Olej pro moderní benzínové motory. 100% syntetický.
Olej pro moderní benzínové motory. 100% syntetický.
Olej pro moderní benzínové motory. 100% syntetický.
Plně syntetické mazivo Low-SAPS určené pro nové úsporné benzinové motory vyžadující třídu viskozity 5W-30.
100% syntetický olej (Low-SAPS), pro přeplňované vznětové motory s přímým vstřikováním nebo benzinovými motory.
100% syntetický olej (Low-SAPS), pro přeplňované vznětové motory s přímým vstřikováním nebo benzinovými motory.
100% syntetický olej (Fuel Economy – Mid SAPS), doporučovaný pro nové standardy EURO IV, EURO V a EURO VI; motory vyžadující oleje vyhovující specifikaci ACEA C2 se stupněm viskozity SAE 0W-30.
Motul 8100 Eco-clean 5W-30 je 100% syntetický olej (Mid-SAPS). Fuel Economy motorový olej speciálně určený pro automobily, s turbomotory, přímým vstřikováním benzínu nebo motory plnící emisní normu EURO IV a EURO V, vyžadující ACEA C2 motorový olej, s nízkým třením, nízkou HTHS a Mid-SAPS . NAHRAZUJE HO OLEJ MOTUL XCLEAN EFE 5W30
Motul 8100 Eco-clean 5W-30 je 100% syntetický olej (Mid-SAPS). Fuel Economy motorový olej speciálně určený pro automobily, s turbomotory, přímým vstřikováním benzínu nebo motory plnící emisní normu EURO IV a EURO V, vyžadující ACEA C2 motorový olej, s nízkým třením, nízkou HTHS a Mid-SAPS . NAHRAZUJE HO OLEJ MOTUL XCLEAN EFE 5W30
100% syntetický olej (Low-SAPS), pro přeplňované vznětové motory s přímým vstřikováním nebo benzinovými motory.
100% syntetické mazivo - Fuel Economy - speciálně navržené pro motor nové generace BMW, Mercedes Benz et Fiat, vyžadující schválené mazivo motoru podle vlastní specifikace.
100% syntetický olej (Fuel Economy – Mid SAPS), doporučovaný pro nové standardy EURO IV, EURO V a EURO VI; motory vyžadující oleje vyhovující specifikaci ACEA C2 se stupněm viskozity SAE 0W-30.
Vynikající ochrana proti opotřebení v chladné počáteční fázi vzhledem k nízkému tření mezi kovovými částmi.
Vynikající ochrana proti opotřebení v chladné počáteční fázi vzhledem k nízkému tření mezi kovovými částmi.
Vynikající ochrana proti opotřebení v chladné počáteční fázi vzhledem k nízkému tření mezi kovovými částmi.