištění výjimečné ochrany a výkonu ve většině výrobních a mnoha mobilních zařízeních. Brání poruchám způsobeným vlivem teplot nebo mechanického namáhání a pomáhá předcházet tvorbě škodlivých úsad, které mohou snížit účinnost hydraulického systému
Shell Rimula R5 LE je olej na syntetické bázi pro velké dieselové motory. Zaručuje zvýšenou ochranu motoru použitím vylepšené technologie „low-SAPS“ přísad. Díky tomu je olej kompatibilní s poslední generací systémů pro úpravu spalin a současně zajišťuje úsporu paliva. Ochrana motoru je posílena použitím syntetických základových olejů, které zvyšují účinnost přísad a zajišťují snížení spotřeby paliva bez dopadu na životnost motor
Shell Spirax S6 TXME je prémiový olej typu UTTO (Universal Tractor Transmission Oil) vyrobený nejmodernější technologií k zajištění špičkového mazání převodovek, hydraulických systémů, mokrých brzd a dalších přídavných zařízení zemědělské a mimosilniční techniky.
Plně syntetický motorový olej pro benzínové a dieselové motory. Splňuje technicky náročné specifikace VW 504.00/507.00. Navržený ke splnění náročných požadavků vysoce výkonných motorů Audi a VW a motorů vyžadujících ACEA C3.
Plně syntetický motorový olej pro dieselové motory. Splňuje technicky náročné specifikace Mercedes-Benz MB 229.51^1, BMW LL-04 a Chrysler MS-11106 „low-SAPS“. Je formulován konkrétně pro použití v dieselových motorech vybavených filtrem pevných částic (DPF). Může být použit v dieselových motorech Mercedes-Benz s nebo bez filtru pevných částic.