Jednou se nám v Locomotif zjevil čtrnáctiletý kluk Ondra a přinesl tyto dřevěné stojánky na mobil. Prý se učí u táty v truhlářské dílně. Prý jestli by se nám v krámu nelíbily. Líbily a moc, ale hlavně se nám líbí on.
Jednou se nám v Locomotif zjevil čtrnáctiletý kluk Ondra a přinesl tyto dřevěné stojánky na mobil. Prý se učí u táty v truhlářské dílně. Prý jestli by se nám v krámu nelíbily. Líbily a moc, ale hlavně se nám líbí on.
Jednou se nám v Locomotif zjevil čtrnáctiletý kluk Ondra a přinesl tyto dřevěné stojánky na mobil. Prý se učí u táty v truhlářské dílně. Prý jestli by se nám v krámu nelíbily. Líbily a moc, ale hlavně se nám líbí on.
Jednou se nám v Locomotif zjevil čtrnáctiletý kluk Ondra a přinesl tyto dřevěné stojánky na mobil. Prý se učí u táty v truhlářské dílně. Prý jestli by se nám v krámu nelíbily. Líbily a moc, ale hlavně se nám líbí on.
Jednou se nám v Locomotif zjevil čtrnáctiletý kluk Ondra a přinesl tyto dřevěné stojánky na mobil. Prý se učí u táty v truhlářské dílně. Prý jestli by se nám v krámu nelíbily. Líbily a moc, ale hlavně se nám líbí on.
Oblíbená elektrická lokomotiva řady 230 s dvounápravovým podvozkem. Díky velkoplošným skelným laminátům, které byly použity pro výrobu kabiny strojvedoucího se jí neřekne jinak než Laminátka nebo Lamino.
Bardotka, Berta nebo Zamračená - záleží na fantazii, co se Vám při prvním pohledu na přední část lokomotivy vybaví. Jedna z nejoblíbenějších lokomotiv každého železničního fandy.
Brejlovec, Brejlák a pro naše slovensky mluvící sousedy třeba Okuliarnik. To vše jsou přezdívky dieselové, skříňové čtyřnápravové lokomotivy s elektrickým přenosem výkonu. Tato jména si vysloužil pro své typicky předsazené čelní sklo připomínající brýle.
Motorový vůz M152, který byl v roce 1988 přeznačen na řadu 810. Vůz mnoha protikladů. Oblíbený a zároveň zatracovaný. Vůz mnoha přezdívek jako Skleník (okna všude), Autobus (čela skříně i boční okénka připomínají autobusy Karosa Š11, mají i stejný motor LIAZ a převodovku značky Praga), Kufr (podle tvaru), RegioMouse (pojmenování od Českých Drah) , Šukafon (hrkání vozu při jízdě) a dál už radši nepůjdeme…
Nikdo této lokomotivě u nás neřekne jinak než Sergej. V Německu jsou to pro změnu Bubny Tajgy a v Polsku byl pokřtěn na Gagarina. Sergej - výkonný, milovaný, nenáviděný a zatraceně hlučný. Průvodce a odraz našich nedávných dějin.
Slovenská Strela – višňová kráska se zlatou střechou s datem narození červenec 1936. Předkyně dnešního Pendolina, za kterou se otočí díky svému nadčasovému designu nejedna ajznboňácká hlava.
Bardotka, Berta nebo Zamračená - záleží na fantazii, co se Vám při prvním pohledu na přední část lokomotivy vybaví. Jedna z nejoblíbenějších lokomotiv každého železničního fandy.
Brejlovec, Brejlák a pro naše slovensky mluvící sousedy třeba Okuliarnik. To vše jsou přezdívky dieselové, skříňové čtyřnápravové lokomotivy s elektrickým přenosem výkonu. Tato jména si vysloužil pro své typicky předsazené čelní sklo připomínající brýle.
Oblíbená elektrická lokomotiva řady 230 s dvounápravovým podvozkem. Díky velkoplošným skelným laminátům, které byly použity pro výrobu kabiny strojvedoucího se jí neřekne jinak než Laminátka nebo Lamino.
Vršovický Čtyřkolák nebo pro někoho prostě Dvojka. Lokomotiva, která vznikla v roce 1936 přestavbou ze stroje 434.0148. Za svůj dlouhý parní život, který stále trvá zažila hrůzy druhé světové války a poté odsunutí tak trochu na druhou kolej od Sergejů a Bardotek. Byla spolehlivá při nákladní i osobní dopravě například mezi Prahou a Nymburkem. A v neposlední řadě za zvuku trampské hudby si to majestátně funěla po posázavské trati.