Oboustranné kryté nástupiště Vlaštovka . Základní délka nástupiště je 400mm. Segmenty lze spojovat do libovolné délky. Stavebnice je zhotovena technologií laser cut.
Oboustranné kryté nástupiště Vlaštovka . Základní délka nástupiště je 1200mm. Segmenty lze spojovat do libovolné délky. Stavebnice je zhotovena technologií laser cut.
Stavebnice modelu původního jednokolejného viaduktu. Stavebnici lze jednoduchým způsobem upravit pro dvoukolejný provoz. Viadukt u Jezernice - stavební zajímavost na Severní dráze císaře Ferdinanda - je monumentální, 343 m dlouhý a 10 m vysoký viadukt se 41 oblouky (z nichž 30 má světlost 6,5 m) u obce Jezernice.
Model stavebnice nádražní budovy českomoravské transverzální dráhy, normálie 17H, která se nachází na trati 185 z Horažďovic předměstí do Domažlic. Samotná nádražní budova je v Žichovicích. Stavebnice budovy je doplněna o krytou verandu a dva boční přístavky. Stavebnice je určena pro zkušené modeláře.
Stavebnice dřevěného větrného mlýna zhotovená přesnou technologií laser cut. Kostra mlýna je z dřevitého kartonu a jeho vnější stěny jsou ze smrkové dýhy. PARTUTOVICEVětrný mlýn německého (beranního) typu Partutovický dřevěný větrný mlýn německého typu byl postaven v roce 1837 na kotě 560 mnm. u č.p. 78. Ke stavbě byly použity i části staršího mlýna, jak svědčí datování 1783 na jednom z trámu. Staviteli a prvními majiteli byli manželé Muckovi. Později, r. 1894 chátrající mlýn koupil krajánek Benedikt Marš
Stavebnice strážního domku českomoravské transverzální dráhy zhotovená technologií laser cut. Od roku 1950 v tomto strážním domku žil Václav Baur s manželkou a později se synem Václavem. Pan Baur byl zaměstnancem drah a měl na starosti úsek od svého domu po Velké Hydčice. Při čelním pohledu na strážní domek se vlevo dozadu nacházejí tzv. Luha, která jsou chráněnou krajinou oblastí. Do dnešních dnů se zachovala kutiště hledačů stříbra. U Baurů na trati 185 mezi zastávkami Velké Hydčice a Žichovice.
Parní čerpací stanice - vodárna z roku 1892. Stavebnice je zhotovena přesnou technologií Laser-cut. Stavebnice obsahuje všechny potřebné díly k sestavení. Stavebnice neobsahuje barvy, lepidlo a kulatinu na komíny.
Stavebnice modelu klasické prodejny smíšeného zboží, která byla rozdělena na dvě části. Maso a uzeniny a prodej potravin a smíšeného zboží. Tento typ by staven podle jednotného vzoru v letech 1970 - 80. Lišil se počtem výkladců. Podle velikosti obce, ve které se prodejna stavěla měla výkladce jeden až čtyři. Počítány byly výkladce v potravinách. Jednalo se buď o cihlovou nebo panelovou stavbu. Většinou se jednalo o družstevní prodejny stavěné v akci Z . Ve stavebnici jsou 3ks LED diod, 3ks odporů. Z vyba
Aršík obtisků pro označení jednotlivých obchodů na modelovém kolejišti. Aršík obsahuje 7 + 1 štítů obchodů, včetně jednoho obchodu z Prahy 6, který měl spadlé písmeno E. Vedoucí obchodu měl nemalé potíže s vysvětlováním, že nepodvrací republiku. Dále jsou také k dispozici obtisky, které byly buď na výkladnicích, nebo na zadní straně výlohy. Třetím typem obtisku jsou firemní znaky na dveře aut.
Set označníků autobusové zastávky v měřítku H0 a TT. V setu jsou dva nouzové označníky zastávky na disku z trambusu a dva klasické. Pátým označníkem je terč, který se umísťoval na čelo nebo bok zastávky. Set označníků je doplněn obtisky s terči, názvem zastávky a jizdními řády. U setu je přiložena jednoduchá plechová zastávka vyřezaná z kartonu. Celý set je stavebnice, která se musí nabarvit a sestavit.
Set označníků autobusové zastávky v měřítku H0 a TT. V setu jsou dva nouzové označníky zastávky na disku z trambusu a dva klasické. Pátým označníkem je terč, který se umísťoval na čelo nebo bok zastávky. Set označníků je doplněn obtisky s terči, názvem zastávky a jizdními řády. U setu je přiložena jednoduchá plechová zastávka vyřezaná z kartonu. Celý set je stavebnice, která se musí nabarvit a sestavit.
Ikonické auto z období 1970 až do současné doby. Škoda 110 R - přinášíme jí v podobě stavebnice v měřítku TT a H0. Stavebnice je jednoduchá a nepotřebuje návod. Ve stavebnici není lepidlo a barvy. Taktéž model není možné považovat za hračku a je určen zkušeným modelářům. Na prototypové modely jsme použili barvy Vallejo a AK. Lepidlo vteřinové Pattex. Ikonisches Auto von 1970 bis heute. Skoda 110 R - wir bringen es in Form eines Bausatzes in TT und H0 Maßstab. Der Bausatz ist einfach und braucht keine Anle
Stavebnice modelu vodárny podle normálie 32a/H KkStB. Stavebnice nahrazuje starší model vodárny Pocínovice. Jde o stejný typ vodárna, pouze inovovaný. Model vodárny lze postavit ve dvou variantách. A to jako klasickou vodárnu umístěnou na nádraží. Druhá varianta je technický řez vodárnou, díky kterému lze vidět interiér a vybavení vodárny. Z této varianty jsou ilustrční obrázky.Novinkou ve stavebnici je 3D gravírovaná střecha (bobrovka) a gravírované dřevěné obložení nádrže, které je z borovicové dýhy. Vc
Stavebnice modelu vodárny podle normálie 32a/H KkStB. Stavebnice nahrazuje starší model vodárny Pocínovice. Jde o stejný typ vodárna, pouze inovovaný. Model vodárny lze postavit ve dvou variantách. A to jako klasickou vodárnu umístěnou na nádraží. Druhá varianta je technický řez vodárnou, díky kterému lze vidět interiér a vybavení vodárny. Z této varianty jsou ilustrční obrázky.Novinkou ve stavebnici je 3D gravírovaná střecha (bobrovka) a gravírované dřevěné obložení nádrže, které je z borovicové dýhy. Vc
Stavebnice modelu vodárny podle normálie 32a/H KkStB. Stavebnice nahrazuje starší model vodárny Pocínovice. Jde o stejný typ vodárna, pouze inovovaný. Model vodárny lze postavit ve dvou variantách. A to jako klasickou vodárnu umístěnou na nádraží. Druhá varianta je technický řez vodárnou, díky kterému lze vidět interiér a vybavení vodárny. Z této varianty jsou ilustrční obrázky.Novinkou ve stavebnici je 3D gravírovaná střecha (bobrovka) a gravírované dřevěné obložení nádrže, které je z borovicové dýhy. Vc