Motiv Press

Kreativita a její rozvoj

Kreativita a její rozvoj

Celý svět blázní po kreativitě. Mezi manažery se to jen hemží názory, jak je kreativita důležitá, jak otvíráme dveře inovacím, jak jenom díky novým nápadům vejdeme do třetího tisíciletí. Většina těch, kteří si na vizitku ke své funkci přidají slovíčko „creative“, zpravidla o kreativitě jako takové nemají nejmenší ponětí. Alespoň taková je moje zkušenost. Kreativním je pro ně téměř vše, co vybočuje z řádu. Ale bez řádu není kreativity. Tvorba je vědomí řádu. Problém dnešních kreativců je podobný

koupit
Čtyři směry business myšlení

Čtyři směry business myšlení

Kniha Čtyři směry business myšlení se zabývá tím, jak vlastně myslíme v různých, i osobních, situacích, a také nám napoví, jak můžeme myslet jinak. Je inspirativní a rovněž hravá a neváhá užít vtipu či protimluvu. Není výčtem, návodem, ale podnětem k vlastnímu myšlení. Je určena spíše pro zvídavé než jen zvědavé. Kniha se snaží najít odpovědi na otázky, proč kritické myšlení není jen prací s informacemi, jak strategicky myslet a proč je designové myšlení o funkčnosti, nikoli o tom, jak to vypadá. A

koupit
Managerial Integrity

Managerial Integrity

The first edition of the book was written before the collapse of Lehman Brothers’ bank. It is all the more remarkable, then, that is it full of practical examples and guidelines. How can integrity be maintained in these turbulent times, when managers are under pressure to produce results and must at the same time take different interests into consideration? How to create a culture of integrity within a company? This is a guidebook for managers in how to lead ethically. The book is full of interestin

koupit
Jak najít zaměstnání - upravené vydání

Jak najít zaměstnání - upravené vydání

Aktualizované druhé vydání knihy „Jak najít zaměstnání“ je průvodcem pro každého, kdo hledá práci. Ve dvanácti kapitolách budeme krok za krokem hledat nové zaměstnání. Začneme tím, jak zvolit správný směr své kariéry, vybrat a kontaktovat potencionálního zaměstnavatele. Pokračovat budeme psaním životopisu a motivačních dopisů, ukážeme příklady nevhodných i vhodně strukturovaných. Další kapitoly se budou zaměřovat na samotné výběrové řízení. Projdeme přípravu na přijímací pohovor a jeho samotný průběh, p

koupit
Nebojte se převzít velení

Nebojte se převzít velení

Jedna z prvních plukovnic v americké armádě se dělí o své působivé zkušenosti s vedením lidí. Když Jill Morgenthalerová dorazila v roce 1975 do výcvikového tábora s první třídou žen v americké armádě, byla jednou z 83 kadetek – na základně, kde bylo 50 000 mužů. O překonávání překážek tedy ví své. V knize Nebojte se převzít velení poskytuje nedocenitelné rady o vedení lidí vycházející z její třicetileté vojenské služby – od svého prvního dne v Armádním sboru záložních důstojníků až po boj v nejn

koupit
Vynikněte!

Vynikněte!

Vynikající společnosti dennodenně podnikají kroky a prosazují standardy, aby si udržely zákazníky, zvýšily tržby i podíl na trhu a budovaly si dobrou pověst. Všichni v těchto společnostech se drží hodnot a konají kroky, ať už individuálně či kolektivně, které nejsou vždy lehké ani zřejmé, ale zato nepřekonatelně účinné. John Miller nám v této moudré a přístupně napsané knize díky své oddanosti zásadám osobní odpovědnosti a na základě silných a pravdivých příběhů těch nejlepších společností předkládá

koupit
Prodávejte a buďte nejlepší!

Prodávejte a buďte nejlepší!

Autor, čerpající z dlouholetých zkušeností v prodeji a v roli úspěšného lektora/trenéra, se zaměřuje na praktické příklady v obchodní praxi. Příklady popisují reálné situace, do kterých se obchodník skutečně dostává. Vysvětluje, jak chování prodejce v konkrétní situaci působí, co vyvolává a jaké může mít důsledky. Kniha je psaná srozumitelným jazykem, s historkami, které dobře ilustrují, jak je prodejní činnost pestrá a různorodá. Rodícím se prodejcům kniha pomůže najít směr a správnou cestu. Zkušen

koupit
Otočte svou loď!

Otočte svou loď!

Praktické rady a nástroje inspirované úspěšnou knihou o vedení Otočte loď! V knize Otočte loď! představil bývalý kapitán amerického námořnictva David Marquet nový, odvážný přístup k vedení, vycházející z jeho vlastní zkušenosti s nápravou problémové ponorky USS Santa Fe. Vzdal se tradičního modelu založeného na velení a řízení a místo toho posádku pobízel, aby přijímala odpovědnost za každý jednotlivý čin. Nelichotivé výsledky Santa Fe se rychle zlepšily a loď začala získávat ocenění pro nejlepší lo

koupit
Manažerské příběhy

Manažerské příběhy

Knihu manažerských příběhů si zamilovaly stovky manažerů, ale i laické veřejnosti. Ojedinělá publikace je inspirací pro všechny věkové kategorie, pro ty, kteří se snaží stále hledat nové cesty a postupy. Její obsah je konfrontací, v pozitivním slova smyslu, s našimi vlastními příběhy. Ukazuje nám nový pohled na zdroje našeho dalšího rozvoje. Podněcuje a ukazuje zcela neokázalou cestou, jak se nechat inspirovat tím, co tu již dávno bylo a ukazuje nám na zcela obyčejných příbězích, které se zdají

koupit
Cukr a bič nefungují

Cukr a bič nefungují

Benefitní programy mohou být nákladné a neúčinné. Primárně odměňují zaměstnance, kteří už jsou vysoce angažovaní a produktivní. Co je ještě horší, tyto programy vlastně snižují motivaci zaměstnanců, protože se orientují na individuální uznání, spíše než na celkový úspěch týmu, což je cílem. Přesto se mnoho podniků prvotně obrací tímto směrem, neboť neznají lepší alternativu. A tak když dojde na změny vaší organizační kultury, cukr a bič nefungují! To co skutečně funguje, je uznávaný model RESPEKTU o

koupit
Manažerská integrita

Manažerská integrita

Kniha poutavým a citlivým způsobem přibližuje otázky svědomí, důvěry, hodnot a morálky v manažerské práci. Naleznete zde spoustu zajímavých tipů a doporučení, jak se jako manažer vypořádat s ožehavými problémy a dilematy, jak pracovat se svým svědomím a nedostat se do konfliktu se svojí osobností. Autor uvádí příklady z dlouholeté praxe a objasňuje, proč manažer od svých lidí dnes žádá nejen mozek, ale také srdce.

koupit
OSO! Opravdu správná otázka!

OSO! Opravdu správná otázka!

Nakladatelství Motiv Press vydávající jedinečné publikace pro management a osobní rozvoj představuje mezinárodní bestseller s více než milionem prodaných výtisků v 26 zemích. „OSO! Opravdu správná otázka!“ je knihou, kterou přečtete jedním dechem a je ideální i pro velmi zaměstnané čtenáře. Jde o skvělý nástroj pro neziskové organizace, firmy, týmy i jednotlivce plná praktických příkladů a ukázek z praxe. Kniha, která je v zahraničí již fenoménem, se zaměřuje na nejdůležitější otázku v dnešním podni

koupit
Jak se nespálit podruhé

Jak se nespálit podruhé

Jak se nespálit podruhé, nová kniha Františka Hroníka, respektovaného odborníka, přináší ucelený přehled o tom, jak koncipovat a realizovat ve firmách výběrové řízení. Navazuje na dnes nedostupnou knihu Jak se nespálit při výběru zaměstnanců, která byla příznivě přijata odbornou veřejností, která ji pracovně nazývala „zeleným hroníkem“, protože od autora vycházely další publikace. „Oranžový hroník“ je knihou, která je odbornou událostí a reflektuje hodnoty, které přináší agentura Motiv P. Těmito hod

koupit
Praktická psychologie pro manažery a personalisty

Praktická psychologie pro manažery a personalisty

Nejste si jisti, zda jsou psychotesty, které vaše firma používá, dostatečně vypovídající? Lámete si hlavu s tím, jak efektivně rozvíjet lidi ve firmě a jak se vyhnout zbytečným chybám? Nebo jste se dostali do delikátní situace, kdy je na pracovišti nutno řešit komplikovaný mezilidský problém? Pak čtěte dál. Tato kniha čtenářům přináší zkušenosti psychologa, který se těmito otázkami léta zabývá. Psychologie pro manažery a personalisty je praktickým průvodcem pro všechny, kdo chtějí využít nejmoderněj

koupit
Čtyři směry business myšlení

Čtyři směry business myšlení

Kniha Čtyři směry business myšlení se zabývá tím, jak vlastně myslíme v různých, i osobních, situacích, a také nám napoví, jak můžeme myslet jinak. Je inspirativní a rovněž hravá a neváhá užít vtipu či protimluvu. Není výčtem, návodem, ale podnětem k vlastnímu myšlení. Je určena spíše pro zvídavé než jen zvědavé. Kniha se snaží najít odpovědi na otázky, proč kritické myšlení není jen prací s informacemi, jak strategicky myslet a proč je designové myšlení o funkčnosti, nikoli o tom, jak to vypadá. A

koupit