Dana Lédl aka Myokard se svými designy slaví úspěchy a my jsme vděční za to, že se s námi vůbec zahazuje .) Jednou z extrémně úspěšných ilustrací je její verze Václava Havla - Nežít ve lži ve formě plakátu, které se prodalo tzv. požehnaně. Ba co víc, jedná se o nejčastěji žádaný design, který jste chtěli dostat na triko. A ačkoli bychom tu neradi Havla prodávali jako matrjošku, rozhodli jsme se jich přeci jen pár natisknout. Původní ilustraci jsme drobně upravili tak, aby kompozičně fungoval
Dana Lédl aka Myokard se svými designy slaví úspěchy a my jsme vděční za to, že se s námi vůbec zahazuje .) Jednou z extrémně úspěšných ilustrací je její verze Václava Havla - Nežít ve lži ve formě plakátu, které se prodalo tzv. požehnaně. Ba co víc, jedná se o nejčastěji žádaný design, který jste chtěli dostat na triko. A ačkoli bychom tu neradi Havla prodávali jako matrjošku, rozhodli jsme se jich přeci jen pár natisknout. Původní ilustraci jsme drobně upravili tak, aby kompozičně fungoval
Dana Lédl aka Myokard se svými designy slaví úspěchy a my jsme vděční za to, že se s námi vůbec zahazuje .) Jednou z extrémně úspěšných ilustrací je její verze Václava Havla - Nežít ve lži ve formě plakátu, které se prodalo tzv. požehnaně. Ba co víc, jedná se o nejčastěji žádaný design, který jste chtěli dostat na triko. A ačkoli bychom tu neradi Havla prodávali jako matrjošku, rozhodli jsme se jich přeci jen pár natisknout. Původní ilustraci jsme drobně upravili tak, aby kompozičně fungoval
Dana Lédl aka Myokard se svými designy slaví úspěchy a my jsme vděční za to, že se s námi vůbec zahazuje .) Jednou z extrémně úspěšných ilustrací je její verze Václava Havla - Nežít ve lži ve formě plakátu, které se prodalo tzv. požehnaně. Ba co víc, jedná se o nejčastěji žádaný design, který jste chtěli dostat na triko. A ačkoli bychom tu neradi Havla prodávali jako matrjošku, rozhodli jsme se jich přeci jen pár natisknout. Původní ilustraci jsme drobně upravili tak, aby kompozičně fungoval
Dana Lédl aka Myokard se svými designy slaví úspěchy a my jsme vděční za to, že se s námi vůbec zahazuje .) Jednou z extrémně úspěšných ilustrací je její verze Václava Havla - Nežít ve lži ve formě plakátu, které se prodalo tzv. požehnaně. Ba co víc, jedná se o nejčastěji žádaný design, který jste chtěli dostat na triko. A ačkoli bychom tu neradi Havla prodávali jako matrjošku, rozhodli jsme se jich přeci jen pár natisknout. Původní ilustraci jsme drobně upravili tak, aby kompozičně fungoval
100 Kč z každého prodaného trička patří projektu Jsme fér - podpora manželství pro všechny. S obecně narůstajícím konzervatismem, nacionalismem, klerofašismem a bující dezinfo scénou sílí hlas tzv. anti-gender hnutí. Ačkoli anti-gender nemá specifickou definici, základem jejich narativů je existence globálního spinutí, které hodlá rozvrátit onu „starou dobroutradiční rodinu“. Podle vědecké práce socioložky Evy Svatoňové je antigenderový diskurz zastřešující mimo jiné pro homofobii. „Kolem roku 1995
100 Kč z každého prodaného trička patří projektu Jsme fér - podpora manželství pro všechny. S obecně narůstajícím konzervatismem, nacionalismem, klerofašismem a bující dezinfo scénou sílí hlas tzv. anti-gender hnutí. Ačkoli anti-gender nemá specifickou definici, základem jejich narativů je existence globálního spinutí, které hodlá rozvrátit onu „starou dobroutradiční rodinu“. Podle vědecké práce socioložky Evy Svatoňové je antigenderový diskurz zastřešující mimo jiné pro homofobii. „Kolem roku 1995
100 Kč z každého prodaného trička patří projektu Jsme fér - podpora manželství pro všechny. S obecně narůstajícím konzervatismem, nacionalismem, klerofašismem a bující dezinfo scénou sílí hlas tzv. anti-gender hnutí. Ačkoli anti-gender nemá specifickou definici, základem jejich narativů je existence globálního spinutí, které hodlá rozvrátit onu „starou dobroutradiční rodinu“. Podle vědecké práce socioložky Evy Svatoňové je antigenderový diskurz zastřešující mimo jiné pro homofobii. „Kolem roku 1995
100 Kč z každého prodaného trička patří projektu Jsme fér - podpora manželství pro všechny. S obecně narůstajícím konzervatismem, nacionalismem, klerofašismem a bující dezinfo scénou sílí hlas tzv. anti-gender hnutí. Ačkoli anti-gender nemá specifickou definici, základem jejich narativů je existence globálního spinutí, které hodlá rozvrátit onu „starou dobroutradiční rodinu“. Podle vědecké práce socioložky Evy Svatoňové je antigenderový diskurz zastřešující mimo jiné pro homofobii. „Kolem roku 1995
100 Kč z každého prodaného trička patří projektu Jsme fér - podpora manželství pro všechny. S obecně narůstajícím konzervatismem, nacionalismem, klerofašismem a bující dezinfo scénou sílí hlas tzv. anti-gender hnutí. Ačkoli anti-gender nemá specifickou definici, základem jejich narativů je existence globálního spinutí, které hodlá rozvrátit onu „starou dobroutradiční rodinu“. Podle vědecké práce socioložky Evy Svatoňové je antigenderový diskurz zastřešující mimo jiné pro homofobii. „Kolem roku 1995
100 Kč z každého prodaného trička patří projektu Jsme fér - podpora manželství pro všechny. S obecně narůstajícím konzervatismem, nacionalismem, klerofašismem a bující dezinfo scénou sílí hlas tzv. anti-gender hnutí. Ačkoli anti-gender nemá specifickou definici, základem jejich narativů je existence globálního spinutí, které hodlá rozvrátit onu „starou dobroutradiční rodinu“. Podle vědecké práce socioložky Evy Svatoňové je antigenderový diskurz zastřešující mimo jiné pro homofobii. „Kolem roku 1995
100 Kč z každého prodaného trička patří projektu Jsme fér - podpora manželství pro všechny. S obecně narůstajícím konzervatismem, nacionalismem, klerofašismem a bující dezinfo scénou sílí hlas tzv. anti-gender hnutí. Ačkoli anti-gender nemá specifickou definici, základem jejich narativů je existence globálního spinutí, které hodlá rozvrátit onu „starou dobroutradiční rodinu“. Podle vědecké práce socioložky Evy Svatoňové je antigenderový diskurz zastřešující mimo jiné pro homofobii. „Kolem roku 1995
100 Kč z každého prodaného trička patří projektu Jsme fér - podpora manželství pro všechny. S obecně narůstajícím konzervatismem, nacionalismem, klerofašismem a bující dezinfo scénou sílí hlas tzv. anti-gender hnutí. Ačkoli anti-gender nemá specifickou definici, základem jejich narativů je existence globálního spinutí, které hodlá rozvrátit onu „starou dobroutradiční rodinu“. Podle vědecké práce socioložky Evy Svatoňové je antigenderový diskurz zastřešující mimo jiné pro homofobii. „Kolem roku 1995
100 Kč z každého prodaného trička patří projektu Jsme fér - podpora manželství pro všechny. S obecně narůstajícím konzervatismem, nacionalismem, klerofašismem a bující dezinfo scénou sílí hlas tzv. anti-gender hnutí. Ačkoli anti-gender nemá specifickou definici, základem jejich narativů je existence globálního spinutí, které hodlá rozvrátit onu „starou dobroutradiční rodinu“. Podle vědecké práce socioložky Evy Svatoňové je antigenderový diskurz zastřešující mimo jiné pro homofobii. „Kolem roku 1995
100 Kč z každého prodaného trička patří projektu Jsme fér - podpora manželství pro všechny. S obecně narůstajícím konzervatismem, nacionalismem, klerofašismem a bující dezinfo scénou sílí hlas tzv. anti-gender hnutí. Ačkoli anti-gender nemá specifickou definici, základem jejich narativů je existence globálního spinutí, které hodlá rozvrátit onu „starou dobroutradiční rodinu“. Podle vědecké práce socioložky Evy Svatoňové je antigenderový diskurz zastřešující mimo jiné pro homofobii. „Kolem roku 1995