MAXXIS plášť MINION DHR II kevlar 29 x 2.40 WT EXO T.R. Trailová verze downhillového pláště na lehčím jednovrstvém kordu pláště. Navýšená akcelerace, podpora při zatáčení, zlepšený brzdný výkon. Boční výstupky jsou obdobné jako u legendárního Minionu DHF, ale jejich vlastnosti jsou vylepšeny pro použití na zadním plášti. Centrální dezén má mnoho hran a zešikmení, aby se rychle odvaloval, ale poskytl maximální brzdný výkon. Spojte Minion DHR II s předním DHF a získáte ideální pár pro agresivní trailovou j
HIGH ROLLER II kevlar 27,5 x 2.30/3C T.R. DoubleDown Otevřený a agresivní vzorek dodává High Rolleru II excelentní přilnavost a schopnost samočištění. Čtvercový profil dodává stabilní a předvídatelné chování. Modifikovaný centrální dezén vylepšuje brzdné schopnosti a trakci na tvrdém povrchu. Dokonaly´ společník pro technickou freeride jízdu. Žluté logo Maxxis TECHNOLOGIE 3C MaxxTerraJe středně měkká směs, která poskytuje více trakce než MaxxSpeed směs, má větší životnost a menší valilvý odpor než M
MAXXIS plášť FOREKASTER kevlar 27,5 x 2.35 EXO T.R. Plášť s agresivním, ale otevřeným vzorkem vhodný pro kluzký a blátivý povrch. Středová část má skvělé vlastnosti při brzdění a výbornou samočisticí schopnost. Vyšší vzorek po stranách nabízí větší oporu v zatáčkách. Žluté logo Maxxis
MAXXIS plášť MINION DHF WT kevlar 27,5 x 2.50 EXO T.R. - v provedení WT Legenda mezi plášti, standard, podle kterého se ostatní pláště porovnávají. DHF používá zešikmené výstupky snižující valivý odpor s vyfrézovanými drážkami pro zvýšení počtu kontaktních hran, které zajišťují lepší kontrolu v přímém směru a přesné zatáčení. V závislosti na podmínkách trati lze DHF použít vpředu i vzadu nebo vpředu v kombinaci s DHR. TECHNOLOGIE WTŠířka pláště je optimalizovaná pro ráfky o vnitřní šířce 30 - 35 mm.
MAXXIS plášť HIGH ROLLER II kevlar 27,5 x 2.40 3CT EXO T.R. Otevřený a agresivní vzorek dodává plášťům High Roller II excelentní přilnavost a schopnost samočištění. Čtvercový profil dodává stabilní a předvídatelné chování. Modifikovaný centrální dezén vylepšuje brzdné schopnosti a trakci na tvrdém povrchu. Dokonalý společník pro enduro a technickou freeride jízdu. TECHNOLOGIE 3C MaxxTerra Je středně měkká směs, která poskytuje více trakce než MaxxSpeed směs, má větší životnost a menší valilvý odpor než
MAXXIS plášť HIGH ROLLER II kevlar 27,5 x 2.40 3CT EXO T.R. Otevřený a agresivní vzorek dodává plášťům High Roller II excelentní přilnavost a schopnost samočištění. Čtvercový profil dodává stabilní a předvídatelné chování. Modifikovaný centrální dezén vylepšuje brzdné schopnosti a trakci na tvrdém povrchu. Dokonalý společník pro enduro a technickou freeride jízdu. TECHNOLOGIE 3C MaxxTerra Je středně měkká směs, která poskytuje více trakce než MaxxSpeed směs, má větší životnost a menší valilvý odpor než
MAXXIS plášť SHORTY kevlar 27,5 x 2.30/ 3CT EXO T.R. DH verze pláště Shorty si dobyla stabilní místo v DH závodech. Verze na jednoduchém kordu přináší trailovým jezdcům stejně kvalitní trakci na sypkém a mokrém podkladu, ale v lehčím provedení. Žluté logo Maxxis.
MAXXIS plášť IKON drát 27,5 x 2.20 Ikon je lehký závodní plášť pro opravdové závodníky. S dvojí různou hustotou směsi, velkým objemem a rychlým vzorkem dodává ukázkové vlastnosti ve všech jízdních podmínkách a stává se ikonou závodního světa. Žluté logo Maxxis
MAXXIS PLÁŠŤ SHORTY drát 27,5x2.40/42a Super Tacky butyl Současné tratě závodů světového poháru jsou strmé a velmi technické s neustále se měnícími podmínkami. Naši profesionální jezdci proto potřebují otevřený, středně vysoký dezén, ideální pro suchy´ a velmi nestabilní terén, ale schopný i v mokru a na blátě. Shorty je proto mnohem všestrannější než náš drtič bahna Wetscream. Vysoké a mírně nakloněné boční výstupky lehce pronikají do volného podkladu a tím vytvářejí stabilní a dobře předvídatelný proje
MAXXIS PLÁŠŤ MINION SS kevlar 27,5 x 2.30 EXO T.R. Minion SS tvoří můstek mezi rychlým XC pláštěm a přilnavostí DH plášťů. Nízký a hustý vzorek s množstvím hran je doplněn famózním bočním dezénem Minionu a vytváří unikátní kombinaci rychlosti a přilnavosti v nestabilním terénu. Jedná se o dokonalý plášť pro dlouhé sjezdy a výjezdy moderních enduro závodů. TECHOLOGIE EXO Vysoce odolná vrstva, která se přidává do boků (sidewall) plášťů a chrání tak plášť proti proražení nebo prodření. Hustě tkaný materiá
MAXXIS PLÁŠŤ MINION DHR II drát 27,5x2.40"/42a Super Tacky butyl Navýšená akcelerace, podpora při zatáčení, zlepšený brzdný výkon. Boční výstupky jsou obdobné jako u legendárního Minionu DHF, ale jejich vlastnosti jsou vylepšeny pro použití na zadním plášti. Centrální dezén má mnoho hran a zešikmení, aby se rychle odvaloval, ale poskytl maximální brzdný výkon. Spojte Minion DHR II s předním DHF a získáte ideální pár pro agresivní jízdu.
MAXXIS PLÁŠŤ HIGH ROLLER II kevlar 27,5 x 2.30 EXO T.R. Otevřený a agresivní vzorek dodává High Rolleru II excelentní přilnavost a schopnost samočištění. Čtvercový profil dodává stabilní a předvídatelné chování. Modifikovaný centrální dezén vylepšuje brzdné schopnosti a trakci na tvrdém povrchu. Dokonalý společník pro technickou freeride jízdu. Žluté logo Maxxis
MAXXIS PLÁŠŤ HIGH ROLLER II kevlar 27,5 x 2.30/ 3CT EXO T.R. Otevřený a agresivní vzorek dodává High Rolleru II excelentní přilnavost a schopnost samočištění. Čtvercový profil dodává stabilní a předvídatelné chování. Modifikovaný centrální dezén vylepšuje brzdné schopnosti a trakci na tvrdém povrchu. Dokonaly´ společník pro technickou freeride jízdu. Žluté logo Maxxis
MAXXIS PLÁŠŤ MINION DHF drát 27,5 x 2.50/42a Super Tacky butyl Legenda mezi plášti, standard, podle kterého se ostatní pláště porovnávají. DHF používá zešikmené výstupky snižující valivý odpor s vyfrézovanými drážkami pro zvýšení počtu kontaktních hran, které zajišťují lepší kontrolu v přímém směru a přesné zatáčení. V závislosti na podmínkách trati lze DHF použít vpředu i vzadu nebo vpředu v kombinaci s DHR. Žluté logo Maxxis
MAXXIS PLÁŠŤ MINION DHF kevlar 27,5 x 2.30 EXO T.R. Legenda mezi plášti, standard, podle kterého se ostatní pláště porovnávají. DHF používá zešikmené výstupky snižující valivý odpor s vyfrézovanými drážkami pro zvýšení počtu kontaktních hran, které zajišťují lepší kontrolu v přímém směru a přesné zatáčení. V závislosti na podmínkách trati lze DHF použít vpředu i vzadu nebo vpředu v kombinaci s DHR. Žluté logo Maxxis