Never Enough

Triko Nikita - Nežít Ve Lži - NILCOTT® Organic XL

Triko Nikita - Nežít Ve Lži - NILCOTT® Organic XL

Dana Lédl aka Myokard se svými designy slaví úspěchy a my jsme vděční za to, že se s námi vůbec zahazuje .) Jednou z extrémně úspěšných ilustrací je její verze Václava Havla - Nežít ve lži ve formě plakátu, které se prodalo tzv. požehnaně. Ba co víc, jedná se o nejčastěji žádaný design, který jste chtěli dostat na triko.    A ačkoli bychom tu neradi Havla prodávali jako matrjošku, rozhodli jsme se jich přeci jen pár natisknout. Původní ilustraci jsme drobně upravili tak, aby kompozičně fungoval

koupit
Triko Nikita - Nežít Ve Lži - NILCOTT® Organic L

Triko Nikita - Nežít Ve Lži - NILCOTT® Organic L

Dana Lédl aka Myokard se svými designy slaví úspěchy a my jsme vděční za to, že se s námi vůbec zahazuje .) Jednou z extrémně úspěšných ilustrací je její verze Václava Havla - Nežít ve lži ve formě plakátu, které se prodalo tzv. požehnaně. Ba co víc, jedná se o nejčastěji žádaný design, který jste chtěli dostat na triko.    A ačkoli bychom tu neradi Havla prodávali jako matrjošku, rozhodli jsme se jich přeci jen pár natisknout. Původní ilustraci jsme drobně upravili tak, aby kompozičně fungoval

koupit
Triko Nikita - Nežít Ve Lži - NILCOTT® Organic M

Triko Nikita - Nežít Ve Lži - NILCOTT® Organic M

Dana Lédl aka Myokard se svými designy slaví úspěchy a my jsme vděční za to, že se s námi vůbec zahazuje .) Jednou z extrémně úspěšných ilustrací je její verze Václava Havla - Nežít ve lži ve formě plakátu, které se prodalo tzv. požehnaně. Ba co víc, jedná se o nejčastěji žádaný design, který jste chtěli dostat na triko.    A ačkoli bychom tu neradi Havla prodávali jako matrjošku, rozhodli jsme se jich přeci jen pár natisknout. Původní ilustraci jsme drobně upravili tak, aby kompozičně fungoval

koupit
Triko Nikita - Nežít Ve Lži - NILCOTT® Organic S

Triko Nikita - Nežít Ve Lži - NILCOTT® Organic S

Dana Lédl aka Myokard se svými designy slaví úspěchy a my jsme vděční za to, že se s námi vůbec zahazuje .) Jednou z extrémně úspěšných ilustrací je její verze Václava Havla - Nežít ve lži ve formě plakátu, které se prodalo tzv. požehnaně. Ba co víc, jedná se o nejčastěji žádaný design, který jste chtěli dostat na triko.    A ačkoli bychom tu neradi Havla prodávali jako matrjošku, rozhodli jsme se jich přeci jen pár natisknout. Původní ilustraci jsme drobně upravili tak, aby kompozičně fungoval

koupit
Triko Nikita - Nežít Ve Lži - NILCOTT® Organic XS

Triko Nikita - Nežít Ve Lži - NILCOTT® Organic XS

Dana Lédl aka Myokard se svými designy slaví úspěchy a my jsme vděční za to, že se s námi vůbec zahazuje .) Jednou z extrémně úspěšných ilustrací je její verze Václava Havla - Nežít ve lži ve formě plakátu, které se prodalo tzv. požehnaně. Ba co víc, jedná se o nejčastěji žádaný design, který jste chtěli dostat na triko.    A ačkoli bychom tu neradi Havla prodávali jako matrjošku, rozhodli jsme se jich přeci jen pár natisknout. Původní ilustraci jsme drobně upravili tak, aby kompozičně fungoval

koupit
Triko Basic Rainbow 3XL

Triko Basic Rainbow 3XL

  100 Kč z každého prodaného trička patří projektu Jsme fér - podpora manželství pro všechny. S obecně narůstajícím konzervatismem, nacionalismem, klerofašismem a bující dezinfo scénou sílí hlas tzv. anti-gender hnutí. Ačkoli anti-gender nemá specifickou definici, základem jejich narativů je existence globálního spinutí, které hodlá rozvrátit onu „starou dobroutradiční rodinu“. Podle vědecké práce socioložky Evy Svatoňové je antigenderový diskurz zastřešující mimo jiné pro homofobii. „Kolem roku 1995

koupit
Triko Basic Rainbow XXL

Triko Basic Rainbow XXL

  100 Kč z každého prodaného trička patří projektu Jsme fér - podpora manželství pro všechny. S obecně narůstajícím konzervatismem, nacionalismem, klerofašismem a bující dezinfo scénou sílí hlas tzv. anti-gender hnutí. Ačkoli anti-gender nemá specifickou definici, základem jejich narativů je existence globálního spinutí, které hodlá rozvrátit onu „starou dobroutradiční rodinu“. Podle vědecké práce socioložky Evy Svatoňové je antigenderový diskurz zastřešující mimo jiné pro homofobii. „Kolem roku 1995

koupit
Triko Basic Rainbow XL

Triko Basic Rainbow XL

  100 Kč z každého prodaného trička patří projektu Jsme fér - podpora manželství pro všechny. S obecně narůstajícím konzervatismem, nacionalismem, klerofašismem a bující dezinfo scénou sílí hlas tzv. anti-gender hnutí. Ačkoli anti-gender nemá specifickou definici, základem jejich narativů je existence globálního spinutí, které hodlá rozvrátit onu „starou dobroutradiční rodinu“. Podle vědecké práce socioložky Evy Svatoňové je antigenderový diskurz zastřešující mimo jiné pro homofobii. „Kolem roku 1995

koupit
Triko Basic Rainbow L

Triko Basic Rainbow L

  100 Kč z každého prodaného trička patří projektu Jsme fér - podpora manželství pro všechny. S obecně narůstajícím konzervatismem, nacionalismem, klerofašismem a bující dezinfo scénou sílí hlas tzv. anti-gender hnutí. Ačkoli anti-gender nemá specifickou definici, základem jejich narativů je existence globálního spinutí, které hodlá rozvrátit onu „starou dobroutradiční rodinu“. Podle vědecké práce socioložky Evy Svatoňové je antigenderový diskurz zastřešující mimo jiné pro homofobii. „Kolem roku 1995

koupit
Triko Basic Rainbow M

Triko Basic Rainbow M

  100 Kč z každého prodaného trička patří projektu Jsme fér - podpora manželství pro všechny. S obecně narůstajícím konzervatismem, nacionalismem, klerofašismem a bující dezinfo scénou sílí hlas tzv. anti-gender hnutí. Ačkoli anti-gender nemá specifickou definici, základem jejich narativů je existence globálního spinutí, které hodlá rozvrátit onu „starou dobroutradiční rodinu“. Podle vědecké práce socioložky Evy Svatoňové je antigenderový diskurz zastřešující mimo jiné pro homofobii. „Kolem roku 1995

koupit
Triko Basic Rainbow S

Triko Basic Rainbow S

  100 Kč z každého prodaného trička patří projektu Jsme fér - podpora manželství pro všechny. S obecně narůstajícím konzervatismem, nacionalismem, klerofašismem a bující dezinfo scénou sílí hlas tzv. anti-gender hnutí. Ačkoli anti-gender nemá specifickou definici, základem jejich narativů je existence globálního spinutí, které hodlá rozvrátit onu „starou dobroutradiční rodinu“. Podle vědecké práce socioložky Evy Svatoňové je antigenderový diskurz zastřešující mimo jiné pro homofobii. „Kolem roku 1995

koupit
Triko Basic Rainbow XS

Triko Basic Rainbow XS

  100 Kč z každého prodaného trička patří projektu Jsme fér - podpora manželství pro všechny. S obecně narůstajícím konzervatismem, nacionalismem, klerofašismem a bující dezinfo scénou sílí hlas tzv. anti-gender hnutí. Ačkoli anti-gender nemá specifickou definici, základem jejich narativů je existence globálního spinutí, které hodlá rozvrátit onu „starou dobroutradiční rodinu“. Podle vědecké práce socioložky Evy Svatoňové je antigenderový diskurz zastřešující mimo jiné pro homofobii. „Kolem roku 1995

koupit
Triko Jenny Basic Rainbow XL

Triko Jenny Basic Rainbow XL

  100 Kč z každého prodaného trička patří projektu Jsme fér - podpora manželství pro všechny. S obecně narůstajícím konzervatismem, nacionalismem, klerofašismem a bující dezinfo scénou sílí hlas tzv. anti-gender hnutí. Ačkoli anti-gender nemá specifickou definici, základem jejich narativů je existence globálního spinutí, které hodlá rozvrátit onu „starou dobroutradiční rodinu“. Podle vědecké práce socioložky Evy Svatoňové je antigenderový diskurz zastřešující mimo jiné pro homofobii. „Kolem roku 1995

koupit
Triko Jenny Basic Rainbow L

Triko Jenny Basic Rainbow L

  100 Kč z každého prodaného trička patří projektu Jsme fér - podpora manželství pro všechny. S obecně narůstajícím konzervatismem, nacionalismem, klerofašismem a bující dezinfo scénou sílí hlas tzv. anti-gender hnutí. Ačkoli anti-gender nemá specifickou definici, základem jejich narativů je existence globálního spinutí, které hodlá rozvrátit onu „starou dobroutradiční rodinu“. Podle vědecké práce socioložky Evy Svatoňové je antigenderový diskurz zastřešující mimo jiné pro homofobii. „Kolem roku 1995

koupit
Triko Jenny Basic Rainbow M

Triko Jenny Basic Rainbow M

  100 Kč z každého prodaného trička patří projektu Jsme fér - podpora manželství pro všechny. S obecně narůstajícím konzervatismem, nacionalismem, klerofašismem a bující dezinfo scénou sílí hlas tzv. anti-gender hnutí. Ačkoli anti-gender nemá specifickou definici, základem jejich narativů je existence globálního spinutí, které hodlá rozvrátit onu „starou dobroutradiční rodinu“. Podle vědecké práce socioložky Evy Svatoňové je antigenderový diskurz zastřešující mimo jiné pro homofobii. „Kolem roku 1995

koupit