Základní městské elektrokolo z kategorie skládacích kol od tradičního českého výrobce. Dostatečný výkon motoru i baterie pro nenáročné cesty, krátké výlety, ideální do karavanu, obytného automobilu díky své možnosti složení.
Elektrokolo Lovelec Capella 28 , vhodné nejen pro seniory. Přepracovaný hliníkový rám, pohodlná geometrie s nízkým nástupem. Tichá pohonná jednotka zapletená ve středu zadního kola. Starším cyklistům usnadní pohyb ve městě a v jeho okolí, mladším bude spolehlivým partnerem při cestách za prací či zábavou i na větší vzdálenosti.28 kola pro větší rychlost a lepší průjezdnost přes nerovnosti, ideálnější na delší výlety. Kotoučové hydraulické brzdy pro bezpečné zastavení.
Kompaktní, ale zároveň velmi robustní elektrická skládačka do nepohody. Vejde se lehce do kufru, přitom s ní lze projet regulérní cyklovýlet. Výborný společník do města i do karavanu. baterie Li–ion, 12 Ah (432 Wh), integrovaná motor LOVELEC, 36 V, 250 W/500 W, bezkartáčový zadní, 45 Nm rám hliníkový (6061), skládací, kabeláž v rámu kola 20'' maximální rychlost 25 km/h dojezd na jedno nabití až 100 km hmotnost 20 kg (+ baterie 3 kg) maximální nosnost 140 k
Vak na skládací kolo Vak na všechny skládačky s koly 16‘‘-20‘‘. Umožňuje bezpečný a snadný transport kola. Díky přídavnému popruhu s nastavitelnou délkou jej můžete snadno přehodit přes rameno. Skvělý pomocník rovněž pro skladování skládaček. Samotný vak je vyroben z velmi odolného a pevného, ale lehkého materiálu – váží pouze 1,5 kg.Rozměry rozloženého vaku: 100 cm × 75 cm × 30 cm. Vak je také možné složit do obalu o rozměrech 30 cm × 20 cm × 5 cm a takto sbalený jej můžete vozit všude s sebou.
Potřebujete pohodlné pánské elektrokolo na středně dlouhé cesty? Lovelec Triago s 16Ah akumulátorem a středovým motorem splní všechny vaše požadavky a představy. baterie 21700, Li–ion, 16 Ah (576 Wh), integrovaná motor MOTINOVA PEGASI, 36 V, 250 W/750 W, středový, 80 Nm torque sensor ano rám 19'', hliníkový (6061) kola 28'' maximální rychlost 25 km/h dojezd na jedno nabití až 140 km hmotnost 23 kg (+ baterie 3 kg) maximální nosnost 140 kg nabíje
Potřebujete pohodlné elektrokolo s nízkým nástupem středně dlouhé cesty? Lovelec Triago s 16Ah akumulátorem a středovým motorem splní všechny vaše požadavky a představy. baterie 21700, Li–ion, 16 Ah (576 Wh), integrovaná motor MOTINOVA PEGASI, 36 V, 250 W/750 W, středový, 80 Nm torque sensor ano rám 18'', hliníkový (6061) kola 28'' maximální rychlost 25 km/h dojezd na jedno nabití až 140 km hmotnost 23 kg (+ baterie 3 kg) maximální nosnost 140 kg
Potřebujete pohodlné elektrokolo s nízkým nástupem na dlouhé cesty? Lovelec Teraka s 20Ah akumulátorem a středovým motorem splní všechny vaše požadavky a představy. baterie 21700, Li–ion, 20 Ah (720 Wh), integrovaná motor MOTINOVA PEGASI, 36 V, 250 W/750 W, středový, 80 Nm rám 18'', hliníkový (6061) kola 28'' maximální rychlost 25 km/h dojezd na jedno nabití až 170 km hmotnost 23 kg (+ baterie 3 kg) maximální nosnost 140 kg nabíječka EN, CE, 36 V, 2 A, doba nabíjení 4–6 hodin vidlice
Velice pohodlné městské elektrokolo, které je vybaveno vším, co by při příměstském provozu mohl člověk potřebovat. Blatníky, nosič i osvětlení. Řetěz kompletně zakrytovaný, takže se nemusíte obábat o svoje sváteční nohavice. Odpružená přední vidlece a stavitelný představec pro doladění ideální polohy jezdce. S takovou výbavou je vlastně škoda, nevzít občas elektrokolo Rana i někam na delší cyklovýlet. baterie Li–ion, 12 Ah (432 Wh) integrovaná motor LOVELEC, 36 V, 250 W/500 W, bezkartáčový zadní, 45
Velice pohodlné městské elektrokolo, které je vybaveno vším, co by při příměstském provozu mohl člověk potřebovat. Blatníky, nosič i osvětlení. Řetěz kompletně zakrytovaný, takže se nemusíte obábat o svoje sváteční nohavice. Odpružená přední vidlece a stavitelný představec pro doladění ideální polohy jezdce. S takovou výbavou je vlastně škoda, nevzít občas elektrokolo Rana i někam na delší cyklovýlet. baterie Li–ion, 12 Ah (432 Wh), integrovaná motor LOVELEC, 36 V, 250 W/500 W, bezkartáčový zadní, 45
Velice pohodlné městské elektrokolo, které je vybaveno vším, co by při příměstském provozu mohl člověk potřebovat. Blatníky, nosič i osvětlení. Řetěz kompletně zakrytovaný, takže se nemusíte obábat o svoje sváteční nohavice. Odpružená přední vidlece a stavitelný představec pro doladění ideální polohy jezdce. S takovou výbavou je vlastně škoda, nevzít občas elektrokolo Rana i někam na delší cyklovýlet. baterie Li–ion, 12 Ah (432 Wh) integrovaná motor LOVELEC, 36 V, 250 W/500 W, bezkartáčový zadní, 45
Subtilní horské elektrokolo se zadním motorem 250/500W, který není za kazetou ani pořádně vidět. Na první pohled si nikdo ani nevšímne, že kolo je elektrické. Hmotnost bez baterie pouhých 19Kg (+3kg aku)! Jestli chcete hlavně kolo na 29'' výpletech, jste ciklista, ale do kopce už potřebujete pomoci, je to ideální volba. baterie Li–ion, 17,5 Ah (630 Wh), integrovaná motor AKM, 36 V, 250 W/500 W, bezkartáčový zadní, 60 Nm rám 19'', hliníkový (6061) kola 29'' maximální rychlost 25 km/h dojezd na
Subtilní horské elektrokolo se zadním motorem 250/500W, který není za kazetou ani pořádně vidět. Na první pohled si nikdo ani nevšímne, že kolo je elektrické. Hmotnost bez baterie pouhých 19Kg (+3kg aku)! Jestli chcete hlavně kolo na 29'' výpletech, jste ciklista, ale do kopce už potřebujete pomoci, je to ideální volba. baterie Li–ion, 15 Ah (540 Wh) integrovaná motor AKM, 36 V, 250 W/500 W, bezkartáčový zadní, 60 Nm rám 17'', hliníkový (6061) kola 29'' maximální rychlost 25 km/h dojezd na je
Jednoduché ovládání, kvalitní zpracování a moderní design. LOVELEC Norma je Ideální elektrokolo pro každodenní jízdy ve městě i na vesnici. Plně vybavené kolo včetně doplňků (osvětlení apod.).
Městské elektrokolo LOVELEC Polaris je ideálním dopravním prostředkem pro každého. Oceníte především nízký nástup, baterii 10 Ah, zadní motor a plnou výbavu ( blatníky, stojánek, nosič,světla, zvonek) .
LOVELEC Capella je ideální elektrokolo pro jízdu městem, oceníte pohodlná velká kola 28 , která dodají pocit jistoty i seniorům. Městské elektrokolo, které umožňuje dostatečný dojezd díky volbě tří různých kapacit baterie.